PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1999 • 11. Datum izvještaja o ispitivanju izdanoga od te ustanove: ---
NN 58/1999 • 18. Dokumenti na kojima se nalazi gore navedeni homologacijski broj na zahtjev su dostupni:
NN 58/1999 • - crteži, dijagrami i crteži s rasporedom sastavnica strukture za koje se smatra da mogu biti važni za potrebe ovoga pravilnika
NN 58/1999 • (1) Razlikovni broj zemlje koja je izdala /proširila/odbila/povukla homologaciju (vidi odredbe Pravilnika koje se odnose na homologaciju).
NN 58/1999 • Gornja homologacijska oznaka postavljena na vozilo ili na uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja pokazuje da je tip vozila ili tip odgovarajućeg uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja s obzirom na zaštitu od stražnjega podlijetanja u slučaj
NN 58/1999 • Gornja homologacijska oznaka postavljena na vozilo pokazuje da je odgovarajući tip vozila bio homologiran u Nizozemskoj (E 4) prema pravilnicima br. 58 i 311. Homologacijski brojevi pokazuju da je na dan kad su bile izdane odgovarajuće homologacije Pravilnik br. 58 uključivao 01 niz izmjena i dopuna te da je Pravilnik br. 31 još bio u izvornome obliku.
NN 58/1999 • 1.1.1 na tipu vozila za koji je predviđen uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja; u tome slučaju moraju se poštivati zahtjevi dani u točki 2. ili
NN 58/1999 • 1.1.2 na dijelu šasije tipa vozila za koji je predviđen uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja; taj dio mora predstavljati dotični(e) tip(ove) vozila ili
NN 58/1999 • 1.2 U slučajevima iz točaka 1.1.2 i 1.1.3 dijelovi koji se upotrebljavaju za spajanje uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja na dio šasije vozila ili na kruti ispitni stol moraju biti isti kao dijelovi koji se upotrebljavaju za osiguranje uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja kad je ugrađen na vozilo.
NN 58/1999 • 1.3 Postupak ispitivanja opisan u točki 3 može se na zahtjev proizvođača i uz odobrenje tehničkog servisa (ovlašteni laboratorij) nadomjestiti proračunom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1999 • 2.1 Vozilo treba postaviti na vodoravnu, ravnu, čvrstu i glatku površinu.
NN 58/1999 • 2.2 Prednji kotači moraju biti u položaju za vožnju u ravnome pravcu.
NN 58/1999 • 2.3 Gume moraju biti napuhane na tlak koji je preporučio proizvođač.
NN 58/1999 • 2.4 Vozilo, ako je potrebno radi postizanja ispitnih sila propisanih u točki 3, može biti pridržavano na način koji treba odrediti proizvođač vozila.
NN 58/1999 • 2.5 Vozila koja su opremljena hidrauličko-pneumatskim, hidrauličkim ili pneumatskim ovjesom ili uređajem za automatsko namještanje razine zavisno od opterećenja moraju biti ispitana u uobičajenim uvjetima vožnje koje je odredio proizvođač.
NN 58/1999 • 3.1 Zahtjevi iz točaka 7.3 i 25.6 ovoga pravilnika moraju se provjeriti s pomoću odgovarajućih alata za ispitivanje; ispitne sile propisane u točkama 3.1.1 i 3.1.2 moraju se primijeniti odvojeno i uzastopno preko površine koja nije veća od 250 mm po visini (točnu visinu mora navesti proizvođač) i 200 mm po širini, s polumjerom zakrivljenosti 5 ± 1 mm na uspravnim rubovima. Proizvođač mora odrediti visinu od tla središta površine unutar crta koje vodoravno ocrtavaju uređaj. Kad se ispitivanje provodi na vozilu, ta visina međutim ne smije prekoračiti 600 mm kad je vozilo prazno. Proizvođač može odrediti redoslijed primjene sila.
NN 58/1999 • 3.1.1 Vodoravna sila od 100 kN ili 50% sile koja odgovara najvećoj masi vozila, ovisno o tome koja je od te dvije vrijednosti manja, mora se primijeniti uzastopno u dvije točke koje su postavljene simetrično u odnosu na središnju os uređaja ili vozila, zavisno od slučaja, s poprečnim razmakom najmanje 700 mm i najviše 1 m. Proizvođač mora navesti točan položaj hvatišta sila.
NN 58/1999 • 3.1.2 U slučajevima koji su određeni u točkama 1.1.1 i 1.1.2 ovoga dodatka, vodoravna sila od 25 kN ili 12,5% sile koja odgovara najvećoj masi vozila, ovisno o tome koja je od te dvije vrijednosti manja, mora se primijeniti uzastopno u dvije točke koje su postavljene 300 ± 25 mm od uzdužnih ravnina koje dodiruju vanjske rubove kotača stražnje osovine i u trećoj točki koja se nalazi na dužini koja spaja te dvije točke u središnjoj uspravnoj ravnini vozila.
NN 58/1999 • 3.1.3 U slučajevima koji su određeni u točki 1.1.3 ovoga dodatka, vodoravna sila od 25 kN ili 12,5% sile koja odgovara najvećoj masi vozila za koje je namijenjen uređaj, ovisno o tome koja je od te dvije vrijednosti manja, mora se primijeniti uzastopno u dvije točke koje su postavljene prema slobodnom izboru prozvođača uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja i u trećoj točki koja se nalazi na dužini koja spaja te dvije točke u središnjoj uspravnoj ravnini uređaja.
NN 58/1999 • Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17. stavak 2. i članka 23. stavak 4. Zakona o normizaciji (»Narodne novine« broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 108/95, Broj 81/02,
Broj 56/91, Broj 37/01,
Broj 55/91, Broj 112/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE