PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 14/1991

• 2. Podržavaju se sve mjere koje će Vlada Republike Hrvatske, nadležno ministarstvo i inspekcijske službe poduzimati u cilju onemogućavanja bespravne izgradnje


Propis NN 14/1991

• a) Imajući u vidu da se najizrazitije negativne posljedice bespravne izgradnje izražavaju u slučajevima kada se gradi protivno namjeni površina utvrđenoj planom prostornog uredenja osobito izvan građevinskih područja kao i unutar područja pad posebnom zaštitom u zaštitnom obalnom pojasu bez odgovarajućeg provedbenog plana, građevinsko-urbanistički inspektor dužan je u takvim slučajevima odmah donijeti rješenje o rušenju tog objekta bez obzira u kojoj je fazi izgradnje. Ta su rješenja izvršna, a pristupa se rušenju objekta odmah po upoznavanju investitora s rješenjem ili njegovim objavljivanjem na oglasnoj ploći u slučaju nepoznatog investitora, a sve to u roku ne dužem od 8 dana.


Propis NN 14/1991

• b) U slučaju bespravne izgradnje na podrućju zaštićenih urbanističkih cjelina za koje je zakonom zabranjena izgradnja bez provedbenog urbanističkog plana, građevinsko-urbanistički inspektor donijet će rješenje o rušenju nakon što se o toj izgradnji u roku od 15 dana negativno oćituje nadležno tijelo za zaštitu spomenika kulture, a izvršenju rješenja pristupit će se u roku ne dužem od 8 dana.


Propis NN 14/1991

• c) U slučaju protupravne izgradnje objekta na podrućju za koje je donesen provedbeni urbanistički plan, građevinsko-urbanistički inspektor dužan je zajednički s organom nadležnim za prostorno uređenje utvrditi eventualnu mogućnost uskladivanja uvjeta uređenja prostora s izvedenim radovima u roku ne dužem od e dana ukoliko su ti uvjeti utvrđeni u prethodnom postupku, odnosno u roku ne dužem od 15 dana ako ti uvjeti ne postoje.


Propis NN 14/1991
• e) Izvršna vijeća skupština općina izvijestit će Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva o provedenim mjerama u roku od 45 dana.

Propis NN 14/1991
• 3. Općine su dužne osigurati obavljanje poslova građevinsko-urbanističke inspekcije (imenovanje građevinsko-urbanističkog inspektora, davanje ovlaštenja određenom radniku da uz postojeće poslove obavlja i poslove građevinsko-urbanističke inspekcije, davanje ovlaštenja određenom radniku da privremeno obavljs te poslove, osnivanje zajedničke inspekcije s drugim općinama, osiguranje sredstava da te poslove obavlja Republički građevinsko-urbanistički inspektor), tehničke izvršioce inspekcijskih rješenja za rušenje objekata, radove čišćenja i otpremu ruševnog materijala i odgovarajuća sredstva za izvršenje inspekcijskih rješenja s tim da treba imati u vidu i mogućnost da se ta sredstva mogu pribaviti i akontiranjem od bespravnih graditelja.

Propis NN 14/1991 • 4. U slučaju da općine ne postupaju po ovim mjerama, Republička građevinsko-urbanistička inspekcija obavijestit će Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva i Sabor Republike Hrvatske, a Vlada Republike Hrvatske postupit će sukladno odredbama Zakona o Vladi Republike Hrvatske o potrebi pokretanja odgovornosti članova izvršnih vijeća i drugih rukovodilaca u ćijem su djelokrugu poslovi u svezi s izvršavanjem, ovih mjera.
Propis NN 14/1991 • 5. Prilikom izrade Zakona o izgradnji objekata Vlada Republike Hrvatske treba u njemu predvidjeti odredbe kojima bi se bespravna izgradnja utvrdila kao krivično djelo te odredbe o naplati troškova rušenja bespravno izgrađenih objekata u slučaju nemogućnosti naplate drugim putem, prioritetno putem pljenidbe zemljišta. Na taj način će se najefikasnije spriječiti bespravna izgradnja, a time i devastacija prostora u Republici.
Propis NN 14/1991 • Na temelju članka 23. stavka 3. Zakona o Vladi Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 41/90) i članka e. Zakona o ustrojstvu republičke uprave ("Narodne novine", broj 41 /90), Vlada Republike Hrvatske, na sjednici održanoj 19. ožujka 1991. godine, donijela je
Propis NN 14/1991 • o osnivanju Odbora za arapske zemlje u Ministarstvu inozemnih poslova
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 14/1991 • Osniva se Odbor za arapske zemlje u Ministarstvu inozemnih poslova, koji će, imajući u vidu poseban značaj i interes Republike Hrvatske za suradnju s arapskim zemljama s aspekta gospodarskih, političkih, kulturnih, znanstvenih i ostalih odnosa, predlagati poduzimanje konkretnih mjera za unapređenje suradnje s arapskim zemljama u navedenim oblastima.
Propis NN 14/1991 • U Odbor za arapske zemlje u Ministarstvu inozemnih poslova imenuju se: za predsjednika
Propis NN 14/1991 • ŠEVKO OMERBAŠIĆ, predsjednik Mešihata Islamske zajednice Hrvatske i Slovenije
Propis NN 14/1991 • MIRSAD SREBRENIKOVIĆ, šef Pravne službe u Kliničkom bolničkom centru Rebro
Propis NN 14/1991 • MARJAN PAVELIĆ, voditelj Odjela za uvoz nafte u INA - commerce
Propis NN 14/1991 • Tajnika Odbora za arapske zemlje u Ministarstvu inozemnih poslova imenovat će ministar inozemnih poslova Republike Hrvatske iz redova službenika Ministarstva inozemnih poslova.
Propis NN 14/1991 • Ova odluka stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama"
Propis NN 14/1991 • Na temelju člana 80. Zakona o financiranju javnih potreba ("Narodne novine", broj 58/90), Vlada Republike Hrvatske na sjednici održanoj 12. ožujka 1991. godine donijela je
Propis NN 14/1991 • o utvrđivanju visine i namjene kredita do koje se Republički fond zdravstvenog osiguranja i zdravstva može zadužiti kod poslovnih banaka na teritoriju Hrvatske
Propis NN 14/1991 • Odobrava se Republičkom fondu zdravstvenog osiguranja i zdravstva Hrvatske podizanje kredita za održavanje tekuće likvidnosti u poslovnim bankama na teritoriju Republike Hrvatske radi osiguranja dostignute razine zdravstvene zaštite te isplatu naknada osobnih dohodaka. Sredstva utvrđena stavkom 1. ovoga članka, po svim realiziranim kreditima tokom 1991. godine zajedno, ne mogu priječi iznos od 2.000,000.000,00 dinara (slovima: dvije milijarde dinara).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 52/06, Broj 12/05, Broj 61/08, Broj 137/05, Broj 58/99, Broj 117/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled