PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-06-58-1082 NN 58/1999

• 14.4 Mjerodavna ustanova mora provjeriti postojanje zadovoljavajućih dogovora radi osiguranja djelotvorna nadzora nad sukladnošću proizvodnje prije izdavanja homologacije tipa.


Propis NN 58/1999

• 15.1 Ako je na vozilo koje je podneseno na homologaciju prema ovomu pravilniku ugrađen uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja i ako zadovoljava zahtjeve iz točke 16. mora se izdati homologacija toga tipa vozla.


Propis NN 58/1999

• 15.2 Svaki homologirani tip dobiva svoj homologacijski broj. Prve dvije znamenke (sada 01 za 01 niz izmjena i dopuna koje su stupile na snagu 25. ožujka 1989.) moraju označivati broj niza izmjena ili dopuna koji sadrži najnovije veće tehničke izmjene ili dopune ovoga pravilnika objavljene do vremena izdavanja homologacije. Ista ugovorna strana ne smije označiti istim brojem drugi tip vozila.


Propis NN 58/1999

• 15.3 Obavijest o homologaciji, proširenju ili o odbijanju homologacije za određeni tip uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja po ovome pravilniku mora biti dostavljena stranama u Sporazumu iz 1958. godine koje primjenjuju ovaj pravilnik s pomoću formulara koji je u skladu s modelom danim u dodatku 2 ovoga pravilnika.


Propis NN 58/1999
• 15.4 Na svaka vozilo koja odgovara tipu koji je homologiran prema ovom pravilniku u prostoru koji je lako dostupan i koji se navodi u izjavi o homologaciji mora se postaviti tako da bude vidljiva međunarodna homologacijska oznaka koja se sastoji od:

Propis NN 58/1999
• 15.4.1 kružnice oko slova "E", iza kojeg se nalazi razlikovni broj države koja je odobrila homologaciju 2

Propis NN 58/1999 • 15.4.2 broja ovoga pravilnika iza kojeg se nalazi "R", crtica i homologacijski broj desno od kruga koji je propisan u točki 15.4.1.
Propis NN 58/1999 • 15.5 Ako je vozilo sukladno tipu vozila homologiranom, prema jednom ili više drugih pravilnika koji su dodaci Sporazuma, u istoj zemlji koja je izdala homologaciju prema ovom pravilniku, nije potrebito ponavljati simbol propisan u točki 15.4.1; u takvom slučaju brojevi pravilnika i homologacije te dodatni simboli za pravilnike za koje je homologaciju izdala zemlja koja je izdala homologaciju prema ovom pravilniku upisani su jedan ispod drugoga desno od simbola propisanog u točki 15.4.1.
Propis NN 58/1999 • 15.6 Homologacijska oznaka mora biti jasno čitljiva i neizbrisiva.
Propis NN 58/1999 • 15.7 Homologacijska oznaka mora se postaviti blizu natpisne pločice proizvođača ili na njoj.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 58/1999 • 15.8 U dodatku 4. ovoga pravilnika prikazani su primjeri izgleda homologacijskih oznaka.
Propis NN 58/1999 • 16.1 Međuprostor između tla i donjeg dijela uređaja za zaštitu kad je vozilo neopterećeno ne smije prekoračiti 550 mm po cijeloj širini i mora biti takav da visina od tla hvatišta ispitnih sila koje se primjenjuju na uređaj sukladno I. dijelu ovoga pravilnika i koje su navedene u obavijesnome formularu o homologaciji (točka 7. u dodatku 1) ne smije prekoračiti 600 mm.
Propis NN 58/1999 • 16.2 Širina uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja ne smije ni u jednoj točki prekoračiti širinu stražnje osovine izmjerenu na krajnim bočnim točkama kotača, izuzimajući izbočenje guma u dodiru s tlom, niti od nje biti uži više od 100 mm. Ako ima više stražnjih osovina, kao mjerodavnu treba uzeti širinu najšire osovine. Osim toga, odredbe u točkama 3.1.2 i 3.1.3 dodatka 5 koje se odnose na rastojanje hvatišta ispitnih sila od vanjskih kontura stražnjih kotača navedene u obavijesnom formularu o homologaciji (dodatak 1, točka 7.) moraju biti zadovoljene.
Propis NN 58/1999 • 16.3 Uređaj mora biti ugrađen tako da vodoravni razmak između stražnjega kraja vozila i stražnjega kraja uređaja ne bude veći od 400 mm umanjeno za izmjerenu vrijednost deformacije (točka 7.3 I. dijela), mjereno u točkama djelovanja ispitnih sila (točka 8. u dodatku 1) kod homologacije tipa uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja sukladno odredbama I. dijela ovog pravilnika i zapisano u obavijesnom formularu o homologaciji. Kod mjerenja ovog razmaka ne treba uzimati u obzir nijedan dio vozila na visini većoj od 3 m iznad tla kad je vozilo neopterećeno.
Propis NN 58/1999 • 16.4 Najveća masa tipa vozila za koji je zatražena homologacija ne smije biti veća od vrijednosti koja je navedena u obavijesnom formularu o homologaciji tipa za svaki homologirani uređaj za zaštitu od stražnjega podlijetanja koji je namijenjen za ugradbu na to vozilo. Razmak između dvije uzdužne ravnine koje dodiruju vanjske konture kotača stražnje osovine tipa vozila za koji je zatražena homologacija mora biti takav da razmak između dviju vanjskih ispitnih točaka uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja, koje su navedene u točki 3.1.3 dodatka 5, bude 300 ± 25 mm.
Propis NN 58/1999 • 17.1. Svako vozilo homologirano prema ovomu pravilniku mora biti proizvedeno tako da bude usklađeno s homologiranim tipom zadovoljavanjem zahtjeva danim u točki 16.
Propis NN 58/1999 • 17.2. U cilju provjere zadovoljenosti zahtjeva iz točke 17.1 moraju se primijeniti prikladne provjere proizvodnje.
Propis NN 58/1999 • 17.3.1 osigurati postojanje postupaka za učinkovitu provjeru kakvoće vozila s obzirom na sva stajališta koja se odnose na usklađenost sa zahtjevima danim u točki 16.
Propis NN 58/1999 • 17.3.2 osigurati da se dostatne provjere s obzirom na ugradbu tipa uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja provode za svako homologirano vozilo, u cilju da sva vozila u proizvodnji budu sukladna sa zahtjevima za vozila koja su dostavljena na homologaciju
Propis NN 58/1999 • 17.3.3 osigurati da se poduzmu sve potrebne mjere da se ponovo postigne sukladnost odgovarajuće proizvodnje, ako provedena ispitivanja sukladno točki 17.3.2 pokažu nesukladnost jednog ili više vozila sa zahtjevima danim u točki 16.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 34/98, Broj 58/93, Broj 87/09, Broj 87/09, Broj 47/09, Broj 76/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled