PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 76/1999 • 3. neovlaštenim osobama omogućiti ili pomoći u izvršenju neke od radnji iz točke 1. i 2. ovoga stavka.
NN 76/1999 • (3) Zabrana iz stavka 2. točke 2. ovoga članka odnosi se na zaposlenike i nakon prestanka rada kod davatelja usluga.
NN 76/1999 • (4) Odredbe iz stavka 1., 2. i 3. ovoga članka primjenjuju se na odgovarajući način i na davatelje drugih telekomunikacijskih usluga i na njihove zaposlenike.
NN 76/1999 • (1) Davatelji javnih govornih usluga moraju, najmanje jedanput u dvije godine, izdati imenik pretplatnika u kojem su odvojeno uvršteni pretplatnici građani, te poslovni i ostali pretplatnici.
NN 76/1999 • (2) Davatelji javnih govornih usluga moraju obavljati uslugu informacije o brojevima svojih pretplatnika, a pretplatnik ima pravo da se njegov pozivni broj ne objavljuje.
NN 76/1999 • (3) Odredba iz stavka 1. ovoga članka primjenjuje se na odgovarajući način i na davatelje drugih telekomunikacijskih usluga, o čemu ravnatelj Zavoda može donijeti poseban propis ovisno o vrsti usluga.
NN 76/1999 • (1) Osim ako nije drukčije određeno ugovorom o koncesiji, davatelji javnih govornih usluga moraju, na zahtjev pravne ili fizičke osobe, koji mora biti podnesen na propisanom obrascu, priključiti pretplatničku terminalnu opremu na svoj sustav ako za to postoje tehničke mogućnosti, i to odmah, a najkasnije u roku od 30 dana od dana očitovanja iz stavka 2. ovoga članka, pod uvjetom da je tim očitovanjem udovoljeno zahtjevu.
NN 76/1999 • (2) Zahtjev za priključenje pretplatničke terminalne opreme podnosi se na propisanom obrascu, a davatelj usluga mora se očitovati o zahtjevu odmah, a najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka zahtjeva, osim ako nije drugačije određeno u ugovoru o koncesiji davatelja usluga.
NN 76/1999 • (3) Pod pojmom pretplatničke terminalne opreme, u smislu ovoga Zakona, podrazumijevaju se i telekomunikacijski kapaciteti pravnih i fizičkih osoba kad se priključuju na javne telekomunikacije.
NN 76/1999 • (4) Davatelji javnih govornih usluga moraju voditi popis zahtjeva iz stavka 2. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 76/1999 • (5) Neprihvaćanje zahtjeva davatelji javnih govornih usluga moraju obrazložiti uz obvezno navođenje krajnjeg roka kad će zahtjev biti prihvaćen.
NN 76/1999 • (6) Pretplatnički odnos smatra se zasnovanim kad davatelj usluga prihvati zahtjev očitovanjem iz stavka 2. ovoga članka.
NN 76/1999 • (7) Prava i obveze iz pretplatničkog odnosa počinju teći kad davatelj usluga priključi pretplatničku terminalnu opremu na svoj sustav.
NN 76/1999 • (8) Pretplatnički odnos može se prenijeti na drugu pravnu ili fizičku osobu ako novi pretplatnik nastavlja upotrebljavati postojeću pretplatničku terminalnu opremu putem istog priključka uz promjenu imena u naslovu pretplatnika o čemu je preplatnik dužan obavijestiti davatelja usluga.
NN 76/1999 • (9) Pretplatnički odnos može se raskinuti ako pretplatnik odbije izvršiti svoju obvezu glede ispravnosti pretplatničke terminalne opreme ili dugovanja za pruženu uslugu, ako ne zatraži ponovno uključenje pretplatničke terminalne opreme koja je privremeno isključena na njegov zahtjev, ako pretplatnik iseli iz stambenog ili poslovnog prostora i pretplatničku terminalnu opremu ostavi na uporabu novom korisniku tog prostora ili na pisani zahtjev pretplatnika.
NN 76/1999 • (10) U slučaju smrti pretplatnika ili prestanka postojanja pravne osobe koja je bila pretplatnik, nasljednik ili pravni sljednik mora zatražiti promjenu imena u naslovu pretplatnika u smislu odredbe iz stavka 8. ovoga članka ili zatražiti da se pretplatnička terminalna oprema isključi iz mreže.
NN 76/1999 • (11) Zasnivanje i raskidanje pretplatničkog odnosa obavlja se na način i po postupku koji su utvrđeni pravilnikom iz članka 14. ovoga Zakona.
NN 76/1999 • (12) U slučaju kad zahtjev iz stavka 1. ovoga članka nije prihvaćen u smislu odredbe iz stavka 5. ovoga članka, davatelj usluga mora, na zahtjev pravne ili fizičke osobe, ponuditi posebno tehničko rješenje za priključak pretplatničke terminalne opreme uz naknadu stvarnih troškova. Zahtjev za priključenje može se odbiti i zbog toga što, prema razboritom mišljenju davatelja usluga, podnositelj zahtjeva neće biti u mogućnosti podmiriti svoja dugovanja za pružene usluge. Ako podnositelj zahtjeva pruži odgovarajuće osiguranje za plaćanje usluga kao što je, na primjer, uplata odgovarajućeg pologa, davatelj usluga mora prihvatiti zahtjev za priključenje.
NN 76/1999 • (13) Pretplatnik mora osigurati održavanje pretplatničke terminalne opreme u ispravnom stanju i da se uporabom te opreme ne stvaraju smetnje u funkcioniranju telekomunikacijske mreže na koju je priključena.
NN 76/1999 • (14) Davatelji javnih govornih usluga moraju na zahtjev pretplatnika obaviti premještaj pretplatničke priključne točke na istoj adresi ili preseljenje na drugu adresu, ako za to postoje tehničke mogućnosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 80/01, Broj 147/05,
Broj 72/02, Broj 119/99,
Broj 23/09, Broj 8/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE