PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 165/2003 • 2. Nakladnici elektroničkih medija zadržavaju pravo medijski oblikovati izvješće, te određivati njegovo trajanje i vrijeme emitiranja, vodeći računa o potrebi da sve političke stranke koje nastupaju samostalno, stranačke koalicije, nositelji neovisnih lista i kandidati za zastupnike pripadnika nacionalnih manjina budu jednakomjerno zastupljeni.
NN 165/2003 • 3. Nakladnici elektroničkih medija će objaviti liste kandidata svih izbornih jedinica istoga dana kada ih dobiju od Državnoga izbornog povjerenstva Republike Hrvatske.
NN 165/2003 • b) Predizborna promidžba u posebnim emisijama radijskih nakladnika
NN 165/2003 • 1. Drugog dana po objavljivanju izbornih lista u izbornim jedinicama i državnih izbornih lista pa do 24 sata prije održavanja izbora nakladnici elektroničkih medija će objavljivati na svojemu prvom programu posebne emisije rezervirane za predizbornu promidžbu.
NN 165/2003 • Posebne emisije predizborne promidžbe nakladnici elektroničkih medija će pripremati »u živo« i prenosit će sve područne radiopostaje iz jedinstvenoga sustava nakladnika elektroničkih medija.
NN 165/2003 • 2. U posebnim emisijama sudjeluju najviše po tri predstavnika političkih stranaka koje nastupaju samostalno, stranačkih koalicija, neovisnih lista i kandidata za zastupnike pripadnike nacionalnih manjina, a svoj predizborni program obrazlažu odgovarajući na pitanja voditelja emisije, bez uključivanja slušatelja u program.
NN 165/2003 • 3. Onim političkim strankama, stranačkim koalicijama, predstavnicima neovisnih lista i kandidatima za zastupnike nacionalnih manjina koji imaju sjedište izvan Zagreba, omogućit će se sudjelovanje u emisiji u najbližoj područnoj radiopostaji nakladnika elektroničkog medija.
NN 165/2003 • 4. Nakladnici elektroničkih medija će objavljivati nakon izbora u informativnim emisijama informacije o izbornim rezultatima onako kako stignu od Državnoga izbornog povjerenstva Republike Hrvatske.
NN 165/2003 • 1. Nakladnici elektroničkih medija će omogućiti pod jednakim uvjetima svakoj političkoj stranci koja nastupa samostalno, stranačkoj koaliciji, neovisnim listama i kandidatima za zastupnike pripadnike nacionalnih manjina u izbornim jedinicama da objavljuju promidžbene poruke u trajanju do 2 minute. Sadržaj promidžbene poruke mora biti usko vezan uz njihove političke programe. Nakladnici elektroničkih medija će ih emitirati sukladno zahtjevu naručitelja, programskoj shemi, zakonskim propisima i raspoloživu vremenu. Nakladnici elektroničkih medija će narudžbe zaprimiti od političkih stranaka, ovlaštenika državnih lista, nezavisnih kandidata i kandidata nacionalnih manjina koji sudjeluju u izborima izravno, bez posrednika, odnosno putem pravnih ili fizičkih osoba koje za to ovlaste. Količina naručenih promidžbenih izbornih poruka ne može ući u količinu marketinških poruka na temelju kojih se odobrava popust marketinškim agencijama. Narudžbe sa sadržajem promidžbene poruke moraju se nakladniku elektroničkih medija dostaviti najkasnije 24 sata prije emitiranja te promidžbene poruke.
NN 165/2003 • Novčanu naknadu za usluge objavljivanja promidžbenih poruka naručitelj je dužan uplatiti unaprijed, prije prvog emitiranja, prema cjeniku marketinških usluga i općim uvjetima nakladnika elektroničkog medija koji vrijedi na dan uplate.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 165/2003 • 3. Nakladnik elektroničkog medija ima pravo odbiti emitirati promidžbeni spot u sljedećim slučajevima, ako:
NN 165/2003 • – oglašavanje nije naručeno ili nije dostavljena promidžbena poruka najmanje 24 sata prije emitiranja,
NN 165/2003 • – promidžbena poruka ne udovoljava tehničkim i profesionalnim standardima prema cjeniku marketinških usluga i općim uvjetima nakladnika elektroničkog medija,
NN 165/2003 • – je promidžbena poruka ili njezin sadržaj protivan Ustavu i zakonima Republike Hrvatske.
NN 165/2003 • 3. Nakladnici elektroničkih medija će omogućiti svakoj političkoj stranci koja samostalno izlazi na izbore, stranačkim koalicijama, nezavisnim kandidatima i kandidatima za zastupnike pripadnike nacionalnih manjina da objavljuju emisije pod pokroviteljstvom, u trajanju do 30 minuta i uz novčanu naknadu uplaćenu unaprijed prema cjeniku marketinških usluga i općim uvjetima nakladnika elektroničkog medija.
NN 165/2003 • Za vrijeme emitiranja emisije pod pokroviteljstvom mora se emitirati oznaka da se program emitira pod pokroviteljstvom.
NN 165/2003 • Na temelju odredbi članka 12. točka 5., članka 36., članka 41. stavak 1. i članka 43. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02), Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske, na zahtjev društva CAIB d.d., Zagreb, Frane Petrića 2, u predmetu izdavanja dozvole za obavljanje poslova s vrijednosnim papirima, na sjednici održanoj 7. listopada 2003. godine, donijela je
NN 165/2003 • 1. Društvu CAIB d.d., Zagreb, Frane Petrića 2, izdaje se dozvola za obavljanje poslova s vrijednosnim papirima iz članka 34. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, i to:
NN 165/2003 • a) točka 3. – upravljanje portfeljem vrijednosnih papira za račun nalogodavca – vlasnika portfelja,
NN 165/2003 • 2. Dozvola iz točke 1. izreke izdaje se na neodređeno vrijeme.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 122/03, Broj 32/98,
Broj 8/96, Broj 33/05,
Broj 119/01, Broj 110/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE