PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 59/1998 • (2) Priključna vozila najveće dopuštene mase manje od ili jednake 10000 kg čija duljina (uključujući duljinu vučne rude) prelazi 8 m i priključna vozila najveće dopuštene mase veće od 10000 kg bez obzira na duljinu moraju biti obilježena znakom/znakovima "dugih vozila" prema odredbama pravilnika ECE-R 70. Ostale vrste vozila ne smiju biti obilježene tim znakom/znakovima.
NN 59/1998 • (3) Znakovi za označavanje "dugih vozila" namijenjenih za montažu na priključna vozila (prikolice i poluprikolice) moraju biti izvedeni sa žutom retroreflektirajućom pozadinom i crvenim fluorescentnim rubom.
NN 59/1998 • (4) Znakovi za označavanje "teških motornih vozila" namijenjenih za montažu na motorna vozila moraju biti izvedeni zebrasto s naizmjeničnim kosim žutim retroreflektirajućim i crvenim fluorescentnim pojasevima.
NN 59/1998 • (5) Na vozilima može postojati jedan, dva ili četiri znaka za obilježavanje "dugih i teških vozila". Broj znakova ovisi o mogućnosti montaže istih na stražnjem kraju vozila.
NN 59/1998 • (6) Znak ili znakovi za obilježavanje "teških i dugih vozila" moraju biti postavljeni na visini ne manjoj od 250 mm (do donjeg ruba znaka) i ne višoj od 2100 mm (do gornjeg ruba znaka), mjereći od zemlje do rečenog ruba znaka.
NN 59/1998 • (7) Odredba stavka 1. ovog članka odnosi se na vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 1999. godine.
NN 59/1998 • (8) Vozila iz stavka 1. i 2. ovog članka koja su već registrirana u Republici Hrvatskoj moraju biti označena znakom za označavanje "dugih i teških vozila" (znak može biti nehomologiranog tipa ali izgledom, bojama, dimenzijama i položajem na vozilu mora odgovarati zahtjevima iz ovog članka) do 1. siječnja 2000. godine.
NN 59/1998 • (9) Izgled, osnovne boje, dimenzije i mogući primjeri znakova prikazani su u privitku 2. i 3.
NN 59/1998 • VIII. URE?AJI O KOJIMA OVISI SASTAV I OBOJENOST ISPUŠNIH PLINOVA NA MOTORNIM VOZILIMA
NN 59/1998 • (1) Motori s unutarnjim izgaranjem na motornim vozilima, osim na mopedima, motociklima, radnim strojevima, traktorima i vozilima pogonjenim isključivo na plin, ne smiju ispuštati u atmosferu:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 59/1998 • 1) Benzinski motori bez katalizatora i l sonde odnosno benzinski motori s katalizatorom ali bez l sonde - koncentracija ugljičnog monoksida (CO), nakon što je motor postigao radnu temperaturu pri brzini vrtnje na praznom hodu, ne smije prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Radna temperatura motora i brzina vrtnje na praznom hodu trebaju biti propisane od strane proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača nisu poznati sadržaj ugljičnog monoksida (CO) u ispušnim plinovima ne smije prelaziti:
NN 59/1998 • 2) Benzinski motori s reguliranim katalizatorom trostrukog djelovanja - koncentracija ugljičnog monoksida (CO), nakon što je motor postigao radnu temperaturu pri brzini vrtnje na praznom hodu, ne smije prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Koncentracija ugljikovodika (HC) ne smije prelaziti vrijednost od 100 ppm volumnih udjela. Radna temperatura motora i brzina vrtnje na praznom hodu trebaju biti propisane od strane proizvođača vozila. Koncentracija ugljičnog monoksida (CO) i vrijednost faktora zraka (l) pri povećanoj brzini vrtnje motora ne smiju prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Povećana brzina vrtnje motora mora biti propisana od strane proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača nisu poznati sadržaj ugljičnog monoksida (CO), ugljikovodika (HC) i vrijednost faktora zraka (l) ne smiju prelaziti:
NN 59/1998 • - CO L 0,5% volumnih udjela, HC L 100 ppm volumnih udjela, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 800 C i brzini vrtnje motora na praznom hodu;
NN 59/1998 • Vrijednost faktora zraka (l) se nakon uspostavljene neravnoteže na regulacijskom zatvorenom krugu mora stabilizirati na početnu vrijednost u vremenu od najviše 60 sekundi.
NN 59/1998 • 3) Dizelski motori - nakon što je motor postigao radnu temperaturu propisanu od strane proizvođača vozila, srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina (k) nakon tri ili više slobodnih ubrzanja neopterećenog motora od brzine vrtnje na praznom hodu do najveće brzine vrtnje ne smije prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača o srednjem koeficijentu zacrnjenja i radnoj temperaturi motora nisu poznati onda srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina "k" ne smije prelaziti vrijednost:
NN 59/1998 • IX. TEHNIČKI UVJETI KOJIMA MORAJU ODGOVARATI POJEDINI URE?AJI NA VOZILIMA.
NN 59/1998 • (1) Pod tehničkim uvjetima kojima moraju odgovarati pojedini uređaji na vozilima, prema ovom Pravilniku, razumijevaju se tehnički normativi što se propisuju za pojedine vrste tih uređaja.
NN 59/1998 • (2) Tehnički normativi efikasnosti kočnih sustava motornih vozila i priključnih vozila ispitivanih u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile iznose:
NN 59/1998 • RIJA Koeficijent Sila aktiviranja Koeficijent Sila aktiviranja
NN 59/1998 • (3) Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se na vozila pod sljedećim uvjetima:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 49/09, Broj 75/93,
Broj 155/08, Broj 165/98,
Broj 14/08, Broj 93/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE