PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-10-151-2628 NN 151/2004

• (5) Za pošiljke iz stavka 4. ovog članka poštarinu plaća primatelj, odnosno pošiljatelj prilikom vraćanja takve pošiljke, prema cjeniku davatelja poštanskih usluga.


Stranica 2004-10-151-2628 NN 151/2004

• (6) Primatelj pošiljke prigodom preuzimanja pošiljke adresirane za poste restante plaća poštarinu propisanu Cjenikom davatelja poštanskih usluga.


Stranica 2004-10-151-2628 NN 151/2004

• (7) Pobliže odredbe o cijenama poštanskih usluga, te načinu i uvjetima plaćanja propisuje davatelj poštanskih usluga svojim općim uvjetima.


Stranica 2004-10-151-2628 NN 151/2004

• (1) Plaćanja poštarine oslobođeni su sekogrami osim dopunske poštarine za zrakoplovni prijenos.


Internet NN 151/2004
• (2) Osim u slučaju iz stavka 1. ovoga članka, poštarina se ne plaća i u slučajevima propisanim aktima Svjetske poštanske unije.

Internet stranice NN 151/2004
• (3) Davatelj poštanskih usluga može u unutrašnjem prometu svojim općim uvjetima propisati i druge uvjete za oslobođenje plaćanja poštarine za pojedine poštanske usluge djelomično ili u cijelosti.

Internet stranice NN 151/2004 • Davatelj poštanskih usluga na zahtjev pošiljatelja vraća naplaćenu poštarinu u sljedećim slučajevima:
Internet stranice NN 151/2004 • 1. kad pošiljatelj zahtijeva da mu se pošiljka vrati prije otpreme – u iznosu 80% od naplaćene poštarine;
Internet stranice NN 151/2004 • 2. kad se pošiljka s označenom vrijednosti ili paket vraća pošiljatelju iz carinske ispostave zbog toga što ne udovoljava uvjetima predviđenim carinskim ili deviznim propisima – u visini dijela koji ostaje kad se iznos plaćene poštarine umanji iznosom poštarine koja je određena za tu vrstu pošiljke u unutrašnjem prometu, a koja se odnosi na prijam pošiljke s označenom vrijednosti ili paketa od prijamnog ureda do carinske ispostave i povratne poštarine na adresu pošiljatelja;
Internet stranice NN 151/2004 • 3. kad se preporučena pismovna pošiljka vraća iz carinske ispostave u smislu točke 2. ovog stavka – u visini dijela poštarine koji ostane kad se iznos plaćene poštarine umanji jednostrukim iznosom poštarine za preporučenu pismovnu pošiljku u unutrašnjem prometu;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 151/2004 • 4. kad se pošiljka vraća pošiljatelju zbog toga što ne udovoljava propisanim uvjetima – u iznosu 90% naplaćene poštarine;
Informacije NN 151/2004 • 5. kad usluga nije obavljena ili je djelomično obavljena vraća se iznos naplaćene poštarine u cijelosti ili onaj dio poštarine za dio usluge koji nije obavljen.
Poslovne stranice NN 151/2004 • Pod kakvoćom obavljanja univerzalnih poštanskih usluga podrazumijevaju se mjerila kakvoće vezana za prijam, prijenos i dostavu poštanskih pošiljaka koja moraju osigurati davatelji univerzalnih poštanskih usluga korisnicima poštanskih usluga.
Pregledi NN 151/2004 • 1. Mjerila za kakvoću prijama i dostave poštanskih pošiljaka
Besplatno NN 151/2004 • (1) Davatelj poštanskih usluga obvezan je osigurati prijam poštanskih pošiljaka svaki radni dan od ponedjeljka do petka, najmanje u svakom gradu i općini na području za koje ima dozvolu za obavljanje poštanskih usluga. Pod područjem sjedišta grada odnosno općine podrazumijeva se područje određeno katastrom, bez naselja i mjesta koja pripadaju gradu odnosno općini.
Glasnik NN 151/2004 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je obavljati dostavu poštanskih pošiljaka najmanje svaki radni dan od ponedjeljka do petka na području sjedišta grada i općine, za ostala naselja najmanje svaki drugi radni dan.
Propis NN 151/2004 • (3) Javni operator je obvezan osigurati kakvoću prijama i dostave poštanskih pošiljaka sukladno mjerilima određenim Pravilnikom o poštanskom sustavu javnog operatora i ovim Pravilnikom.
Propis NN 151/2004 • (1) U unutrašnjem poštanskom prometu davatelj poštanskih usluga treba osigurati uručenje 95% poštanskih pošiljaka u rokovima propisanim člankom 38. ovog Pravilnika.
Propis NN 151/2004 • (2) U međunarodnom poštanskom prometu s državama Europske unije davatelj poštanskih usluga treba obaviti prijenos prosječno 95% pismovnih pošiljaka u najviše tri radna dana i 97% u najviše pet radnih dana.
Propis NN 151/2004 • (1) Davatelj poštanskih usluga obvezan je svake godine, putem neovisnog tijela, obaviti petnaestodnevno mjerenje kakvoće prijenosa poštanskih pošiljaka radi utvrđivanja postotka uručenih pošiljaka u smislu članka 35. ovog Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 64/01, Broj 70/04, Broj 36/95, Broj 4/91, Broj 94/08, Broj 94/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled