PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 27/2001 • (2) Službenik je ovlašten staviti pisanu primjedbu onome tko je izdao nalog ako smatra da je nalog nezakonit, suprotan pravilima struke ili ako ocijeni da izvršenje naloga može izazvati veću štetu. Ponovljeni nalog u pisanom obliku službenik je dužan izvršiti, te je u tom slučaju oslobođen od odgovornosti za posljedice njegovoga izvršenja.
NN 27/2001 • (3) Ponovljeni pisani nalog, čije bi izvršenje predstavljalo kazneno djelo, službenik je dužan i ovlašten zadržati od izvršenja i odmah staviti pisanu primjedbu osobi koja je neposredno nadređena onome koji je nalog potpisao, ili državnom tijelu ovlaštenom za nadzor ako je nalog potpisao čelnik državnog tijela. Ako je nalog potpisao ministar ili drugi čelnik središnjeg tijela državne uprave, službenik će staviti pisanu primjedbu Vladi.
NN 27/2001 • (4) Za izvršenje pisanog naloga čije bi izvršenje predstavljalo kazneno djelo, službenik odgovara zajedno s nadređenim službenikom ili čelnikom tijela koji je nalog izdao, ukoliko nije postupio sukladno stavku 2. i 3. ovoga članka.
NN 27/2001 • (5) Službenik ne smije biti pozvan na odgovornost zbog primjedbe stavljene prema stavku 2. i 3. ovoga članka.
NN 27/2001 • (1) Službenik je dužan čuvati službenu ili drugu tajnu utvrđenu zakonom ili drugim propisom. Obveza čuvanja službene ili druge tajne traje i po prestanku službe, a najduže pet godina od prestanka službe, ako posebnim zakonom nije drukčije određeno.
NN 27/2001 • (2) Čelnik državnog tijela može službenika osloboditi obveze čuvanja službene ili druge tajne u sudskom ili upravnom postupku, ako se radi o podacima bez kojih u tom postupku nije moguće utvrditi činjenično stanje i donijeti zakonitu odluku.
NN 27/2001 • (1) Službenik može izvan redovnoga radnog vremena, po prethodno pribavljenom pisanom odobrenju čelnika državnog tijela, obavljati poslove ili pružati usluge pravnoj ili fizičkoj osobi, samo ako nad tim djelatnostima, odnosno nad radom te fizičke ili pravne osobe, državno tijelo u kojemu je u službi ne obavlja nadzor ili ako takav rad nije zabranjen posebnim zakonom.
NN 27/2001 • (2) Odobrenje iz stavka 1. ovoga članka nije potrebno za objavljivanje stručnih članaka i drugih autorskih tekstova odnosno obavljanje poslova povremenog predavača na seminarima i savjetovanjima.
NN 27/2001 • (3) U odnosu na primanje darova, članstva u trgovačkim društvima, upravama i nadzornim odborima trgovačkih društava i naknada za članstvo, odgovarajuće se primjenjuju propisi kojima se uređuje sprječavanje sukoba interesa u obnašanju javnih dužnosti, a nadzor provode čelnici tijela iz članka 1. stavka 1. ovoga Zakona.
NN 27/2001 • (1) Službenik se za vrijeme radnog vremena ne smije bez odobrenja nadređenog službenika udaljavati iz radnih prostorija, osim radi korištenja dnevnog odmora, a u slučaju hitnog razloga svoje udaljavanje mora opravdati odmah po povratku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 27/2001 • (2) U slučaju spriječenosti dolaska na rad službenik je dužan obavijestiti nadređenog službenika o razlozima spriječenosti najkasnije u roku od 24 sata od njihovoga nastanka, osim ako je to nemoguće učiniti iz objektivnih razloga ili više sile, u kom slučaju je obavješćivanje dužan izvršiti odmah po prestanku razloga koji su onemogućili obavješćivanje.
NN 27/2001 • (1) Službenik ima pravo na zaštitu u slučaju prijetnji, napada ili drugih oblika ugrožavanja u obavljanju službe.
NN 27/2001 • (2) Čelnik tijela i neposredno nadređeni službenik dužni su, po prijavi službenika, njegovog sindikata ili nakon saznanja na drugi način o ugrožavanju, poduzeti mjere za zaštitu službenika u njegovom obavljanju službe.
NN 27/2001 • (3) Čelnik tijela i neposredno nadređeni službenik dužni su obavijestiti službenika ili njegov sindikat o poduzetim mjerama, ako su te mjere poduzeli po prijavi službenika, odnosno njegovog sindikata.
NN 27/2001 • IV. NADZOR NAD ZAKONITOŠĆU RJEŠENJA O PRAVIMA I OBVEZAMA SLUŽBENIKA
NN 27/2001 • (1) Ministarstvo nadležno za poslove opće uprave nadzire zakonitost rješenja o prijamu u državnu službu, rasporedu na radno mjesto, premještaju, stavljanju na raspolaganje te prestanku državne službe.
NN 27/2001 • (2) Nadzor iz stavka 1. ovoga članka za službenike pravosudnih i kaznenih tijela, provodi ministarstvo nadležno za poslove pravosuđa.
NN 27/2001 • (3) U postupku nadzora primjenjuju se opći propisi kojima se uređuje upravni postupak ukoliko pojedinim odredbama ovoga Zakona nije drukčije određeno.
NN 27/2001 • (1) Ukoliko je protiv rješenja donijetog na temelju odredaba ovoga Zakona pokrenut upravni spor, Upravni sud Republike Hrvatske (u nastavku teksta: Upravni sud) će o tome obavijestiti tijelo nadležno za nadzor i zastati s postupkom do dobivanja obavijesti od nadležnog tijela.
NN 27/2001 • (2) Tijelo nadležno za nadzor je dužno u roku od 15 dana od primitka obavijesti izvijestiti Upravni sud o tome je li rješenje iz stavka 1. ovoga članka poništeno ili ukinuto po pravu nadzora. Ukoliko je to rješenje ukinuto ili poništeno po pravu nadzora, Upravni sud će obustaviti postupak, ako nije pokrenut upravni spor i protiv rješenja o poništenju ili ukidanju rješenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 75/93, Broj 23/09,
Broj 3/93, Broj 36/98,
Broj 109/05, Broj 56/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE