PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 94/2002 • 15. Za rabljena vozila prihvaćaju se homologacije izdane prema Pravilniku ECE R 83.02.
NN 94/2002 • 16. Ova naredba stupa na snagu osmog dana od objave u »Narodnim novinama«.
NN 94/2002 • »JEDNAKE ODREDBE KOJE SE ODNOSE NA HOMOLOGACIJU VOZILA S OBZIROM NA EMISIJU ŠTETNIH SPOJEVA U SKLADU S GORIVOM KOJE UPOTREBLJAVA MOTOR1«
NN 94/2002 • s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu do 21. veljače 2002. godine u prijevodu na hrvatski jezik
NN 94/2002 • UNIFORM PROVISION CONCERNING THE APPROVAL OF VEHICLES WITH REGARD TO THE EMISSION OF
NN 94/2002 • 1.1.1. emisiju iz ispušnog sustava pri uobičajenoj i niskoj temperaturi okoline, emisiju isparavanjem, emisiju plinova iz kućišta koljenaste osovine, trajnost uređaja za kontrolu štetnih spojeva iz ispušnog sustava i sustave automatske dijagnostike (OBD) motornih vozila opremljenih motorima s vanjskim izvorom paljenja koja imaju najmanje četiri kotača;
NN 94/2002 • 1.1.2 emisiju iz ispušnog sustava, trajnost uređaja za smanjivanje štetnih spojeva i sustave automatske dijagnostike (OBD) za vozila kategorija M1 i N1, opremljena motorima sa samozapaljenjem, koja imaju najmanje četiri kotača i čija najveća masa nije veća od 3 500 kg.
NN 94/2002 • 1.1.3 Pravilnik se ne primjenjuje na vozila čija je najveća masa manja od 400 kg i kod kojih najveća projektirana brzina vožnje ne prelazi 50 km/h.
NN 94/2002 • 1.1.4 Na zahtjev proizvođača, homologacija tipa vozila s motorima sa samozapaljenjem, sukladno ovom pravilniku, može se proširiti od vozila kategorije M1 i N1, za koja je već dobivena homologacija tipa, na vozila kategorije M2 ili N2, ako referentna masa tih vozila ne prelazi 2 840 kg te ako ona zadovoljavaju uvjete propisane u točki 7. (proširenje homologacije).
NN 94/2002 • 1.1.5 Zahtjevi ovoga pravilnika ne odnose se na vozila opremljena motorima sa samozapaljenjem, motorima koji kao gorivo upotrebljavaju prirodni plin (PP) ili motorima s vanjskim izvorom paljenja koji kao gorivo upotrebljavaju ukapljeni naftni plin (UNP) kategorije M1, M2 i N1 i najveće mase 3 500 kg, pod uvjetom da budu opremljena s motorima koji zadovoljavaju zahtjeve Pravilnika br. 49, s uključenim najnovijim nizom izmjena i dopuna.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 94/2002 • 1.2 Ovaj se pravilnik ne primjenjuje na vozila opremljena s motorima s vanjskim izvorom paljenja koji kao gorivo upotrebljavaju ukapljeni naftni plin i upotrebljavaju se za pogon vozila čija najveća masa prelazi 3 500 kg, na koja se primjenjuje Pravilnik br. 49.
NN 94/2002 • 2.1. »Tip vozila« označava kategoriju motornih vozila koja se bitno ne razlikuju:
NN 94/2002 • 2.1.1. po ekvivalentnoj inerciji određenoj u ovisnosti o referentnoj masi, kao što je propisano u točki 5.1 dodatka 4.
NN 94/2002 • 2.1.2. po značajkama motora i vozila koje su određene u dodatku 1.
NN 94/2002 • 2.2 »Referentna masa« označava »masu neopterećenog vozila« uvećanu za 100 kg u svrhu ispitivanja prema dodacima 4. i 8.
NN 94/2002 • 2.2.1 »Masa neopterećenog vozila« označava masu vozila u voznom stanju, bez vozača, putnika ili tereta, ali s 90% punim spremnikom za gorivo i uobičajenim alatom i zamjenskim kotačem, ako je predviđen.
NN 94/2002 • 2.3 »Najveća masa« označava najveću tehnički dopuštenu masu prema izjavi proizvođača vozila (ta masa može biti veća od najveće mase koju dopušta nacionalni zakonodavac).
NN 94/2002 • 2.4 »Plinoviti štetni spojevi« označavaju emisiju u ispušnom plinu ugljikova monoksida, dušikovih oksida izraženo kao ekvivalentni dušikov dioksid (NO2) i ugljikovodika izraženo kao ekvivalent:
NN 94/2002 • 2.5. »Štetne čestice« označavaju sastojke ispušnog plina koji su odvojeni iz razrijeđenog ispušnog plina pri temperaturi od najviše 325 oK (52 oC) pomoću pročišćavača opisanih u dodatku 4.
NN 94/2002 • 2.7 »Emisija isparavanjem« označava pare ugljikovodika koje su izašle iz sustava za gorivo vozila, osim onih u emisiji iz ispušnog sustava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 110/96, Broj 38/95,
Broj 58/06, Broj 1/09,
Broj 5/04, Broj 61/96
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE
Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting