PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 34/1998 • 1. Violeti Crnogaj iz Zagreba, B. Bušića 16, JMBG: XX03965335046, izdaje se dozvola za obavljanje poslova ovlaštenog posrednika pri trgovini vrijednosnim papirima.
NN 34/1998 • 2. Dozvola vrijedi od dana izdavanja, a izdaje se na rok od 1 godine, do zaključno 3. ožujka 1999. godine.
NN 34/1998 • 3. Ovo rješenje se upisuje u Registar izdanih dozvola za obavljanje poslova ovlaštenog posrednika pri trgovini vrijednosnim papirima koji se vodi kod Komisije za vrijednosne papire Republike Hrvatske.
NN 34/1998 • Rješenje se upisuje pod rednim brojem 49 (četrdesetdevet), s danom upisa 3. ožujka 1998. godine.
NN 34/1998 • Sukladno odredbama članka 12. stavka 1. toč. 2. i 11. te članka 35. stavka 1. i 2. Zakona o izdavanju i prometu vrijednosnim papirima ("Narodne novine" 107/95, dalje: Zakona), Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske (dalje: Komisija), temeljem
NN 34/1998 • 1. Niki Deliću iz Zagreba, 1. Štefanovečki zavoj 1, JMBG: XX12969390075, izdaje se dozvola za obavljanje poslova ovlaštenog posrednika pri trgovini vrijednosnim papirima.
NN 34/1998 • 2. Dozvola vrijedi od dana izdavanja, a izdaje se na rok od 1 godine, do zaključno 3. ožujka 1999. godine.
NN 34/1998 • 3. Ovo rješenje se upisuje u Registar izdanih dozvola za obavljanje poslova ovlaštenog posrednika pri trgovini vrijednosnim papirima koji se vodi kod Komisije za vrijednosne papire Republike Hrvatske.
NN 34/1998 • Rješenje se upisuje pod rednim brojem 46 (četrdesetšest), s danom upisa 3. ožujka 1998. godine.
NN 34/1998 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o ustavnoj tužbi N. Ž. iz V., zastupanog od odvjetnika u V. V. K., na sjednici održanoj dana 4. ožujka 1998. godine, donio je sljedeću
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 34/1998 • 1. presuda Upravnog suda Republike Hrvaske, broj: Us-4252/1994-6 od 25. svibnja 1995. godine i
NN 34/1998 • 2. rješenje ministra unutarnjih poslova Republike Hrvatske, broj: 511-01-77-19482/1-94 od 9. lipnja 1994. godine.
NN 34/1998 • II. Predmet se vraća ministru unutarnjih poslova Republike Hrvatske na ponovni postupak.
NN 34/1998 • U izreci navedenim rješenjem ministar unutarnjih poslova donio je rješenje o prestanku radnog odnosa podnositelju ustavne tužbe danom 15. lipnja 1994. godine s pravom na mirovinu.
NN 34/1998 • U rješenju je za podnositelja navedeno da je ovlaštena službena osoba u Ministarstvu unutarnjih poslova Republike Hrvatske, u Policijskoj upravi v.-p., u I. policijskoj stanici, da ima navršenih preko 25 godina mirovinskog staža, od čega preko 10 godina mirovinskog staža stečenog na poslovima i zadacima ovlaštene službene osobe te da se s, obzirom na izloženo, utvrđuje da su ostvareni svi zakonski uvjeti za donošenje rešenja o prestanku radnog odnosa s pravom na mirovinu, sukladno odredbi članka 68. Zakona o unutarnjim poslovima ("Narodne novine", br. 29/91 - pročišćeni tekst, 73/91, 19/92, 33/92, 76/94).
NN 34/1998 • Ovlaštenoj službenoj osobi na temelju rješenja ministra unutarnjih poslova može iznimno prestati radni odnos s pravom na mirovinu i prije ispunjenja općih uvjeta za stjecanje mirovine ako ima najmanje 25 godina mirovinskog staža od čega najmanje 10 godina mirovinskog staža stečenog na poslovima i zadacima ovlaštene službene osobe.
NN 34/1998 • U izreci navedenom presudom Upravnog suda Republike Hrvatske odbijena je podnositeljeva tužba u upravnom sporu. U njoj se, pored ostalog, navodi da nenavođenje razloga u rješenju zbog kojih je tužitelj umirovljen nije u ovom slučaju dovelo "...do nezakonitosti rješenja. Naime, iz podataka u spisu, osobito opširnog izvješća Ministarstva unutarnjih poslova, Policijske uprave v.-p. upućenog Ministarstvu unutarnjih poslova Republike Hrvatske, Uredu za unutarnju kontrolu, može se vidjeti da je tužitelj sklon stvaranju nesporazuma s djelatnicima s kojima je dužan surađivati, da neprovjerenim podacima i iznošenjem optužbi, koje se kasnije pokažu neosnovane, znatno utječe na obavljanje službe i da su interesi službe zaista zahtijevali prestanak radnog odnosa."
NN 34/1998 • Podnositelj smatra da su mu navedenim rješenjem i navedenom presudom povrijeđena prava iz odredaba članaka 19., 54. i 55. Ustava. Iz sadržaja ustavne tužbe proizlazi da se u odredbama članaka 54. i 55. ona poziva na prve stavke tih odredaba te da podnositelj smatra povrijeđenim i odredbe članka 18. Ustava o zajamčenom pravu na žalbu.
NN 34/1998 • Prema odredbama članka 19. Ustava, pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu, s tim da se zajamčuje sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti. Prema odredbi članka 54. stavka 1. Ustava, svatko ima pravo na rad i slobodu rada, a prema odredbi članka 55. stavka 1. Ustava, svaki zaposleni ima pravo na zaradu kojom može osigurati sebi i obitelji slobodan i dostojan život.
NN 34/1998 • Citirana odredba članka 68. Zakona o unutarnjim poslovima primjenjuje se na način opisan u odredbi članka 209. stavka 3. Zakona o općem upravnom postupku ("Narodne novine", br. 53/91, 103/96): "Kad je nadležni organ zakonom ili drugim propisom utemeljenim na zakonu ovlašten riješiti stvar po slobodnoj ocjeni, dužan je u obrazloženju, pored podataka iz stavka 2. ovog članka, navesti taj propis i izložiti razloge kojima se pri donošenju rješenja rukovodio." U času donošenja u izreci ukinutih akata bila je na snazi i druga rečenica u odredbi stavka 3. članka 209. Zakona o općem upravnom postupku koja je glasila: "Ti se razlozi ne moraju navesti kad je to u javnom interesu zakonom ili uredbom izričito predviđeno". Međutim, Ustavni sud, svojom odlukom u predmetu U-I-248/1996, donijetom 13. studenoga 1996. godine (i objavljenom u "Narodnim novinama", br. 103/1996), tu je rečenicu ukinuo.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 101/05, Broj 134/05,
Broj 175/03, Broj 91/96,
Broj 97/93, Broj 87/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE