PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-03-16-302 NN 16/1995

• 148. Gost ne može bez pristanka ugostitelja naknadno otkazati ni mijenjati naručenu hranu. Naručeno piće može se otkazati ili mijenjati sve dok ga ugostitelj ne posluži. Narudžbe pića i napitaka što se pripremaju (koktel i dr.) otkazuju se kao i narudžbe hrane.


Propis NN 16/1995

• 149. Rezervacija usluge prehrane za skupine gostiju može se otkazati najkasnije 12 sati prije vremena određenog za početak korištenja uslugom koja je utvrdena u rezervaciji. Ako se gost odnosno skupina gostiju nisu koristili ugovorenim uslugama prehrane, a nisu je otkazali u određenom roku, ugostitelj ima pravo na odštetu u iznosu od 50 posto cijene ugovorene usluge.


Propis NN 16/1995

• 150. Ako se uslugom prehrane koristio manji broj gostiju nego što je rezervacijom predviđeno, a rezervacija za neiskorišteni dio nije otkazana u roku iz prethodne uzance, ugostitelj ima pravo na odštetu u iznosu od 50 posto od cijene neiskorištenih usluga. Ako se ugovorenom uslugom prehrane koristio veći broj gostiju nego što je rezervacijom određeno, smatra se da je ugovor izmijenjen na onaj broj gostiju koji se uslugom stvarno koristio.


Propis NN 16/1995

• 151. Ako je ugovor o uslugama prehrane i točenja pića za gosta ili skupinu gostiju sklopljen na temelju rezervacije ili narudžbe putničke agencije, račun plaća putnička agencija, ako nije drukčije ugovoreno. Na obračunatu cijenu za obavljene usluge ugostitelj plaća putničkoj agenciji uobičajenu proviziju od 5 posto.


Propis NN 16/1995
• 152. Ove će se uzance primjenjivati nakon proteka 30 dana od dana objave u "Narodnim novinama".

Propis NN 16/1995
• Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadrankc Crnić, predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak dr. Velimir Belajec, dr Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović mr. Vojislav Kućeković, mr Hrvoje Momčinović Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, su donijeli sljedeću :

Propis NN 16/1995 • 2. Odbija se prijedlog za odgodu izvršenja presude Općinskog suda u O., broj P 547/91 od 30. ožujka 1992. godine
Propis NN 16/1995 • Ustavna tužba podnijeta je radi zaštite ustavnog prava o jednakosti svih pred zakonom (članak 14. stavak 2. Ustava) i o jednakosti svih pred sudovima (članak 26. Ustava), za koja podnositeljica ustavne tužbe smatra da su joj povrijeđena presudom Općinskog Tijekom ustavnosudskog postupka, podnositeljica pozivom na odredbu članka 53. stavka 2. Poslovnika Ustavnog suda podnijela i prijedlog za odgodu izvršenja navedene presude Općinskog suda u O. To stoga što je isti sud zaključkom broj I 146/94 od 6. veljače Ustavni sud je utvrdio da ustavna tužba kao niti prijedlog za odgodu izvršenja nisu osnovani i to iz slijedećih razloga: Iz navoda ustavne tužbe, njenih priloga i dokumenta je pribavljenog spisa Općinskog suda u O. broj P 547/ 91 proizlazi da je taj sud osporenom presudom u pravnoj stvari tužitelja Doma zdravlja O. protiv tužene Lj. B., radi iseljenja, usvojio tužbeni zahtj Okružni sud u O. presudom broj Gž 515/92 od 25. lipnja 1992. godine odbio je žalbu podnositeljice kao neosnovanu potvrdio prvostupanjsku presudu, a Vrhovni sud Republike Hrvatske presudom broj Rev 10/93 od 20. srpnja 1993. godine odbio je reviziju podnosi Ustavni sud smatra da navedenim sudskim odlukama podnositeljici ustavne tužbe nisu povrijeđena ustavna prava zajamčena odredbom članka 14. stavka 2. Ustava, kojim je zajamčena jednakost svih pred zakonom i članka 26. Ustava, kojim je utvrđeno da su svi gr Iz tih razloga, Ustavni sud je ustavnu tužbu odbio kao neosnovanu. Prema članku 53. stavku 2. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/1994.), Ustavni sud može na prijedlog podnositelja ustavne tužbe odgoditi izvršenje osporenog akta do donošenja odluke, ako bi izvršenje prouzročilo podnosit Kako je Ustavni sud o ustavnoj tužbi odmah meritorno odlučio (točka 1. izreke), to nije bilo razloga za odgodu izvršenja osporene presude Općinskog suda u O. pa je donijeta odluka kao u točki 2. izreke.
Propis NN 16/1995 • Odluka o objavi ove odluke temelji se na odredbi članka 20. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).
Propis NN 16/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Nikola Filipović, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu L. K., zastupanog po punomoćniku R. R., odvj
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 16/1995 • L. K. je 3 ožujka 1995. godine podnio ovonl Sudu prijedlog za privremeno obustavljanje od izvršenja u izreci citiranog rješenja kojim je predlagatelju naloženo iseljenje iz stana na osnovi odredbe članka 94. Zakona o stambenim odnosima ("Narodne novine", Podnositelj prijedloga ističe da je u sporni stan uselio uz odobrenje Ratnog štaba Z. dana 9. studenoga 1991 godine jer je s porodicom bio podstanar pa mu je rečeno da useli u stan a istovremeno podnese zahtjev za dodjelu. Molba za dodjelu stana do danas Prijedlog nije osnovan. Na temelju odredbe članka 18. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, Ustavni sud može do donošenja konačne odluke privremeno obustaviti izvršenje pojedinačnih akata ili radnji što se poduzimaju na osnovi zakona ustavnost kojega se ocjenjuje, U konkretnom slučaju iz sadržaja spisa, a posebno navoda predlagatelja u prijedlogu za obustavljanje izvršenja proizlazi da je podnositelj u sporni stan uselio bez ikakve pravne osnove.
Propis NN 16/1995 • Činjenica da je Ustavni sud Republike Hrvatske rješenjem broj U-I-892/1994 od 14. studenoga 1994. godine pokrenuo postupak ocjene suglasnosti s Ustavom odredaba članka 94. Zakona o stambenim odnosima sama po sebi nije osnova za privremeno obustavljanje od Ovo zato jer i unatoč činjenici da podnositelj prijedloga ovom Sudu nije prezentirao rješenje o čijem se izvršenju radi okolnosti slučaja i navodi samog podnositelja prijedloga pokazuju da nema dvojbe o tome da je u stan uselio bez ikakve pravne osnove pa Objavljivanje ovog rješenja u službenom glasilu Republike Hrvatske zasniva se na odredbi članka 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 17/1995 • Na temelju članka 24. Zakona o porezu na dobit ("Narodne novine", broj 109/93. i 95/94.) donosim
Propis NN 17/1995 • o izmjenama i dopunama Pravilnika o obračunu i uplati poreza na dobit
Propis NN 17/1995 • U članku 3. Pravilnika o obračunu i uplati poreza na dobit ("Narodne novine", br. 91/94. i 8/95.) stavak 5. mijenja se i glasi "Neprofitne organizacija iz članka 2. stavka 9. Zakona obveznik je poreza na dobit, suglasno članku 2. stavku 10. Zakona ako u poreznom razdoblju ostvari dobit iznad iznosa iz članka 5. stavka 2. ovoga Pravilnika odnosno ako ostvarenu dobit ne koristi za svrhe za koje je neprofitna organizacija osnovana. Iznimno od odredbi Zakona, neprofitna organizacija utvrđuje dobit kao razliku između prihoda ostvarenih od obavljanja gospodarske djelatnosti i porezno dopustivih rashoda nastalih u svezi s ostvarivanjem tih prihoda, bez obračunavanja zaštitnih kamata. Neprofitne organizacije ne mogu iskazati niti prenositi porezni gubitak." Stavak 6. mijenja se i glasi: "Obveznik poreza na dobit iz stavka 1. točke 1. i 2. i stevka 4. ovog članka mora voditi poslovne knjige prema Zakonu o računovodstvu. Obveznik poreza na dobit iz stavka 5. ovoga članka vodi poslovne knjige prema posebnim propisima.".
Propis NN 17/1995 • U članku 5. stavku 1. točki 4. iza riječi fondovi, riječi: "osnovani u karitativne i humanitarne svrhe" zamjenjuju se riječima: "osnovani u karitativne, humanitarne, znanstvene, kulturne i slične svrhe". Stavak 2. mijenja se i glasi: "Neprofitna organizacija iz članka 2. stavka 10. Zakona koja trajno obavlja gospodarsku djelatnost i obavljanjem te djelatnosti ostvari dobit veću od 50.000,00 kuna obveznik je poreza na dobit." Iza stavka 2. dodaje se novi stavak 3. koji glasi:"Neprofitne organizacije koje se izravno financiraju ili sufinanciraju iz proračuna (državnog, županijskog, gradskog odnosno općinskog) te zaklade i fondovi osnovani u karitativne, humanitarne, znanstvene, kulturne i druge slične svrhe, ako dobit ostvarenu obavljanjem gospodarskih djelatnosti koriste isključivo za obavljanje poslova i zadaća odnosno ostvarivanje ciljeva za koje su osnovene, nisu obveznici poreza na dobit." -Dosadašnji stavci 3., 4. i 5. se brišu.
Propis NN 17/1995 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 17/1995 • Na temelju članka 1043. stavka 1. točke 14., 16.,17. 18. i 19. Pomorskog zakonika ("Narodne novine", broj 17/94 i 74/94), ministar pomorstva, prometa i veza donosi
Propis NN 17/1995 • Ovim Pravilnikom utvrđuje se obvezno pomorsko peljarenje (u daljnjem tekstu: peljarenje) na određenim područjima unutrašnjih morskih voda i teritorijalnog mora Republike Hrvatske, uvjeti koje mora ispunjavati trgovačko društvo koje obavlja poslove peljarenja, stručna sprema, ovlaštenja i drugi uvjeti i obveze koje mora ispunjavati pomorski peljar, oznaka i iskaznica pomorskog peljara, način obilježavanja peljarskih brodova i brodica i pozivni znakovi za peljarenje.
Propis NN 17/1995 • Peljarenje počinje ili završava na granici područja peljarenja u trenutku kad po stručnim savjetima peljara započne odnosno završi vođenje broda. Ako se brod mora privezati ili usidriti; peljarenje završava u času kada se brod priveže ili usidri.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 69/06, Broj 112/04, Broj 12/00, Broj 103/03, Broj 66/08, Broj 102/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled