PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 50/2002 • (2) Kad nadležna tijela propišu naizmjenični jednosmjerni prolazak na pojedinim sektorima da se izbjegne svako susretanje, zabrana prolaza obilježava se općim znakom zabrane A.1 iz Priloga 1 ovom Pravilniku, a odobrenje prolaza obilježava se općim znakom odobrenja E.1 iz Priloga 1 ovom Pravilniku. Zavisno od lokalnih okolnosti, znak zabrane prolaza može biti najavljen znakom obveze B.8 iz Priloga 1 ovom Pravilniku kao predsignal.
NN 50/2002 • (3) Kad se na sektorima iz stavka (2) ovog članka ne može iz bilo kojeg razloga isticati znakove iz stavka (2) ovog članka, plovila se moraju zaustaviti i sačekati dok im predstavnici nadležne kapetanije, radiotelefonijom ili odgovarajućim znakovima ne odobre prolazak.
NN 50/2002 • (1) Prestizanje je dopušteno samo ako se plovilo koje vrši prestizanje uvjerilo da se ovaj manevar može izvršiti bez opasnosti.
NN 50/2002 • (2) Sustignuto plovilo mora olakšati prestizanje koliko je to potrebno i moguće. Ono mora smanjiti svoju brzinu, ako je to potrebno, kako bi se prestizanje izvršilo bez opasnosti i dovoljno brzo da se ne ometa kretanje drugih plovila. Ova se odredba ne primjenjuje u slučaju kada čamac prestiže plovilo neke druge kategorije.
NN 50/2002 • (1) Općenito, plovilo koje vrši prestizanje mora obilaziti sustignuto plovilo s lijeve strane.Kada je plovni put neosporno dovoljno širok i kada je očito da se taj manevar može izvršiti bez opasnosti, plovilo koje vrši prestizanje može izvršiti prestizanje i sa desne strane sustignutog plovila.
NN 50/2002 • (2) Kad jedno plovilo na jedra prestiže drugo plovilo na jedra, općenito, plovilo koje vrši prestizanje mora proći sa strane na kojoj sustignuto plovilo dobiva vjetar. Ova odredba ne primjenjuje se na čamac na jedra kada ga prestiže drugo plovilo na jedra.
NN 50/2002 • (3) U slučaju kada plovilo na jedra prestiže drugo plovilo, sustignuto plovilo mora olakšati preticanje sa one strane s koje plovilo koje prestiže dobiva vjetar. Ovo pravilo ne primjenjuje se na čamac na jedra koji prestiže drugo plovilo.
NN 50/2002 • (4) Kad se prestizanje može izvršiti, a da pri tome sustignuto plovilo ne mora mjenjati pravac niti brzinu, plovilo koje vrši prestizanje ne daje nikakav zvučni znak.
NN 50/2002 • (5) Kad se prestizanje ne može izvršiti, a da se pri tome sustignuto plovilo ne mora ukloniti sa svog puta, ili ako postoji bojazan od toga da sustignuto plovilo nije primjetilo namjeru prestizanja plovila koje ga stiže, plovilo koje vrši prestizanje mora davati sljedeće zvučne znakove:
NN 50/2002 • 1. »dva duga zvuka popraćena s dva kratka zvuka« ako hoće izvršiti prestizanje s lijeve strane sustignutog plovila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 50/2002 • 2. »dva duga zvuka popraćena jednim kratkim zvukom« ako hoće izvršiti prestizanje s desne strane sustignutog plovila.
NN 50/2002 • (6) Kada sustignuto plovilo može udovoljiti zahtjevu plovila koje vrši prestizanje, ono mora ostaviti dovoljno mjesta na traženoj strani na kojoj se vrši prestizanje uklanjajući se po potrebi na suprotnu stranu, i dati sljedeće zvučne znakove:
NN 50/2002 • 1. »jedan kratki zvuk« ako će se prestizanje vršiti po lijevoj strani
NN 50/2002 • 2. »dva kratka zvuka« ako će se prestizanje vršiti po desnoj strani.
NN 50/2002 • (7) Kada prestizanje nije moguće sa strane koju zahtijeva plovilo koje vrši prestizanje, ali je moguće sa suprotne strane, tada plovilo koje je sustignuto, treba se oglasiti sa:
NN 50/2002 • 1. jednim kratkim zvukom kada je pretjecanje moguće s lijeve strane
NN 50/2002 • 2. dva kratka zvuka kada je pretjecanje moguće sa desne strane.
NN 50/2002 • (8) Kad plovilo koje vrši prestizanje, u uvjetima iz stavka (7) ovog članka, želi i dalje preticati, mora davati »dva kratka zvuka« u slučaju pod 1. iz stavka (7) ovog članka ili »jedan kratak zvuk« u slučaju pod 2. iz stavka (7) ovog članka. Sustignuto plovilo, mora tada ostaviti dovoljno prostora sa strane na kojoj se vrši pretjecanje uklanjajući se, ako je to potrebno, na suprotnu stranu.
NN 50/2002 • (9) Kada kod prestizanja postoji opasnost od sudara, tada sustignuto plovilo mora dati »pet kratkih zvukova«.
NN 50/2002 • (10) Stavci od (4) do (9) ovog članka ne primjenjuju se na čamce u odnosu na plovila drugih kategorija, niti u slučaju kada jedan čamac pretječe drugi čamac.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 37/08, Broj 40/95,
Broj 115/07, Broj 68/99,
Broj 83/02, Broj 43/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE