PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 59/1998 • vozila se ispituju u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile;
NN 59/1998 • površina valjaka na kojima se ispituju kočnice mora biti dovoljnog koeficijenta trenja (m30,5);
NN 59/1998 • temperatura diska ili vanjske površine bubnja kočnice ne smije iznositi više od 1000 C;
NN 59/1998 • kod ispitivanja vozila s dvostrukom ili višestrukom osovinom mora biti osigurano da razina ispitivane osovine ne bude niža od ostalih osovina.
NN 59/1998 • (4) Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se tako da se zbroj sila kočenja na obodu svih kotača koje nastaju neposredno prije blokiranja kotača (ili zbroj sila kočenja aktiviranih maksimalnim silama aktiviranja) podijeli s težinom vozila uvećan
NN 59/1998 • (5) Razlika sila kočenja za radnu kočnicu na kotačima iste osovine ne smije biti veća od 25%, a za pomoćnu kočnicu 30%. Za izračunavanje postotka razlike sile kočenja na istoj osovini uzimaju se sile kočenja koje nastaju neposredno prije blokiranja kotača ili sile kočenja aktivirane maksimalnim silama aktiviranja. Za osnovicu izračunavanja postotka razlike sile kočenja kotača na istoj osovini uzima se veća sila kočenja.
NN 59/1998 • (6) Nejednolikost sile kočenja na kotaču ne smije biti veća od 20%. Postotak nejednolikosti sile kočenja izračunava se na približno polovici sile kočenja koja izaziva blokadu. Za osnovicu izračunavanja postotka nejednolikosti sile kočenja uzima se veća sila kočenja.
NN 59/1998 • (7) Kod vozila koja imaju dva kruga kočenja u slučaju ispadanja jednog kruga preostali krug treba osigurati kočni koeficijent od 15%. Kočni sustav radne kočnice treba biti takav da izdrži maksimalnu silu na papučicu kočnice od 100 daN.
NN 59/1998 • (8) Na svim vozilima koja imaju ugrađene uređaje za automatsku regulaciju sile kočenja proporcionalno promjeni opterećenja, moraju biti na vidljivom mjestu postavljeni svi tehnički podaci za podešavanje tog uređaja.
NN 59/1998 • (9) Vozila koja se ne mogu ispitati na statičkom ispitivalištu kočnica ispituju se kočenjem u vožnji, mjereći pomoću decelerometra usporenje vozila. Ovako dobiveno usporenje mora biti veće ili jednako od apsolutne vrijednosti koeficijenta kočenja pomnoženog s 10.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 59/1998 • (10) Radna i specijalna vozila koja na ravnoj cesti ne mogu razviti brzinu veću od 55 km/h mogu imati smanjeni koeficijent kočenja za 30% od propisanog (vrijedi za radno, pomoćno i parkirno kočenje).
NN 59/1998 • (11) Kod vozila koja podliježu ispitivanju vozila prema propisima o ispitivanju (homologaciji) vozila primjenjuju se norme pravilnika ECE-R 13.
NN 59/1998 • L5 Motorna vozila sa 3 kotača, kotači simetrično postavljeni
NN 59/1998 • M1 Motorna vozila za prijevoz osoba koja osim vozačkog sjedišta
NN 59/1998 • M2 Motorna vozila za prijevoz osoba koja osim vozačkog sjedišta imaju
NN 59/1998 • više od 8 sjedećih mjesta i najveće dopuštene mase < 5000 kg
NN 59/1998 • M3 Motorna vozila za prijevoz osoba koja osim vozačkog sjedišta
NN 59/1998 • NTERETNI AUTOMOBILI Motorna vozila za prijevoz tereta s najmanje
NN 59/1998 • 4 kotača odnosno motorna vozila sa tri kotača ako im je najveća
NN 59/1998 • N1 Motorna vozila za prijevoz tereta najveće dopu- štene mase < 3500 kg
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 1/07, Broj 57/00,
Broj 81/08, Broj 65/08,
Broj 97/09, Broj 82/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE