PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 13/1991

• (1) Svako može podnijeti Ustavnom sudu ustavnu tužbu ako smatra da mu je odlukom sudbene, upravne vlasti, ili drugih tijela koja imaju javne ovlasti, povrijedeno jedno od Ustavom utvrdenih sloboda i prava čovjeka i građanina (u nastavku: ustavno pravo).


Propis NN 13/1991

• (2) Ako je zbog povrede ustavnih prava dopušten drugi pravni put, ustavna tužba može se podnijeti tek nakon što je taj pravni put iscrpljen.


Propis NN 13/1991

• (3) U stvarima u kojima je dopušten upravni spor, odnosno revizija u parničnom ili izvanparničnom postupku, pravni put je iscrpljen nakon što je odlučeno i o tim pravnim sredstvima.


Propis NN 13/1991

• Ustavna se tužba može podnijeti u roku od mjesec dana računajući od dana primitka odluke.


Propis NN 13/1991
• Odlukom kojom se usvaja tužba ukida se osporeni akt kojim je povrijedeno ustavno pravo i vraća nadležnom organu na ponovni postupak.

Propis NN 13/1991
• V. RJEŠAVANJE SUKOBA O NADLEŽNOSTI IZME?U TIJELA ZAKONODAVNE, IZVRŠNE I SUDBENE VLASTI

Propis NN 13/1991 • (1) Ako dođe do sukoba o nadležnosti izmedu tijela zakonodavne i izvršne ili sudbene vlasti, zato što određeno tijelo zakonodavne, izvršne ili sudbene vlasti prihvaća nadležnost u istom predmetu, svako od tih tijela može zahtijevati od Ustavnog suda da riješi nastali sukob o nadležnosti.
Propis NN 13/1991 • (2) Zahtjev za rješenje sukoba o nadležnosti može podnijeti i stranka interes koje je zbog nastalog sukoba povrijeđen ili bi mogao biti povrijeđen.
Propis NN 13/1991 • (3) Zahtjev se podnosi u roku od trideset dana od dana saznanja da je i drugo tijelo prihvatilo nadležnost.
Propis NN 13/1991 • (4) Ustavni sud može odrediti da se do njegove odluke prekine postupak pred tijelima među kojima je došlo do sukoba o nadležnosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 13/1991 • (1) Ako dode do sukoba o nadležnosti izmedu tijela zakonodavne i izvršne ili sudbene vlasti, zato što određeno tijelo zakonodavne, izvršne ili sudbene vlasti odbija nadležnost u istom predmetu, zahtjev za rješenje sukoba o nadležnosti može se podnijeti po pravomoćnosti odluke suda odnosno konačnosti odluke tijela izvršne vlasti ili odgovarajuće odluke zakonodavnog tijela, koje je prvo odlučilo o svojoj nad ležnosti.
Propis NN 13/1991 • (2) Zahtjev iz prethodnog stavka može podnijeti stranka koja zbog odbijanja nadležnosti nije mogla ostvariti svoje pravo, kao i svako od tijela zakonodavne, izvršne odnosno sudbene vlasti izmedu kojih je došlo do sukoba o nadležnosti.
Propis NN 13/1991 • (3) Zahtjev se podnosi u roku od trideset dana od dana saznanja za odbijanje nadležnosti.
Propis NN 13/1991 • VI. POSTUPAK ZA UTVR?IVANJE ODGOVORNOSTl PREDSJEDNIKA REPUBLIKE HRVATSKE
Propis NN 13/1991 • (1) Zahtjev Sabora Republike Hrvatske za utvrdivanje odgovornosti predsjednika Republike sadrži činjenični opis i pravnu naznaku te dokaze o povredi Ustava koja se predsjedniku Republike Hrvatske stavlja na teret.
Propis NN 13/1991 • (2) Sud će pribaviti stajalište predsjednika Republike o zahtjevu Sabora Republike Hrvatske i omogućiti mu sudjelovanje u postupku.
Propis NN 13/1991 • Ustavni sud će odlukom odbiti neosnovani zahtjev i utvrditi odgovornost predsjednika Republike Hrvatske.
Propis NN 13/1991 • VII. NADZOR NAD USTAVNOŠĆU PROGRAMA I DJELOVANJA POLITIČKIH STRANAKA
Propis NN 13/1991 • Ustavni sud nadzire ustavnost programa i djelovanja političkih stranaka, te zabranjuje njihov rad ako utvrdi da su se za to stekli Ustavom i zakonom utvrdeni uvjeti.
Propis NN 13/1991 • Ustavni sud zabranit će rad političke stranke ili njezina dijela kad utvrdi da njezin program odnosno djelovanje nasilno ugrožavaju demokratski ustavni poredak, neovisnost, jedinstvenost ili teritorijalnu cjelovitost Republike Hrvatske.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 33/97, Broj 84/07, Broj 39/05, Broj 41/92, Broj 111/97, Broj 107/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled