PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 180/2003 • 1. Ustavna tužba podnijeta je temeljem odredaba članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst, dalje: Ustavni zakon).
NN 180/2003 • U ustavnoj tužbi podnositelj navodi da je 9. srpnja 2002. godine, protiv Republike Hrvatske podnio Općinskom sudu u Zagrebu tužbu radi naknade štete. Podnositelj navodi da do dana podnošenja ustavne tužbe (6. veljače 2003. godine) Općinski sud u Zagrebu nije poduzeo niti jednu pravnu radnju u njegovom slučaju.
NN 180/2003 • Ističe da su zbog nerazumno dugog trajanja postupka povrijeđena ustavna prava propisana člankom 26., člankom 29. i člankom 34. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske, kao i odredbe članka 6., članka 8., članka 1. Protokola 1 i članka 13. Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, broj 6/99 – pročišćeni tekst i 8/99 – ispravak), te postavlja »zahtjev za kompenzaciju radi naknade štete« u iznosu od 74.000,00 kuna.
NN 180/2003 • Predlaže Ustavnom sudu donošenje odluke kojom će otkloniti neustavnost u njegovom predmetu i kojom će odlučiti o zahtjevu za kompenzaciju.
NN 180/2003 • 2. Prema odredbi članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona, Ustavni sud će pokrenuti postupak po ustavnoj tužbi i prije no što je iscrpljen pravni put, u slučaju kad o pravima o obvezama stranke ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela nije u razumnom roku odlučio sud ili u slučaju kad se osporenim pojedinačnim aktom grubo vrijeđaju ustavna prava, a potpuno je razvidno da bi nepokretanjem ustavnosudskog postupka za podnositelja ustavne tužbe mogle nastati teške i nepopravljive posljedice.
NN 180/2003 • 3. Sukladno odredbi članka 69. podstavka 2. Ustavnog zakona, ustavna tužba je dostavljena na očitovanje Općinskom sudu u Zagrebu.
NN 180/2003 • Općinski sud u Zagrebu u svom očitovanju od 20. svibnja 2003. godine navodi da je tužba podnositelja zaprimljena dana 11. srpnja 2002. godine pod brojem P-7796/02 i da je prvo ročište za glavnu raspravu zakazano za dan 3. srpnja 2003. godine. Nadalje, Općinski sud ističe da je određivanje ročišta za glavnu raspravu za navedeni datum uvjetovan brojem postupaka koji se vode pred tim sudom.
NN 180/2003 • 4. Budući da je od pokretanja postupka pred Općinskim sudom u Zagrebu do dana podnošenja ustavne tužbe proteklo 5 (pet) mjeseci i 28 (dvadesetosam) dana, te uvažavajući dosadašnju praksu Ustavnog suda u tom pitanju, kao i mjerila kojima se Ustavni sud vodi u procjenjivanju razumne duljine trajanja postupaka pred sudovima, Ustavni sud utvrđuje da u slučaju podnositelja nisu ispunjene pretpostavke za primjenu članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona.
NN 180/2003 • 5. Zbog navedenog, utvrdivši da nisu ostvarene pretpostavke za pokretanje ustavnosudskog postupka, Sud je u skladu s člancima 73. i 75. Ustavnog zakona odlučio kao u izreci.
NN 180/2003 • 6. Odluka o objavi odluke (točka III. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 180/2003 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu predsjednik Smiljko Sokol, te suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući u povodu prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 23. listopada 2003. godine, donio je
NN 180/2003 • I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka ocjene suglasnosti s Ustavom odredbe članka 91. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01).
NN 180/2003 • 1. Sonja Brozović-Cuculić iz Kastva, podnijela je dana 31. svibnja 2001. godine, prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom odredaba članka 91. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, u
NN 180/2003 • »Predsjednicima i ostalim izabranim dužnosnicima predstavničkog tijela prava na temelju obavljanja dužnosti prestaju:
NN 180/2003 • – istekom mandata, osim kada je ovim Zakonom drukčije određeno,
NN 180/2003 • – danom donošenja odluke o razrješenju od dužnosti kada ih je predstavničko tijelo razriješilo prije isteka mandata predstavničkog tijela, ako odlukom o razrješenju nije drugačije određeno,
NN 180/2003 • – danom kada predstavničko tijelo utvrdi činjenicu podnošenja ostavke na dužnost, a najkasnije tridesetog dana od dana podnošenja ostavke,
NN 180/2003 • – danom imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, kada su nastupile zakonom predviđene okolnosti za imenovanje povjerenika.
NN 180/2003 • Odluka o prestanku ostvarivanja prava na temelju prestanka obavljanja određene dužnosti dostavlja se osobi kojoj je prestala dužnost i službi koja obavlja kadrovske poslove.«
NN 180/2003 • 2. Obrazlažući svoj prijedlog predlagateljica ističe da osporavana odredba, kao niti druge odredbe Zakona, sadržajno ne uređuju materijalna prava predsjednika Gradskog vijeća po prestanku njegove dužnosti, na način kako je to bilo uređeno odredbama članka 84h. pa do članka 84k. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o lokalnoj upravi i samoupravi (»Narodne novine«, broj 128/99). Navedenim odredbama dužnosnicima Gradskih vijeća pripadalo je pod određenim uvjetima pravo na naknadu plaće i staža osiguranja za vrijeme od 180 dana po prestanku dužnosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 79/07, Broj 61/91,
Broj 43/06, Broj 63/01,
Broj 127/06, Broj 150/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE