PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 57/2000 • 2. Nalaže se poduzetniku HRVATSKIM TELEKOMUNIKACIJAMA d.d., Zagreb, da izvrši vraćanje cijena zakupa i usluga telekomunikacijskih vodova na način i u iznosima koji su vrijedili na dan 31. svibnja 1999. godine.
NN 57/2000 • Rok izvršenja: bez odgode, a najkasnije u roku od 8 dana od dana dostave ovog Rješenja.
NN 57/2000 • 3. Nalaže se poduzetniku HRVATSKIM TELEKOMUNIKACIJAMA d.d., Zagreb, da o izvršenju naloga iz točke 2. izreke ovoga Rješenja izvijeste Agenciju za zaštitu tržišnog natjecanja.
NN 57/2000 • Rok izvršenja: bez odgode, a najkasnije u roku od 8 dana od izvršenja mjere iz točke 2. izreke Rješenja.
NN 57/2000 • 1. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja zaprimila je 1. rujna 1999. zahtjev za pokretanje postupka radi utvrđivanja narušavanja slobodnog tržišnog natjecanja od poduzetnika FINTRADE d.o.o., Split, Hrvojeva 12/II, zastupanog po dr. Davoru Sliškoviću,
NN 57/2000 • 2. Razlog podnošenja zahtjeva za zaštitu slobodnog tržišnog natjecanja je povišenje cijene zakupa i usluga telekomunikacijskih vodova od strane poduzetnika HT u procijenjenoj visini od oko 79%.
NN 57/2000 • 3. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja u postupku pokrenutom povodom zahtjeva poduzetnika Fintrade d.o.o. ispitivala je osnovanost moguće zlouporabe monopolističkog položaja Hrvatskih telekomunikacija, sukladno odredbama članka 6., članka 15. stavaka 1. i 2. te članka 20. točke 1. i 9. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 48/95, 52/97 i 89/98; dalje: ZZTN), te je u svezi s člankom 142. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91; dalje ZUP), provela poseban ispitni postupak u ovom predmetu.
NN 57/2000 • 4. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja u predmetnom postupku utvrdila je mjerodavno tržište u zemljopisnoj dimenziji kao tržište Republike Hrvatske. Mjerodavno tržište u proizvodnoj dimenziji utvrđeno je kao djelatnost usluga i zakupa telekomunikacijskih vodova. Utvrđeno narušavanje slobodnog tržišnog natjecanja na tržištu odvijalo se cjelokupno vremensko razdoblje od dana podnošenja zahtjeva za povećanje cijena telekomunikacijskih vodova, tj. od 31. svibnja 1999. do dana donošenja rješenja od strane Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja 6. ožujka 2000.
NN 57/2000 • 5. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja u provedenom ispitnom postupku zahtijevala je od poduzetnika HT sljedeća očitovanja:
NN 57/2000 • - očitovanje o povišenju cijena telekomunikacijskih usluga zakupa telekomunikacijskih vodova, koji opravdavaju povišenje cijena istih u iznosu od 79% koji je utvrđen temeljem posebno izrađene ekonomske analize Agencije u predmetnom postupku, i
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 57/2000 • - očitovanje o pravnoj osnovi i postupku povećanja cijena telekomunikacijskih usluga zakupa telekomunikacijskih vodova, s obzirom da Ministarstvo pomorstva, prometa i veza nije dalo suglasnost za povećanje istih cijena u skladu s propisima koji su vrijedi
NN 57/2000 • 6. Tijekom ispitnog postupka, Agencija je zatražila mišljenje Ministarstva pomorstva, prometa i veza. Ministarstvo pomorstva, prometa i veza očitovalo se dokumentom, pod klasa: 344-01/99-01/450, urbroj: 530-07-99, od 22. listopada 1999. Iz citiranog očitovanja Ministarstva razvidno je kako… citat: »HT-Hrvatske telekomunikacije d.d., u svojem podnesku za odobrenje cjenika telekomunikacijskih usluga nije pružio dovoljno dokaza da su predložene izmjene i dopune cjenika troškovno orijentirane, te se traženo odobrenje nije moglo izdati u kratkom roku…« (kraj citata).
NN 57/2000 • »S obzirom da je opći trend i zahtjevi tržišta prijenosa podataka kako u svijetu tako i kod nas pomak prema sve većim brzinama, izvršenom korekcijom cijena kojom se stimuliraju upravo te brzine, doprinijeli smo pozitivnom trendu razvoja prijenosa podataka u našoj zemlji. Sukladno trendovima na području prijenosa podataka i zahtjevima korisnika prema većim brzinama prijenosa, HT je tijekom prve polovice 1999. izvršio nadogradnju svojih mreža za prijenos podataka, na način kojim je omogućeno povezivanje korisnika većim brzinama, od minimalne brzine 32 kbit/s pa na više. Na osnovi toga su izvršene i korekcije cjenika.« (kraj citata).
NN 57/2000 • 8. U predmetu je održana usmena rasprava 20. siječnja 2000. Na raspravi je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja tražila dopunska očitovanja od poduzetnika HT, i to kako slijedi:
NN 57/2000 • - očitovanje o povišenju cijena telekomunikacijskih usluga zakupa telekomunikacijskih vodova, koji opravdavaju povišenje cijena istih u iznosu od 79%;
NN 57/2000 • - očitovanje o pravnoj osnovi i postupku povećanja cijena telekomunikacijskih usluga zakupa telekomunikacijskih vodova, s obzirom da Ministarstvo pomorstva, prometa i veza nije dalo suglasnost za povećanje tih cijena u skladu s propisima koji su vrijedili
NN 57/2000 • - očitovanje o visini investicije prilikom postavljanja TK vodova većeg kapaciteta;
NN 57/2000 • - koliko je korisnika usluga TK vodova prije i poslije povišenja cijena;
NN 57/2000 • 9. Poduzetnik HT dao je djelomično očitovanje, obrazloživši kako je cjenik poduzetnika HT-a u odnosu na sve usluge jedinstven te da u odnosu na uslugu davanja u zakup TK vodova poduzetnik HT postupa na način da cijene određuje samostalno i nije mu potrebno odobrenje Ministarstva pomorstva, prometa i veza. Međutim, s obzirom da se u predmetnom slučaju radilo o jedinstvenom cjeniku za sve usluge, poduzetnik HT dao je obrazloženje Ministarstvu pomorstva, prometa i veza na način da je pri utvrđivanju tih cijena postupao kao pravna osoba na koju je prenesena javna ovlast temeljem Zakona, Ugovora o koncesiji i Pravilnika o općim uvjetima za obavljanje telekomunikacijskih usluga (»Narodne novine«, broj 84/95).
NN 57/2000 • Poduzetnik HT, nadalje obrazložio je da se u predmetnom slučaju radilo o rebalansu cijena usluga poduzetnika HT-a te poduzetnik HT smatra da su cijene povoljnije za korisnike usluga većih brzina prijenosa podataka dok su za neke korisnike nižih brzina prijenosa podataka usluge poskupjele.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 65/09, Broj 83/09,
Broj 151/03, Broj 30/02,
Broj 93/02, Broj 84/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE