PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 93/1994 • 162. Ako se od VRI zahtijeva da pruži izvješće u svezi iz vršenja zakona o proračunu, reviziji treba sadžriavati:
NN 93/1994 • (a) za račune prihoda, provjeriti da li prognoze odgovaraju onima iz proraćuna i da li se revizija poreza i evidentiranih carina te odnosnih primitaka, može obaviti usporedbom s godišnjim financijskim izvještajima jedinice podvrgnute reviziji;
NN 93/1994 • b) za račune rashoda, dokazati potrošeno prema namjeni iz proračuna, promjenama zakona i prekoraćenja financijskih izvještaja prethodnih godina.
NN 93/1994 • 163. Nije praktično postaviti pravila izvješćivanja kod svake posebne situacije. Ovi standardi pomažu, a ne zamjenjuju opreznu prosudbu revizora u oblikovanju mišljenja ili izvješća.
NN 93/1994 • 164. "lzvješćivanje" obuhvaća revizijsko mišljenje i druge primjedbe u vezi skupa financijskih izvještaja kao rezultat revizije financijske pravilnosti revizije i revizorovo izvješće kod dovršenja revizije uspjeha
NN 93/1994 • 165. Revizorovo mišljenje na skup financijskih izvještaja obično je sažetog, standardiziranog oblika koji odražava rezultate sveobuhvatnog provjeravanja i drugog revizijskog rada. Često postoje zahtjevi da se izvijesti o suglasnosti transakcija sa zakonima i propisima i da se izvijesti o pitanjima kao što su neodgovarajući sustavi kontrole, nezakonita djelovanja i prijevare .U nekim zemljama, ustavna ili zakonska obveza može zahtijevati od VRI da izvješćuje posebno kod izvršenja zakona o proraćunu, povezujući proračunske procjene i ovlaštenje da se rezultat,i iskažu u financijskim izvještajima.
NN 93/1994 • 166. U reviziji uspjeha, revizor izvješćuje o ekonomičnost.i i učinkovitosti s kojim su sredstva nabavljena i korištena kao i o djelotvornosti s kojom su jedinice radile. Takva se izvješća mogu različito razmatrati u djelokrugu i vrsti, primjerice, da obuhvate odgovore jesu li sredstva trošena na ispravan način, komentirajući utjecaj politika i programa te preporučujući promjene, koje su oblikovane s ciljem poboljšanja.
NN 93/1994 • 167. Da bi se priznale opravdane potrebe korisnika, revizorovo izvješće i kod revizije pravilnosti i kod revizije uspjeha može se smatrati potrebnim proširiti izvještajna razdoblja ili izvještajne cikluse, te objaviti relevantne i prikladne dopunske zahtjeve.
NN 93/1994 • 168. Radi lakšeg razumijevanja, riječ "mišljenje" se u ovome poglavlju koristi da se označe revizorovi zaključci kao rezultat revizije financijske pravilnosti, te može obuhvatiti pitanja opisana u točki 165- riječ "izvješće" se koristi da se označe revizorovi zaključci kod obavljanja revizije uspjeha, kako je opisano u točki 166.
NN 93/1994 • (a) Na kraju svake revizije revizor treba sastaviti pisano mišljenje ili izvješće, ovisno o tome što je prikladno, sastavljajuči nalaze u odgovarajućem obliku; sadržaj mišljenja ili izvješća treba biti lako razumljiv i bez nejasnoća ili dvosmislenosti, te treba uključiti samo informacije koje su potkrepljene mjerodavnim i relevantnim revizijskim dokazima, a isto tako izvješće treba biti neovisno, objektivno, fer i konstruktivno.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 93/1994 • (b) Na VRI kojoj oni pripadaju je da konačno odluči o akciji koju treba poduzeti u odnosu na prijevare ili niz nepravilnosti koje su otkrili revizori.
NN 93/1994 • Kod revizije pravilnosti, revizor treba sastaviti pisano izvješče, koje može biti ili dio financijskih izvješća ili posebno izvješće, u svezi testova primjenjivanja odgovarajućih zakona i propisa. Ovo izvješće treba sadržavati izvještaj o pozitivnom uvjerenju kod onih pozicija koje su testirane zbog pomjenjivanja zakona i propisa ili negativno uvjerenje kod onih pozicija koje nisu testirane.
NN 93/1994 • Kod revizija uspjeha, izvješće treba sadržavati sve značajne primjere neprimjenjivanja zakona i propisa u jedinici gdje se obavlja revizlja.
NN 93/1994 • Slijedeče točke objašnjavaju izvješćivanje kao revizijski standard. Točka 170. odnosi se na mišljenja i izvješća, točke 171-182. odnose se na mišljenja, a točke 183-188. na izvješća.
NN 93/1994 • 170. Oblik i sadržaj svih revizijskih mišljenja i izvješća temelje se na slijedečim načelima:
NN 93/1994 • a) Naslov. Prikladan naslov ili zaglavlje treba prethoditi mišljenju ili izvješću, koje će pomoći čitatelju da ga razlikuje od izvještaja ili informacija koji su izdali drugi.
NN 93/1994 • b) Potpis i datum. Mišljenje ili izvješće treba biti ispravno potpisano.Sadržaj datuma upoznaje čitatelja da su učinci događaja ili transakcija koje je saznao revizor uzeti u obzir do datuma revizije (koji u slučajku revizije financijske pravilnosti može biti iza razdoblja financijskih izvještaja).
NN 93/1994 • c) Ciljevi i djelokrug, Mišljenje ili izvješće treba se pozivati na ciljeve i djelokrug revizije. Ova informacija ustanovljuje svrhe i granice revizije
NN 93/1994 • d) Cjelovitost. Mišljenje se treba priključiti i publicirati uz financijske izvještaje na koje se ono odnosi, ali izvješće o uspjehu može biti samostalno. Revizorova mišljernja i revizorova izvješća trebaju biti prezentirana kako ih je sastavio revizor. U izvršavanju svoje neovisnosti, VRi treba biti u mogućnosti da uključi da li ono izgleda prikladiku, ali VRI može povremeno zahtijevati informacije koje se zbog državnih interesa ne rnogu slobodno objavljivati To može utjecati na cjelovitost revizorova izvješća. U tom slučaju, revizor zadržava odgovornost uzimati u obzir potrebu da radi izvješće, a po mogućnosti ukljkrčiti povjerljivo ili osjetljivo pitanje u odvojenom nepubliciranom izvješću.
NN 93/1994 • e) Naslovnik. Mišljenje ili izvješće treba identificirati one kojima je upućeno, kao što zahtijevaju okolnosti prekazate obveze revizije te domaći propisi i praksa. To ne mora biti nužno gdje postoje formalni postupci za njihovu dostavu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 96/94, Broj 151/03,
Broj 93/04, Broj 16/05,
Broj 15/03, Broj 106/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE