PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (2) Na dostavnici je radnik davatelja poštanskih usluga dužan upisati dan, sat i razlog odbijanja primitka, ime i prezime osobe koja je odbila primiti pismeno, odnosno odnos prema primatelju, ako ga zna, kao i mjesto gdje je pismeno ostavljeno i to ovjeriti svojim potpisom.
NN 151/2004 • (3) U slučaju kada se pismeno vraća pošiljatelju zbog toga što se nije moglo uručiti primatelju, radnik davatelja poštanskih usluga obvezan je navesti razlog zašto pismeno nije moglo biti uručeno (umro, nepoznat, odselio i slično) i to ovjeriti svojim potpisom i otiskom žiga.
NN 151/2004 • (4) Ako se pismeno, za koje je ostavljena obavijest o prispijeću, vraća zbog toga što ga primatelj nije u propisanom roku preuzeo u prostorijama davatelja poštanskih usluga, radnik davatelja poštanskih usluga obvezan je na pismeno staviti oznaku »OBAVIJEŠTEN, NIJE PODIGAO POŠILJKU« i to ovjeriti svojim potpisom i otiskom žiga.
NN 151/2004 • Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju, da mu je uručena sa zakašnjenjem ili usluga nije obavljena ili da nije obavljena u cijelosti može davatelju poštanskih usluga, kojemu je predao pošiljku, podnijeti pisanu pritužbu u roku šest mjeseci od dana predaje pošiljke. Pritužba zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke treba se podnijeti odmah prigodom uručenja pošiljke na način propisan člankom 67. ovog Pravilnika.
NN 151/2004 • 2. Pritužba zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke
NN 151/2004 • (1) Primatelj ili druga osoba koja je, prema odredbama ovog Pravilnika, ovlaštena za primitak pošiljaka, treba odmah, prigodom uručenja pošiljke, podnijeti pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke.
NN 151/2004 • (2) Pritužba iz stavka 1. ovoga članka podnesena nakon uručenja poštanske pošiljke ne prima se, osim u slučaju ako primatelj priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja poštanske pošiljke nije nastalo nakon uručenja.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je izjasniti se o utemeljenosti pritužbe u roku 30 dana od dana njezina podnošenja.
NN 151/2004 • 3. Pritužba zbog neuručenja ili zakašnjenja uručenja poštanske pošiljke
NN 151/2004 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može davatelju poštanskih usluga podnijeti pisanu pritužbu ako smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju ili mu nije uručena u roku propisanom odredbama ovog Pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • (2) Pritužbu iz stavka 1. ovog članka pošiljatelj podnosi na obrascu koji propisuje davatelj poštanskih usluga, uz plaćanje poštarine utvrđene cjenikom davatelja poštanskih usluga. Ako je za pošiljku izdana potvrda o primitku poštanske pošiljke, podnositelj pritužbe obvezan je tu potvrdu dati na uvid davatelju poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je izjasniti se o utemeljenosti pritužbe za pošiljku u unutrašnjem prometu u roku 30 dana od dana njezina podnošenja. U međunarodnom prometu ovaj rok propisan je aktima Svjetske poštanske unije.
NN 151/2004 • 4. Pritužba zbog neobavljene ili djelomično obavljene poštanske usluge
NN 151/2004 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može podnijeti pisanu pritužbu ako smatra da usluga nije obavljena ili je djelomično obavljena.
NN 151/2004 • (2) U pritužbi iz stavka 1. ovoga članka podnositelj je obvezan priložiti dokaz na kojemu temelji svoj zahtjev i navesti visinu potraživanja.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga se mora izjasniti o utemeljenosti pritužbe iz stavka 1. ovoga članka u roku 30 dana od dana njezina podnošenja.
NN 151/2004 • VIII. POSTUPAK ZA OSTVARIVANJE NAKNADE ŠTETE I DRUGA POTRAŽIVANJA
NN 151/2004 • (1) Ako korisnik poštanske usluge ili druga ovlaštena osoba želi, sukladno odredbama Zakona o pošti i ovoga Pravilnika, ostvariti naknadu štete i druga potraživanja, obvezan je davatelju poštanskih usluga kojemu je predao pošiljku podnijeti pisani zahtjev.
NN 151/2004 • (2) Zahtjevu za naknadu iz stavka 1. ovoga članka, koji se odnosi na gubitak ili kašnjenje pošiljke, podnositelj obvezno prilaže odgovarajuću ispravu iz koje je vidljivo da je pošiljka izgubljena ili uručena sa zakašnjenjem, a zahtjevu koji se odnosi na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke podnositelj obvezno prilaže zapisnik o neispravnosti pošiljke.
NN 151/2004 • (3) Pravo na naknadu štete i visina naknade štete propisani su odredbama Zakona o pošti, odnosno aktima Svjetske poštanske unije za pošiljke u međunarodnom prometu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 107/95, Broj 142/98,
Broj 21/09, Broj 97/09,
Broj 77/06, Broj 30/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE