PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 64/2001 • 2. Tajništvo HPS je odgovorno za cjelokupno administrativno poslovanje HPS, koordinaciju rada između pojedinih tijela HPS u središnjici i teritorijalnim organizacijama HPS, nadzire rad teritorijalnih organizacija i neposredno nadzire njihovo materijalno i financijsko poslovanje, brine o članstvu HPS i odgovorno je za središnju evidenciju članova HPS.
NN 64/2001 • 3. Neposredne zadatke pojedinih članova tajništva HPS u obavljanju zadataka tajništva HPS određuje glavni tajnik HPS svojom odlukom.
NN 64/2001 • 4. Rizničar HPS brine za gotovinske i bezgotovinske financijske poslove HPS. Brine o pravovremenom izvršavanju financijskih obveza HPS. Koordinira rad rizničara teritorijalnih organizacija HPS i nadgleda izvršavanje financijskih obveza teritorijalnih organizacija HPS.
NN 64/2001 • 5. Tajništvo donosi odluku o osnivanju stručne službe HPS uz suglasnost predsjednika HPS. Stručnom službom rukovodi glavni tajnik.
NN 64/2001 • 1. Nadzorni odbor HPS ima pet članova, od kojih je jedan predsjednik.
NN 64/2001 • 2. Predsjednika i članove nadzornog odbora HPS bira Sabor HPS.
NN 64/2001 • 3. Predsjednik nadzornog odbora HPS treba raspolagati stručnim znanjem potrebnim za nadzor materijalno-financijskoga poslovanja HPS.
NN 64/2001 • 4. Članovi Nadzornoga odbora HPS ne mogu biti članovi niti jednoga drugoga središnjeg tijela HPS.
NN 64/2001 • 5. Nadzorni odbor o svome radu podnosi izvješće jedanput u šest godina Saboru HPS, a jedanput godišnje Predsjedništvu HPS, ako Predsjedništvo HPS ne zatraži da se izvješća podnose češće.
NN 64/2001 • 6. Nadzorni odbor je o uočenim nepravilnostima u radu dužan izvijestiti predsjednika HPS i Predsjedništvo HPS, s prijedlogom mjera za njihovo uklanjanje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 64/2001 • 7. Nadzorni odbor HPS nadzire i koordinira rad nadzornih odbora ustrojstvenih oblika, rizničara HPS i rizničara ustrojstvenih oblika teritorijalnih organizacija HPS.
NN 64/2001 • 1. Odbor za statutarna pitanja HPS ima pet članova, uključujući i predsjednika. Članovi Odbora za statutarna pitanja ne mogu biti članovi drugih središnjih tijela HPS.
NN 64/2001 • 2. Zadaća je Odbora za statutarna pitanja pratiti provođenje odredaba Statuta HPS, davati prijedloge za njihovu doradu, kontrolirati suglasnost općih akata i drugih odluka tijela Središnjice i svih ustrojstvenih oblika HPS sa zakonom i ovim Statutom, izrađivati prijedloge pojedinih akata za Predsjedništvo HPS i Sabor HPS te razrješavati sporove statutarnoga karaktera u HPS.
NN 64/2001 • 3. Odbor za statutarna pitanja izvješće o svome radu podnosi Predsjedništvu HPS prema potrebi, ovisno o događajima od značaja za HPS, a obvezno za svako zasjedanje Sabora HPS.
NN 64/2001 • Časni sud HPS čine tri člana od kojih dva bira Predsjedništvo, a Predsjednik HPS je član po funkciji.
NN 64/2001 • 1. Časni sud raspravlja o povredama prava i obveza članova HPS i po potrebi izriče stegovne mjere kažnjavanja i isključenja članova iz HPS te kažnjavanja ili raspuštanja organizacijskih oblika HPS.
NN 64/2001 • 2. Časni sud donosi pravilnik po kojemu radi i odlučuje, te odluke o vrsti kazni, pokretanju postupka kažnjavanja, odnosno isključivanja članova HPS, ili raspuštanja organizacijskih oblika HPS.
NN 64/2001 • 3. Predsjednik HPS može u hitnim slučajevima svojom odlukom izreći stegovne mjere, odnosno raspustiti organizacijske oblike s tim da je o svojim odlukama dužan izvijestiti Časni sud na narednoj sjednici.
NN 64/2001 • 1. Izbori za sva tijela HPS i njihove predsjednike obavljaju se, u pravilu, javnim glasovanjem s lista na kojima je, u pravilu, istaknuto više kandidata nego što ih se bira. Nadležna tijela za izbor mogu donijeti odluku i o tajnom glasovanju.
NN 64/2001 • 2. Prilikom kandidiranja i ustanovljenja lista kandidata vodi se računa o odgovarajućoj zastupljenosti županijskih organizacija HPS, o programsko-političkom stanju u podružnicama i ograncima HPS te o sudioništvu žena, mladeži itd.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 72/05, Broj 106/02,
Broj 122/03, Broj 4/08,
Broj 74/07, Broj 11/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE