PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-07-76-1359 NN 76/1999

• (15) Davatelji javnih govornih usluga moraju na zahtjev pretplatnika na određeno vrijeme isključiti pretplatničku terminalnu opremu iz telekomunikacijske mreže ili, sukladno tehničkim mogućnostima, ograničiti tj. onemogućiti odlazne pozive u cijelosti ili samo za određene prometne slučajeve ili prema određenim službama.


Propis NN 76/1999

• (16) Davatelji javnih govornih usluga imaju ovlast obaviti izravan pregled ispravnosti pretplatničke terminalne opreme osim pretplatničke terminalne opreme vojske, policije, diplomacije, te financijske policije i carine.


Propis NN 76/1999

• (17) Davatelji javnih govornih usluga imaju ovlast privremeno isključiti pretplatničku terminalnu opremu iz telekomunikacijske mreže u slučaju neispravnosti te opreme i/ili ako pretplatnik odbije omogućiti izravan pregled te opreme, a postoji osnovana sumnja da je neispravna, te u slučaju obavljanja radova u mreži, kad se ne može izbjeći privremeno isključenje, kao i u slučaju kad pretplatnik ne podmiri dugovanje za obavljene telekomunikacijske usluge, a nije podnio prigovor iz članka 19. stavka 2. ovoga Zakona.


Propis NN 76/1999

• (18) Premještaj, preseljenje, pregled i privremeno isključenje pretplatničke terminalne opreme ili priključne točke te raskid pretplatničkog odnosa obavlja se na način i po postupku koji su utvrđeni pravilnikom iz članka 14. ovoga Zakona.


Propis NN 76/1999
• (19) Davatelj javnih govornih usluga određuje izgled i sadržaj obrasca iz stavka 2. ovoga članka.

Propis NN 76/1999
• (20) Odredbe stavka 1., 7., 8., 9., 10., 13., 14., 15., 16. i 17. ovoga članka primjenjuju se na odgovarajući način i na davatelje drugih telekomunikacijskih usluga i korisnike njihovih usluga.

Propis NN 76/1999 • (1) Korisnik javnih govornih usluga može davatelju usluge podnijeti prigovor na iznos kojim je zadužen za obavljanje javne govorne usluge, te prigovor na kakvoću obavljene usluge. Prigovor se podnosi u pisanom obliku.
Propis NN 76/1999 • (2) Pretplatnik koji je podnio davatelju usluge prigovor na iznos kojim je zadužen za obavljene javne govorne usluge plaća, do rješenja prigovora, najmanje prosječni iznos kojim je bio zadužen u razdoblju od tri mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor.
Propis NN 76/1999 • (3) Korisnik javne govorne usluge, koji je podnio davatelju usluga prigovor na kakvoću obavljene usluge može tražiti naknadu štete od davatelja usluge u iznosu do 2.000,00 kuna, ako je kakvoća obavljene usluge manja od kakvoće propisane pravilnikom iz članka 14. stavak 1. ovoga Zakona.
Propis NN 76/1999 • (4) U slučaju spora oko iznosa zaduženja iz stavka 2. ovoga članka ili oko iznosa naknade štete iz stavka 3. ovoga članka, pretplatnik ili korisnik ili davatelj javne govorne usluge mora, prije podnošenja tužbe mjerodavnom sudu, zatražiti da se sporna pitanja razriješe pred Telekomunikacijskim vijećem korisnika usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 76/1999 • (5) Davatelj usluga nije obvezan platiti naknadu štete iz stavka 3. ovoga članka ako je kakvoća obavljene usluge manja od propisane zbog stvarnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti ni izbjeći ili otkloniti (viša sila).
Propis NN 76/1999 • (6) Postupak za rješavanje prigovora iz stavka 1., te tražbina iz stavka 3. ovoga članka, kao i rok zastare tražbine uređuju se pravilnikom iz članka 14. stavak 1. ovoga Zakona.
Propis NN 76/1999 • (1) Osnovne telekomunikacijske usluge su najmanji opseg telekomunikacijskih usluga određene kakvoće, koje su dostupne svim korisnicima u Republici Hrvatskoj nezavisno o tome gdje se oni nalaze i po pristupačnoj cijeni. Operatori koji imaju koncesiju mogu steći pravo obavljanja osnovnih telekomunikacijskih usluga odnosno tim se operatorima može nametnuti obveza obavljanja osnovnih telekomunikacijskih usluga sukladno odredbama članka 23. ovoga Zakona.
Propis NN 76/1999 • 1. pristup javnoj govornoj usluzi putem priključka na nepokretnu mrežu, putem kojeg se može upotrijebiti i telefax i modem, uključujući i telekomunikacijski prijenos podataka brzinama prijenosa ostvarivim pomoću vodova (kanala) za prijenos javne govorne usluge,
Propis NN 76/1999 • 2. besplatan i nesmetan poziv radi pristupa službama u slučaju opasnosti, uključujući i identifikaciju mjesta na kojem se nalazi pozivatelj, primjereno stvarnim mogućnostima pozivanja u slučaju opasnosti,
Propis NN 76/1999 • 5. postavljanje dovoljnog broja javnih telefonskih govornica na javnim i u svako doba dostupnim mjestima.
Propis NN 76/1999 • (3) Ministar može, na prijedlog Zavoda i uz pribavljeno mišljenje ministarstva mjerodavnog za gospodarstvo, propisom odrediti i druge telekomunikacijske usluge osnovnim telekomunikacijskim uslugama, ako su one već rasprostranjene i od značenja za sudjelovanje u društvenom i gospodarskom životu.
Propis NN 76/1999 • (4) Razinu kakvoće i cijenu iz stavka 1. ovoga članka propisuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog ministra uz pribavljeno mišljenje ministarstva mjerodavnog za gospodarstvo i Zavoda.
Propis NN 76/1999 • Osiguranje kakvoće pružanja osnovnih telekomunikacijskih usluga
Propis NN 76/1999 • Ako osnovna telekomunikacijska usluga iz članka 20. stavka 1. ovoga Zakona:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 35/07, Broj 93/04, Broj 52/05, Broj 113/01, Broj 37/08, Broj 1/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled