PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 48/1995 • (2) Pravne i fizičke osobe obvezne su, na zahtjev turističkog inspektora, dostaviti ili pripremiti podatke, obavijesti i materijale koji su mu potrebni za obavljanje poslova iz njegove nadležnosti u primjerenom roku koji on odredi.
NN 48/1995 • (1) Ako turistički inspektor prilikom obavljanja nadzora utvrdi da je povrijeden zakon ili drugi propis, dužan je bez odgadanja, a najkasnije u roku 15 dana od dana sastavljanja zapisnika, podnijeti prijavu nadležnom državnom tijelu zbog krivičnog djela ili privrednog prijestupa, odnosno podnijeti zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka, iIi izreći zakonom iIi drugim propisom utvrđenu prekršajnu kaznu, ako je na to ovlašten zakonom ili drugim propisom.
NN 48/1995 • (2) Ako turistički inspektor prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora utvrdi da zakon ili drugi propis nije primijenjen ili da nije pravilno primijenjen, naredit će rješenjem otklanjanje utvrdene nepravilnosti, ako je to zakonom ili drugim propisom predvideno, odredujući rok u kojem se nepravilnosti moraju otkloniti.
NN 48/1995 • (3) Turistički inspektor rješenje iz stavka 2. ovoga članka donijet će bez odgadanja, a najkasnije u roku 15 dana od dana završetka nadzora s utvrdenim činjenicama odlučnim za donošenje rješenja.
NN 48/1995 • (1) Turisitčki inspektor rješenjem će zabraniti pravnoj ili fizičkoj osobi obavljanje ugostiteljske i turističke djelatnosti, odnosno pružanje tih usluga: ako se obavljaju bez upisa u propisani registar, odnosno upisnik, ako se obavljaju bez rješenja nadležnog tijela državne uprave kojim je utvrdeno da prostor, uredaji i oprema udovoljavaju propisanim uvjetima ili, ako je obavljanje tih djelatnosti, odnosno pružanje tih usluga u suprotnosti sa zakonom.
NN 48/1995 • (2) Turistički inspektor rješenje iz stavka 1. ovoga članka donijet će bez odgadanja, a najkasnije u roku osam dana od dana završetka nadzora, s utvrđenim činjenicama odlučnim za donošenje rješenja.
NN 48/1995 • (1) Turistički inspektor donijet će usmeno rješenje i odmah narediti izvršenje u slučajevima kada utvrdi da pravna ili fizička osoba obavlja djelatnost usprkos, u prekršajnom postupku izrečenoj zaštitnoj mjeri zabrane obavljanja ugostiteljske i turističke djelatnosti, a koja je postala pravnomoćna i izvršna.
NN 48/1995 • (2) Rješenje iz stavka 1. ovoga članka turistički inspektor unijet će u zapisnik o provedenom inspekcijskom pregledu.
NN 48/1995 • (1) Turistički inspektor u provedbi rješenja iz članka 17. i 18, ovoga Zakona pečaćenjem ili na drugi pogodan način će zatvoriti prostorije u kojima se obavlja ugostiteljska i turistička djelatnost, osim stambenih prostorija i prostorija u domaćinstvima, odnosno stambene zgrade, te može oduzeti opremu, uredaje, sredstva za rad i prijevozna sredstva kojima se obavlja djelatnost, do konačne odluke nadležnog tijela.
NN 48/1995 • (2) Izvršno rješenje turističkog inspektora, koje se odnosi na nenovčane obveze, može se izvršiti i neposredno bez prethodne primjene prisilnih mjera iz članka 286. Zakona o općem upravnom postupku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 48/1995 • (3) Izvršno rješenje turističkog inspektora, koje se odnosi na novčane obveze, prisilno se izvršava putem nadležne porezne uprave po postupku za naplatu poreza.
NN 48/1995 • (1) Ako je zakonom predvidena mogućnost oduzimanja predmeta kojima je učinjen prekršaj, privredni prijestup ili krivično djelo, turistički inspektor može privremeno oduzeti te predmete o čemu je dužan izdati pismenu potvrdu.
NN 48/1995 • (2) Turistički inspektor je obvezan o privremenom ođuzimanju predmeta odmah izvijestiti nadležno sudbeno tijelo kod kojeg pokreće postupak zbog učinjenog prekršaja, privrednog prijestupa iIi krivičnog djela zavisno o kvalifikaciji djela učinjenog oduzetim predmetom.
NN 48/1995 • (3) Tijelo državne uprave u čijem se sastavu nalazi turistička inspekcija osigurat će uvjete za održavanje i čuvanje privremeno oduzetih predmeta.
NN 48/1995 • (1) Ako turistički inspektor u provedbi inspekcijskog nadzora utvrdi da je kupcu ugostiteljske, odnosno turističke usluge zaračunata ili naplaćena viša cijena od utvrđene, a prodavatelj usIuge odbije vratiti više naplaćeni iznos, rješenjem će narediti prodavatelju usluge da vrati više naplaćeni iznos oštećenom kupcu usluge i bez odlaganja podnijeti zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka.
NN 48/1995 • (2) Ako kupac usluge iz stavka 1. ovoga članka nije poznat, turistički inspektor će u zahtjevu za pokretanje prekršajnog postupka predložiti da se više naplaćeni iznos oduzme kao protupravno stečena imovinska korist.
NN 48/1995 • Ako turistički inspektor prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora utvrdi nepravilnosti ili nepridržavanje propisa za čiji nadzor je nadležno drugo tijelo državne upeave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od osam dana, obavijestit će to tijelo.
NN 48/1995 • (1) Protiv rješenja turištičkog inspektora županijskog ureda, odnosno ureda Grada Zagreba, može se u roku od osam dana od dana dostave rješenja izjaviti žalba Ministarstvu turizma.
NN 48/1995 • (2) Turistički inspektor županijskog ureda, odnosno ureda Grada Zagreba, dužan je bez odgadanja, a najkasnije u roku od pet dana od dana primitka žalbe, poslati žalbu na rješavanje Ministarstvu turizma.
NN 48/1995 • (3) Ministarstvo turizma dužno je rješenje o žalbi donijeti i dostaviti stranci bez odgadanja, t najkasnije u roku od mjesec dana, računajući od dana primitka uredno predane žalbe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 149/04, Broj 114/08,
Broj 59/93, Broj 45/07,
Broj 109/93, Broj 67/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE