PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1995 • Granice obveznog peljarenja, vrijeme i mjesto ukrcavanja i iskrcavanja peljara određuje:
NN 17/1995 • - ministar pomorstva, prometa i veza (u daljnjem tekstu: ministar).
NN 17/1995 • Zapovjednik broda dužan je korištiti usluge lučkog ili obalnog peljarenja u skladu s člankom 104. Pomorskog zakonika.
NN 17/1995 • U luci u kojoj je obvezno lučko peljarenje, brod se mora peljariti i ako se premješta s jedne obale na drugu ili se pomiče uzduž obale upotrebom porivnog stroja. Zapovjednik broda dužan je zatražiti uslugu lučkog peljarenja najkasnije dva sata prije isplovljenja, premještanja ili pomicanja.
NN 17/1995 • Obveznom obalnom peljarenju podliježu brodovi koji prevoze opasne tekuće kemikalije, odnosno ukapljene plinove. Brodovi iz stavka 1. ovoga članka kada uplovljavaju u teritorijalno more i unutarnje morske vode Republike Hrvatske podliježu obveznom obalnom peljarenju: 1. radi uplovljavanja u luke otvorene za međunarodni promet:
NN 17/1995 • a) za luku Rijeka: - od pozicije 45'11.8 N i 14'29.4 E do granice lučkog peljarenja
NN 17/1995 • b) za luku Zadar: - od pozicije 44'23.3 N i 14'34.6 E do granice lučkog peljarenja
NN 17/1995 • c) za luku Šibenik: - od pozicije 43'38.7 N i 15'52.3 E do granice lučkog peljarenja
NN 17/1995 • d) za luku Split: - od pozicije 43'28.2 N i 16'01.0 E do granice lučkog peljarenja e) za luku Ploče: - od pozicije 43'05.0 N i 17'00.0 E do granice lučkog peljarenja 2. kada plove između luka otvorenih za međunarodni promet od pozicije iskrcavanja lučkog peljara do pozicije ukrcavanja lučkog peljara u luci dolaska. Zapovjednik broda dužan je zatražiti uslugu obalnog peljarenja najkasnije šest sati prije isplovljenja.
NN 17/1995 • Lučko i obalno peljarenje može obavljati peljarsko trgovačko društvo ovlašteno za peljarenje rješenjem Ministarstva pomorstva, prometa i veza. Peljarsko društvo mora ispunjavati propisane uvjete. Ispunjenje ovih uvjeta provjerava lučka kapetanija u postupku izdavanja rješenja iz stavka 1. ovoga članka. Na istom lučkom području peljarenje može obavljati samo jedno peljarsko trgovačko društvo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1995 • 4. onoliki broj prijenosnih VHF radio-postaja koliko ima peljara,
NN 17/1995 • 5. zaključeni ugovor o osiguranju odgovornosti peljara za vrijeme peljarenja broda s minimalnom visinom osiguranja od 2.800.000 kuna po događaju, a sukladno utvrđenoj zakonskoj odgovornosti.
NN 17/1995 • Potreban broj brodova, brodica i peljara određuje rješenjem lučka kapetanija vodeći računa o prometu brodova na određenom području.
NN 17/1995 • Sredstva i oprema iz članka 9. ovoga Pravilnika moraju odgovarati ovim uvjetima: 1. peljarski brod ili brodica mora imati neprekinutu ravnu palubu s rukohvatom uzduž slobodnog dijela palube, te odgovarajuće plovidbene sposobnosti s kojima može nesmetano obavljati poslove pomorskog peljarenja u svim uvjetima u kojima je luka otvorena za promet brodova; 2. VHF radio-postaja mora biti smještena na svakom brodu ili motornoj brodici i na mjestu koje je odredeno za peljarsku postaju ; 3 prijenosne VHF radio-postaje moraju imati srednju snagu odašiljača ne manju od 1 W i ne veću od 5 W. Sredstva i oprema iz stavka 1. ovoga članka moraju se koristiti prilikom peljarenja.
NN 17/1995 • Brod ili motorna brodica iz članka 10. ovoga Pravilnika mora biti obojen plavom bojom sa bijelom trakom širine 20 cm koja se proteže uzduž oba boka po cijeloj dužini vidljivog dijela oplate ispod linije palube. Sa obje strane vidljivog dijela pramca, brod ili motorna brodica mora biti označen slovom "P" bijele boje, a na obje strane nadgrađa ili boka mora na vidljivom mjestu biti istaknuta oznaka "PILOT". Ime broda ili oznaka brodice mora biti propisno ispisana. Brod ili motorna brodica moraju po danu viti zastavu "H" Međunarodnog signalnog kodeksa. a noću imati svjetla propisana Pravilnikom o izbjegavanju sudara na moru.
NN 17/1995 • Peljarsko trgovačko društvo dužno je voditi peljarski dnevnik, koji svaki dan mora dostaviti na uvid lučkoj kapetaniji. U dnevnik se upisuje: vrsta peljarenja, dan, mjesec i godina peljarenja, vrijeme početka i završetka peljarenja, ime ili oznaka broda, zastava države pripadnosti broda, vrsta broda, dužina i širina broda, gaz broda i snaga pogonskog uređaja. U dnevnik treba unijeti i kratak opis događaja iz članka 14. stavka 4. ovoga Pravilnika.
NN 17/1995 • Peljarenje broda mogu obavljati samo osobe sa valjanom iskaznicom pomorskog peljara. Peljar dokazuje svojstvo peljara iskaznicom pomorskog peljara i peljarskom oznakom. Za vrijeme peljarenja, peljar mora imati iskaznicu pomorskog peljara i nositi peljarsku oznaku na vidljiv način na odjeći na lijevoj strani grudi.
NN 17/1995 • Peljar je dužan za vrijeme peljarenja voditi brod i davati stručne savjete zapovjedniku peljarskog broda u svezi s vođenjem broda, njegovim privezom i sidrenjem i upozoravati na uvjete plovidbe i propise koji vrijede za područje na kojem se brod peljari, obavijestiti lučku kapetaniju putem VHF radio-postaje o započetom i završenom peljarenju. Peljar je dužan odbiti peljarenje:
NN 17/1995 • a) ako gaz broda ne odgovara dubini mora na mjestu određenom za privez ili sidrenje broda, odnosno ako na mjestu priveza broda nisu osigurani uvijeti da brod uvijek može biti sigurno privezan u plutajućem stanju,
NN 17/1995 • b) ako brod nije sposoban za plovidbu ili ako od lučke kapetanije nije dobio dozvolu za uplovljenje ili isplovljenje,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 155/08, Broj 147/98,
Broj 13/06, Broj 58/07,
Broj 136/03, Broj 118/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE