PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 50/1997 • 15. Izborno povjerenstvo Republike Hrvatske odredit će način i rok u kojem gradska odnosno općinska izborna povjerenstva moraju dostaviti izborne rezultate na svom području zajedno sa zapisnikom o svom radu.
NN 50/1997 • 16. Izborno povjerenstvo Republike Hrvatske utvrđuje rezultate izbora za predsjednika Republike Hrvatske na temelju rezultata glasovanja na svim biračkim mjestima.
NN 50/1997 • Izborno povjerenstvo Republike Hrvatske kad utvrdi rezultate izbora za predsjednika Republike Hrvatske objavit će odmah:
NN 50/1997 • 17. Ako niti jedan od kandidata za predsjednika Republike Hrvatske nije dobio većinu koja se traži za izbor, Izborno povjerenstvo Republike Hrvatske objavit će ime i prezime dva kandidata koji su dobili najviše glasova i koji imaju pravo sudjelovanja u ponovljenom izboru, u svim dnevnim novinama u Republici Hrvatskoj i na Hrvatskoj radio-televiziji. U tom slučaju izbor se ponavlja nakon
NN 50/1997 • 18. Ustavnost i zakonitost izbora za predsjednika Republike Hrvatske nadzire Ustavni sud Republike Hrvatske te rješava izborne sporove.
NN 50/1997 • 19. Zbog nepravilnosti u postupku kandididranja i postupku izbora prigovor može podnijeti samo ona politička stranka, dvije ili više političkih stranaka, odnosno birači koji su predložili kandidata za predsjednika Republike Hrvatske, kao i kandidati o kojima se glasovalo.
NN 50/1997 • 20. Zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja i u postupku izbora za predsjednika Republike Hrvatske prigovor se podnosi Izbornom povjerenstvu Republike Hrvatske u roku od
NN 50/1997 • 48 sati računajući od isteka dana kad je izvršena radnja na koju je stavljen prigovor, dakle od
NN 50/1997 • 21. Izborno povjerenstvo Republike Hrvatske dužno je donijeti rješenje o prigovoru u roku od
NN 50/1997 • 48 sati od isteka dana kada je dostavljen prigovor, odnosno od isteka dana kada su dostavljeni izborni materijali na koje se odnosi prigovor, dakle od
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 50/1997 • 22. Protiv rješenja Izbornog povjerenstva Republike Hrvatske podnositelj prigovora kao i kandidat za predsjednika Republike imaju pravo žalbe Ustavnom sudu Republike Hrvatske. Žalba se podnosi putem Izbornog povjerenstva Republike Hrvatske.
NN 50/1997 • 48 sati računajući od isteka dana kad je primljeno pobijano rješenje, dakle od
NN 50/1997 • 24. Ustavni sud Republike Hrvatske dužan je donijeti odluku u roku od
NN 50/1997 • 25. Podneseni prigovor, odnosno žalba ne odgađaju obavljanje izbornih radnji, pa niti objavljivanje rezultata izbora.
NN 50/1997 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu predsjednik Jadranko Crnić, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, u povodu prijedloga Pave Deanovića iz Zagreba, Trg Ivana Meštrovića 10, na sjednici održanoj dana 30. travnja 1997. godine, donio je
NN 50/1997 • 1. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka ocjene suglasnosti s Ustavom članaka 27, 28, 29. i 32. Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo ("Narodne novine", broj 43/92, 69/92, 25/93, 48/93, 2/94, 44/94, 58/95, 103/95 i 11/96).
NN 50/1997 • Pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti u izreci navedenih zakonskih odredbi predlagatelj Pavo Deanović predložio je iz razloga što smatra da su tim odredbama povrijeđene ustavne odredbe iz članaka 3, 5, 14. stavak 2, 48. stavak 1, 49. stavak 1. i 4. te 50. Ustava Republike Hrvatske.
NN 50/1997 • Predlagatelj tvrdi da je osporenim odredbama neustavno otvoren postupak pretvorbe stanova u društvenom vlasništvu na kojima postoji stanarsko pravo odnosno postupak prodaje ovih stanova i njihova privatizacija. To stoga što su propisanim režimom prodaje tih stanova radnici i građani, koji su putem doprinosa u fondove za stambenu izgradnju sudjelovali u njihovoj izgradnji, a nikada nisu stekli stanarsko pravo, oštećeni, jer su ostali bez ikakve naknade za te svoje doprinose i udjele. Time su, tvrdi dalje predlagatelj, u nejednakom položaju glede onih koji imaju pravo na otkup tih stanova, a bez prava na udio u sredstvima ostvarenima prodajom, povrijeđena su im i njihova vlasnička prava na tim sredstvima.
NN 50/1997 • Osporenim odredbama Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo, uređen je način raspodjele sredstava ostvarenih prodajom stanova koje prodaju općina ili grad odnosno Grad Zagreb (članak 27.), odnosno stanova u vlasništvu Republike Hrvatske (članak 28.), kao i u slučaju kada je prodavatelj stana poduzeće ili druga pravna osoba koja je vrijednost stanova uračunala u vrijednost društvenog kapitala (članak 29.).
NN 50/1997 • Člankom 32. istoga Zakona utvrđeno je da se novac ostvaren prodajom stanova koji čine imovinu za koju je u toku postupak prisilne nagodbe, stečaja i likvidacije, raspoređuje na način i u postupku predviđenom posebnim propisima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 56/06, Broj 126/04,
Broj 128/08, Broj 85/09,
Broj 60/94, Broj 120/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE