PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2000 • (3) Operator zrakoplova mora osigurati da se odredbe o dijeljenom radnom vremenu ne primjenjuju u slučaju proširene posade.
NN 68/2000 • 1. odgovarajući smještaj ako prekid traje 6 sati ili više, odnosno ako traje 3 sata ili više u vremenu između 22.00 i 06.00 sati po lokalnom vremenu;
NN 68/2000 • 2. da je u sklopu jednog radnog vremena moguć samo jedan prekid;
NN 68/2000 • 3. da se, ako prijevoz do odgovarajućeg smještaja (i natrag) traje više od jednog sata, trajanje prijevoza koje prelazi 1 sat odbija od prekida i uračunava u ukupno radno vrijeme;
NN 68/2000 • 4. da vremenska razlika između mjesta u kome započne radna obaveza i mjesta prekida ne prelazi 2 sata;
NN 68/2000 • 5. da najkraći odmor, koji slijedi radnom vremenu, koji je obuhvaćao i dijeljeno radno vrijeme, traje bar toliko vremena kao zbroj radnih vremena, uključivo s prekidom, osim ako je za odmor osiguran odgovarajući smještaj kad se trajanje prekida ne uračunava u odmor.
NN 68/2000 • (1) Prije početka radnog vremena, svakom se članu posade mora osigurati dnevni odmor u trajanju od najmanje 11 sati. Kod produljenog radnog vremena prema članku 8. stavak 7., članku 11. ili članku 13. stavku 1. ovoga Pravilnika, neposredno se nakon završetka radnog vremena mora osigurati dnevni odmor u trajanju većem od 14 sati. Prijevoz člana posade s mjesta završetka radnog vremena u mjesto prebivališta ne uračunava se u dnevni odmor.
NN 68/2000 • (2) Nakon produljenog radnog vremena prema članku 8. stavku 3. i 7., članku 11. ili članku 13. stavak 1. ovoga Pravilnika, koje iznosi više od 11 sati, najmanji dnevni odmor se mora povećati na 12 sati, a ako iznosi više od 12 sati, najmanji dnevni odmor se mora povećati na 14 sati.
NN 68/2000 • (3) Svakom članu posade se mora osigurati neprekinuto vrijeme odmora u trajanju od 36 sati koje mora započeti najmanje jednom unutar svakog razdoblja od 7 uzastopnih dana. Odredba članka 8. stavak 3. rečenice 2. ovoga Pravilnika vrijedi odgovarajuće.
NN 68/2000 • (4) Ako između mjesta početka i završetka radnog vremena (mjesta obavljanja službe) postoji razlika od 4 ili više vremenskih zona, najmanji dnevni odmor mora se povećati na 14 sati. Nakon jedne ili više takvih službi, pri povratku u mjesto prebivališta, mora se osigurati dnevni odmor čije trajanje se izračunava množenjem broja 8 s razlikom vremenskih zona između mjesta prebivališta i mjesta obavljanja službe s najvećom razlikom vremenskih zona od mjesta prebivališta, s tim da se razlika od više od 12 vremenskih zona ne uzima u obzir. Izračunavanje razlike vremenskih zona se mora temeljiti na zimskom vremenu mjesta obavljanja službe. Odredbe ovoga stavka primjenjuju se i za izračunavanje dnevnog odmora nakon povratka u mjesto prebivališta člana posade koji nije obavljao službu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 68/2000 • (5) Na mjestima izvan mjesta prebivališta člana posade, na kojima se članu posade mora osigurati dnevni odmor, operator zrakoplova mora osigurati mirne prostorije s mogućnošću spavanja.
NN 68/2000 • (6) Operator zrakoplova mora člana posade u pisanom obliku upozoriti da za vrijeme dnevnog odmora ne obavlja djelatnosti koje su u suprotnosti sa svrhom odmora.
NN 68/2000 • (1) Ako iz nepredvidivih razloga nije moguće pridržavanje vremena prema članku 8. i 10. ovoga Pravilnika, zapovjednik zrakoplova donosi odluku o provedbi leta nakon uzimanja u obzir svih okolnosti i mišljenja odnosnih članova letačke posade.
NN 68/2000 • (2) Kod produljenja vremena iz stavka 1. ovoga članka, ukupno vrijeme između završetka prethodnog dnevnog odmora i početka sljedećeg dnevnog odmora ne smije iznositi više od 16 sati, a kod produljenog radnog vremena prema članku 8. stavak 7. ovoga Pravilnika, ne smije iznositi više od 20 sati. Ako se letačka posada sastoji od manje od 3 člana, predvidivo produljenje dopuštenog radnog vremena prije početka leta ne smije iznositi više od 2 sata. Ako se na temelju odluke iz stavka 1. ovoga članka, služba obavlja između 01.00 i 07.00 sati zimskog mjesnog vremena aerodroma uzlijetanja, članak 8. stavak 5. ovoga Pravilnika ne primjenjuje se. Odredbe članka 8. stavak 6. ovoga Pravilnika primjenjuju se odgovarajuće.
NN 68/2000 • (3) Skraćenje dnevnog odmora je dopušteno samo ako je to potrebno zbog pridržavanja sljedećeg planiranog početka radnog vremena. Dnevni odmor se smije skratiti za najviše 2 sata, ali ni u kojem slučaju ne smije iznositi manje od 10 sati.
NN 68/2000 • (4) Ako zapovjednik zrakoplova donese odluku iz stavka 1. ovoga članka, mora je u pisanom obliku obrazložiti. Produljenje vremena prema stavku 2. ovoga članka ili skraćenje dnevnog odmora prema stavku 3. ovoga članka, za više od 1 sat operator zrakoplova mora unutar 30 dana u pisanom obliku s navodom razloga prijaviti Ministarstvu.
NN 68/2000 • (5) Zapise o produljenju radnog vremena i skraćenju dnevnog odmora, operator zrakoplova mora čuvati najmanje 2 godine.
NN 68/2000 • Ako uslijed posebnih okolnosti kod letačke posade nastupi prijevremeni umor koji dovodi u pitanje daljnju sigurnu provedbu leta, nakon uzimanja u obzir mišljenja odnosnih članova letačke posade, zapovjednik zrakoplova mora osigurati prijevremeni završetak radnog vremena članova letačke posade.
NN 68/2000 • (1) Ako postoje važni razlozi za produljenje radnog vremena ili skraćenje dnevnog odmora, Ministarstvo može, na zahtjev dostavljen u pisanom obliku, dopustiti odstupanja od odredbi članka 8. i 10. ovoga Pravilnika. Najveće dopušteno radno vrijeme se može produljiti za najviše 2 sata. Najmanji dnevni odmor se može skratiti za najviše 1 sat. Ministarstvo može u utemeljenim pojedinačnim slučajevima dopustiti da neprekinuti dnevni odmor prema članku 10. stavak 3. ovoga Pravilnika počinje unutar razdoblja od 8 uzastopnih dana ako vrijeme leta unutar tog razdoblja nije veće od 40 sati.
NN 68/2000 • (2) Važni razlozi za produljenje radnog vremena ili skraćenje dnevnog odmora mogu biti poglavito
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 121/02, Broj 76/02,
Broj 79/09, Broj 117/03,
Broj 131/07, Broj 77/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE