PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/1995 • (14) Ako sudsko pismeno i pismeno upravnih i prekršajnih organa glasi na primatelja na širem i najširem području poštanskog ureda, za primatelje koji primaju pošiljke preko zbirnih kovčežića, pošiljke se uručuju na slijedeći način:
NN 37/1995 • - u prvom pokušaju, u zbirni kovčežić se ubacuje pismeno bijele boje, a povratnica vraća s naznakom da je pismeno uručeno ubacivanjem u zbirni kovčežić; za pismeno plave boje u zbirni se kovčežić ostavlja izvješće o prispjeću pošiljke, u skladu sa stavkom
NN 37/1995 • - u drugom pokušaju uručenja pismena plave boje, ako primatelj nije postupio po izvješću o prispjeću pošiljke, pismeno se ubacuje u zbirni kovčežić, a povratnica vraća; s naznakom da je pismeno uručeno ubacivanjem u zbirni kovčežić.
NN 37/1995 • (15) Ako pismeno glasi na primatelja na širem i najširem području poštanskog ureda, na kojem pošiljke ne dostavlja djelatnik poštanskog ureda, pismeno se uručuje primatelju preko povjerenika poštanskog sabirališta, uz potpis primatelja na povratnici.
NN 37/1995 • (16) Primitak sudskog pismena i pismena upravnih i prekršajnih organa u omotnici bijele ili plave boje primatelj potvrđuje svojim potpisom na povratnici i na poštanskoj ispravi. Ako je primatelj ili osoba kojoj se pismeno može uručiti za primatelja u smislu odredaba ovog članka nepismena ili se nije u stanju potpisati, djelatnik poštanskog ureda će na povratnici ispisati ime i prezime primatelja pismena i datum primitka, na način predviđen u stavku 17. ovog članka, uz naznaku zašto primatelj nije stavio svoj potpis.
NN 37/1995 • (17) Primatelj pismena s povratnicom bijele ili plave boje ili osoba kojoj se pismeno može uručiti za primatelja, u smislu odredaba ovog članka, pri potvrđivanju primitka ispisuje na povratnici dan i mjesec slovima, a godinu brojkama. Ako primatelj nakon potpisivanja povcatnice, odbije ispisati dan mjesec i godinu primitka, datum primitka pošiljke ispisat će djelatnik poštanskog ureda na način predviđen u ovom stavku, a u prostoru za ispisivanje napomene, na poledini povratnice, zabilježit će razlog odbijanja.
NN 37/1995 • (18) U svim slučajevima u kojima se primatelju sudskog pismena i pismena upravnih i prekršajnih organa ostavlja izvješće o prispjeću pošiljke djelatnik poštanskog ureda upisuje o tome odgovarajuću zabilješku u stavci "Napomena", upisujući i datum ostavljanja izvješća i svoj potpis.
NN 37/1995 • (19) Kada je, prema odredbama ovog članka, pismeno uručeno drugoj osobi umjesto primatelju, na povratnici će se označiti odnos te osobe i primatelja (npr. "opunomoćenik", "brat", "supruga", "susjed" i sl.).
NN 37/1995 • (20) Sudsko pismeno i pismeno upravnih i prekršajnih organa bijele ili plave boje ne smije se uručiti osobi koja je napomenom pošiljatelja isključena od primitka (npr. "Umjesto primateIju ne uručiti NN").
NN 37/1995 • (21) Utvrđivanje identiteta osoba prigodom uručenja sudskih pismena i pismena upravnih i prekršajnih organa obavlja se na način i po postupku koji je uređen odredbama ovog pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/1995 • (22) Slanje sudskih pismena i pismena upravnih i prekršajnih organa za primateljem nije dozvoljeno.
NN 37/1995 • Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju, da mu je uručena sa zakašnjenjem ili usluga nije obavljena ili da nije obavljena u cijelosti može HPT-u podnijeti pismenu pritužbu u roku od tri mjeseca od dana predaje pošiljke, osim u slučaju pritužbe iz članka 85. ovog pravilnika.
NN 37/1995 • (1) Primatelj ili druga osoba koja je, u smislu odredaba ovog pravilnika, ovlaštena za primitak pošiljaka, treba, odmah prigodom uručenja pošiljke, podnijeti pritužbu zbog oštećenija ili umanjenja sadržaja pošiljke.
NN 37/1995 • (2) HPT je odbvezan izjasniti se o utemeljenosti pritužbe u roku od 30 dana od dana njezina podnošenja.
NN 37/1995 • 3. Pritužba zbog neuručenja ili zakašnjenja uručenja pošiljke
NN 37/1995 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može bilo kojem poštanskom uredu podnijeti pismenu pritužbu ako smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju ili mu je uručena sa zakašnjenjem.
NN 37/1995 • (2) Pismenu pritužbu iz stavka 1. ovog članka pošiljatelj podnosi na propisanom obrascu (Potražnica), uz plaćanje poštarine utvrđene cjenikom poštanskih usluga. Pismenoj pritužbi mora se priložiti potvrda o primitku pošiljke, ako se za takvu pošiljku izdaje potvrda.
NN 37/1995 • (3) Primitak pritužbe za pošiljku za koju se, u smislu odredaba ovog pravilnika izdaje potvrda o primitku pošiljke, poštanski ured potvrđuje na poleđini potvrde o primitku pošiljke, otiskom žiga mjesta i dana te potpisom djelatnika koji je pritužbu primio.
NN 37/1995 • (4) Kada pošiljatelj, primatelj ili druga ovlaštena osoba podnosi pritužbu zbog kašnjenja obične pismovne pošiljke, obvezan je poštanskom uredu podnijeti ovitak ili omotnicu pošiljke na koju se pritužba odnosi.
NN 37/1995 • (5) Podnositelj pritužbe može zahtijevati da se postupak rješavanja obavi brzojavno. U tom slučaju, pored cijene za pritužbu plaća iznos za brzojav i za brzojavni odgovor.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 53/91, Broj 136/03,
Broj 135/05, Broj 116/06,
Broj 96/03, Broj 9/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE