PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 52/2001 • (1) Zrakoplovno-sportska letjelica mora letjeti na visinama iznad minimalno sigurne visine. Minimalna sigurna visina je visina koja osigurava da u slučaju slijetanja u nuždi neće doći do nepotrebnog ugrožavanja osoba i stvari na tlu ili vodi.
NN 52/2001 • (2) Zrakoplovno-sportska letjelica smije letjeti ispod visine od 150 m (500 stopa) iznad zemlje ili vode, ako je to potrebno zbog vrste letenja koje se obavlja i ako se pretpostavlja da ne postoji opasnost za osobe i stvari na tlu ili vodi.
NN 52/2001 • (3) Zrakoplovno-sportska letjelica smije letjeti na visinama većim od 150 m (500 stopa) iznad zemlje ili vode, ako je letjelica odnosno osoba koja koristi letjelicu opremljena padobranom za spašavanje.
NN 52/2001 • (4) Zrakoplovno-sportska letjelica mora letjeti na visini od najmanje 50 m (150 stopa) iznad mostova, cesta, željezničkih pruga, dalekovoda, žičara, antena i sličnih objekata te skupina ljudi.
NN 52/2001 • 1. iznad određenih područja u nekontroliranom zračnom prostoru klase G, koja su u skladu sa zakonom proglašena zabranjenom zonom;
NN 52/2001 • 4. na vertikalnoj udaljenosti manjoj od 150 m (500 stopa) ispod podnice oblaka;
NN 52/2001 • (2) Privremeno, u određenom vremenu, pod određenim uvjetima može se zabraniti letenje u uvjetno zabranjenim zonama o čemu se piloti obavještavaju na način uobičajen u zračnom prometu.
NN 52/2001 • (3) Tijekom osposobljivanja, sportskog natjecanja ili javnih priredbi rukovoditelj letenja može pojedinim osobama zabraniti letenje za koje procijeni da bi mogle ugroziti sigurnost letenja.
NN 52/2001 • (4) Zabranjeno je letenje tandem zrakoplovno-sportskom letjelicom ako na vidljivom mjestu nema istaknutu obavijest napisanu na hrvatskom i engleskom jeziku, koja glasi:
NN 52/2001 • Učitelj letenja mora učenika upozoriti na činjenicu da leti na vlastitu odgovornost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 52/2001 • 1. Kod polijetanja na poletištu zračni prostor oko startnog mjesta mora biti slobodan.
NN 52/2001 • 2. Razmak između dvije zrakoplovno-sportske letjelice i vremenski razmak između dva polijetanja na istom poletištu mora biti takav da jamči sigurno polijetanje.
NN 52/2001 • 1. Kada dvije zrakoplovno-sportske letjelice lete na istoj visini jedna prema drugoj, obje letjelice moraju skrenuti u desno, tako da rastojanje između njih mora biti najmanje 50 metara.
NN 52/2001 • 2. Kada dvije zrakoplovno-sportske letjelice lete na istoj visini jedna prema drugoj a s bočne strane im se nalazi padina, prednost ima zrakoplovno-sportska letjelica kojoj se padina nalazi s desne strane. Zrakoplovno-sportska letjelica kojoj se padina nalazi s lijeve strane mora skrenuti u desno od padine tako da osigura potrebno rastojanje između njih od najmanje 50 metara.
NN 52/2001 • 1. Kod pretjecanja prednost ima sporija zrakoplovno-sportska letjelica.
NN 52/2001 • 2. Kada zrakoplovno-sportska letjelica koja leti većom brzinom naiđe, na približno jednakoj visini, na zrakoplovno-sportsku letjelicu koja leti u istom smjeru manjom brzinom smije je pretjecati s tim da mora osigurati rastojanje među njima od najmanje 50 metara.
NN 52/2001 • 3. Zrakoplovno-sportska letjelica ne smije pretjecati drugu zrakoplovno-sportsku letjelicu u blizini padine ako im se padina nalazi s desne strane u odnosu na smjer letenja.
NN 52/2001 • 4. Ako se padina nalazi s lijeve strane u odnosu na smjer letenja dopušteno je preticati tako da zrakoplovno-sportska letjelica koja leti većom brzinom, pretječe po desnoj strani zrakoplovno-
NN 52/2001 • (4) Križanje smjerova letenja zrakoplovno-sportskih letjelica:
NN 52/2001 • 1. Pod križanjem smjerova letenja zrakoplovno-sportskih letjelica razumijeva se da jedna zrakoplovno-sportska letjelica presijeca putanju druge zrakoplovno-sportske letjelice pod kutom od 70 do 160 stupnjeva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 22/93, Broj 64/09,
Broj 85/09, Broj 85/01,
Broj 109/93, Broj 164/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE