PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (2) Kao zrakoplovna pošiljka može se zaprimiti svaka pismovna pošiljka, poštanska uputnica i paket, pod uvjetom da je davatelj poštanskih usluga osigurao zrakoplovni prijevoz pošiljaka.
NN 151/2004 • (3) U međunarodnom prometu se zrakoplovne pošiljke mogu primiti za države koje prihvaćaju tu uslugu.
NN 151/2004 • (4) Na zrakoplovne pošiljke stavlja se naljepnica plave boje ili otisak iste boje s tekstom »PAR AVION« (zrakoplovom), u gornji lijevi dio adresne strane pošiljke.
NN 151/2004 • (5) Kao zrakoplovna pismovna pošiljka predaje se i aerogram. Aerogram je savijen i sa svih strana zalijepljen list papira koji je s unutrašnje strane namijenjen za pisano saopćenje, a ne smije sadržavati nikakav predmet. Aerogram mora biti pravokutnog oblika, a uvjete za izradu i prodaju određuje javni operator pridržavajući se odredaba akata Svjetske poštanske unije.
NN 151/2004 • (1) Prioritetna pošiljka je pismovna pošiljka koju davatelj poštanskih usluga mora otpremiti najbržim putem u odredište, a uručuje se redovitom dostavom.
NN 151/2004 • (2) Neprioritetna pošiljka je pismovna pošiljka za koju pošiljatelj plaća nižu cijenu od cijene za prioritetnu pošiljku, a koju davatelj poštanskih usluga otprema i uručuje zajedno s ostalim običnim pismovnim pošiljkama, što podrazumijeva dulji rok za uručenje od prioritetne pošiljke.
NN 151/2004 • (3) Prioritetna pošiljka mora biti pravokutnog oblika i na nju se stavlja naljepnica ili otisak plave boje s tekstom »Prioritaire« (Prioritetno), u gornji lijevi dio adresne strane pošiljke.
NN 151/2004 • (4) Kao prioritetne pošiljke mogu se primiti sve pismovne pošiljke osim pošiljaka izravne pošte i neadresiranih tiskanica.
NN 151/2004 • (5) Davatelj poštanskih usluga svojim općim uvjetima pobliže uređuje uvjete i postupak s prioritetnim i neprioritetnim pošiljkama.
NN 151/2004 • (1) Izdvojeni (u međunarodnom prometu: lomljivi) paket je paket za koji pošiljatelj, prigodom predaje, zahtijeva da se s njim postupa uz povećanu pozornost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • (2) Kao izdvojeni paket može se predati svaki paket bez obzira na vrstu i sadržaj.
NN 151/2004 • (3) Paket koji sadrži žive životinje, lako lomljive predmete, tekućine, lako topljive tvari, dijelove životinjskog ili ljudskog tijela, urne s pepelom, osjetljive uređaje, zarazne tvari i sl. pošiljatelj je obvezan predati kao izdvojeni paket.
NN 151/2004 • (4) Na izdvojene pakete stavlja se naljepnica bijele boje, na kojoj je otisnuta slika čaše u crvenoj boji, koja upozorava na sadržaj paketa.
NN 151/2004 • (5) Glomaznim paketom smatra se svaki paket koji se zbog svojeg oblika ili sastava ne uklapa s ostalim paketima.
NN 151/2004 • (6) Na glomazne pakete stavlja se naljepnica s tekstom »ENCOMBRANT« (Glomazno).
NN 151/2004 • (7) U međunarodnom prometu se lomljivi i glomazni paketi mogu primiti za one države koje prihvaćaju te pakete.
NN 151/2004 • (1) Cijenu za poštansku uslugu (u daljnjem tekstu: poštarina) plaća korisnik koji zahtijeva poštansku uslugu, prema cjeniku davatelja poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (2) Za označavanje poštarine mogu se upotrebljavati poštanske marke i otisci strojeva za označavanje poštarine koji moraju sadržavati podatke o davatelju poštanskih usluga i iznosu naplaćene poštarine. Davatelj poštanskih usluga svojim općim uvjetima propisuje uvjete za uporabu strojeva za označavanje poštarine. Uvjeti za uporabu strojeva za označavanje poštarine u međunarodnom prometu propisani su aktima Svjetske poštanske unije.
NN 151/2004 • (3) Za označavanje poštarine mogu se upotrebljavati i druge odgovarajuće oznake na pošiljci propisane aktima Svjetske poštanske unije i općim uvjetima davatelja poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (4) Davatelj poštanskih usluga obvezan je uručiti pisma i dopisnice koje je pošiljatelj ubacio u poštanski kovčežić ili predao na drugi posredan način, a za koje poštarina nije plaćena ili nije dovoljno plaćena. S takvim pošiljkama davatelj poštanskih usluga postupa na način propisan svojim općim uvjetima i aktima Svjetske poštanske unije u međunarodnom prometu. Davatelj poštanskih usluga nije obvezan od istog pošiljatelja primiti takva pisma i dopisnice u većem broju, već ih vraća pošiljatelju, a ako to nije moguće smatraju se neuručivima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 74/98, Broj 14/07,
Broj 82/06, Broj 150/05,
Broj 1/09, Broj 95/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE