PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 38/1991

• 1) Prosječan udio u meloprodanjoj cijeni Iitre goriva iznosio je 1. siječnja 1991. godine 26,5%.


Propis NN 38/1991

• 3) Posebice je problem naplate neknade koja se realizira veleprodajom plinskih ulja.


Propis NN 38/1991

• 4) Iznos cestarine ovisi u velikoj mjeri o uvjetima koncesijskih ugovora za financiranje izgradnje i eksploataciju cesta. Ako se već izgradene dionice daju na upravljanje koncesionarima iz tog će se izvora realizirati manja sredstva.


Propis NN 38/1991

• - da će godišnja stopa rasta motorizacije iznositi za osobna vozila 5,6, teretna 1,5, za autobuse 1 i ostala motorna vozila 4%,


Propis NN 38/1991
• 4.4. Naknada za ceste na inozemna cestovna motorna i priključna vozila

Propis NN 38/1991
• Naknada na inozemna vozila plaća se za prolaz stranih vozila kroz Jugoslaviju. Regulira se bilateralnim i drugim sporazumima. Dijeli se među republikama na osnovi duljine magistralnih cesta. Udio Hrvatske, prema ključu utvrđenom još 1967. godine, iznosi 2

Propis NN 38/1991 • U projekciji sredstava od ove naknade računa se s godišnjim rastom prometa od 1%.
Propis NN 38/1991 • Opravdanost zahtjeva za inozemnim kreditima za izgradnju cesta u Hrvatskoj temelji se na značajnoj tranzitnoj ulozi pojedinih cestovnih pravaca u evropskom cestovnom sustavu, razvijenosti inozemnog turizma i sl.
Propis NN 38/1991 • Mogući opseg inozemnih kredita za izgradnju cesta i nabavu opreme u Hrvatskoj u razdoblju od 1991. do 1995. godine procjenjuje se na 393,6 mln USD, od ćega je ugovoreno oko 1542 mln USD.
Propis NN 38/1991 • S Europskom investicijskom bankom (EIB) ugovoren je IV zajam; kojim se financira izgradnja transjugoslavenske autoceste na dionici Brodski Stupnik - Velika Kopanica (od kojeg je još neiskorišteno oko 16,0 milijuna XBA) 1) i VI zajam. u iznosu od 40,0 mili
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 38/1991 • S Međunarodnom bankom za obnovu i razvoj (IBRD) ugovoren je III sektorski zajam u iznosu 75,0 milijuna USD, kojim će se kreditirati: izgradnja Zagorske autoceste, autoceste Karlovac - Plitvice i Karlovac - Rijeka, urbani kompleks Splita, ceste na Hvaru, r
Propis NN 38/1991 • U ostala sredstva za financiranje cesta uključene su: naknade za ceste što će plaćaju za izvanrednu upotrebu javnih cesta (152,4 mitijuna); naknade za ceste što se plaćaju za prekomjernu upotrebu javnih cesta zbog opterećenja i ućestalosti vozila (181,3 m
Propis NN 38/1991 • Globalni raspored sredstava uvjetovan je potrebama pojedinih segmenata cestovnog gospodarstva i strukturom sredstava. S obzirom na stanje obaveza potrebe u održavanju cesta, stupanj dovršenosti započetih investicija i stanje cestovne mreže, ukupna će se s
Propis NN 38/1991 • U razdobIju od 1991. do 1995. godine anulteti će angažirati oko 5,5% domaćih izvora sredstava 1).
Propis NN 38/1991 • Anuiteti za inozemne kredite iznosit će oko 2.814,7 milijuna dinara, odnosno 208,9 milijuna USD 2). Domaći anuiteti procjenjuju se na 340,0 milijuna dinara.3)
Propis NN 38/1991 • 1) U planu od 1886. do 1980. godine anuiteti su angažirali 18% sredstava iz domaćih izvora
Propis NN 38/1991 • 3) Procijenjena zaduženja bivših USlZ-a, SIZ-ova i poduzeća za ceste
Propis NN 38/1991 • Održavanje cesta jedan je od ključnih segmenata politike gospodarenja cestama. Kvaliteta odrevanja reflektira se na velik broj područja. Ona utječe na ekonomičnost prijevoza, osobni standard, sigurnost prometa i dr.
Propis NN 38/1991 • Omjer ulaganja u razvoj i održavanje cestovne infrastrukture različit je u pojedinim zemljama. On ovisi o razvijenosti cestovne mreže, motorizacije, klimatskim karakteristikama i dr. Uočljivo je, međutim, da gospodarski razvijene zemlje, koje imaju i razv
Propis NN 38/1991 • Prema Zakonu o javnim cestama i Pravilniku o održavanju cesta, radovi održavanja cesta dijele se na tekuće i pojačano održavanje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 141/05, Broj 39/04, Broj 67/01, Broj 9/09, Broj 107/07, Broj 28/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled