PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1994 • 20."odvojna skretnica" je skretnica na otvorenoj pruzi kojom je priključen neki kolosijek (pruga, industrijski kolosijek i sl.),
NN 84/1994 • 21."automatski pružni blok" je signalno-sigurnosni uređaj za osiguravanje uzastopnih vožnji i onemogućavanje istovremenih vožnji vlakova suprotnog smjera po istom kolosijeku između dva susjedna kolodvora,
NN 84/1994 • 22."uređaj za brzinsko vođenje vlaka" je uređaj koji daje, kontrolira i utječe na brzinu vlaka,
NN 84/1994 • 23."autostop uređaj" je uređaj koji ovisno o utjecaju signala na pruzi, brzini vlaka i postupku strojovođe, automatski zaustavlja vlak,
NN 84/1994 • 24."radio-dispečerski uređaj" je uređaj za sporazumijevanje između dispečerskog centra i vučnog vozila.
NN 84/1994 • Odredbe ovog Pravilnika propisane za otvorenu željezničku prugu primjenjuju se i na dio pružnog kolosijeka od ulaznog signala do prve ulazne skretnice.
NN 84/1994 • Odredbe ovog Pravilnika koje se odnose na priključivanje i osiguravanje prolazne vožnje preko odvojene skretnice industrijskog kolosijeka, priključenog na otvorenoj željezničkoj pruzi, primjenjuju se i na ostale kolosijeke koji se priključuju na otvorenoj pruzi (transportna otpremništva, krcališta i sl.).
NN 84/1994 • Odredbe ovog Pravilnika odgovarajuće se primjenjuju i na industrijske kolosijeke.
NN 84/1994 • Odredbe ovog Pravilnika moraju se primjenjivati tako da željezničke pruge odgovaraju zahtjevima sigurnosti prometa.
NN 84/1994 • Prilozi otiskani uz ovaj Pravilnik čine njegov sastavni dio.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1994 • Širina kolosijeka na otvorenoj pruzi i glavnim kolosijecima na magistralnim prugama i prugama 1. reda ne smije biti veća od 1465 mm, a na ostalim kolosijecima od 1470 mm.
NN 84/1994 • Širina kolosijeka na prugama 2. reda ne smije biti veća od 1470 mm.
NN 84/1994 • Polumjer vodoravnog luka mora biti takav da, ovisno o dopuštenoj brzini, nadvišenju kolosijeka i konstrukciji željezničkih vozila, omogućava siguran prolazak tih vozila po kolosijeku u vodoravnom luku.
NN 84/1994 • Promjena smjera kolosijeka iz pravca u kružni luk, iz jednog kružnog luka u drugi istog smjera a različitih polumjera i iz jednog kružnog luka u drugi suprotnog smjera mora biti u kontinuitetu, a na mjestu promjene smjera, ovisno o polumjeru luka i dopuštenoj brzini, po potrebi se postavlja prijelazni luk.
NN 84/1994 • Vanjska tračnica kolosijeka u vodoravnom luku nadvisuje se ovisno o polumjeru luka, dopuštenoj brzini, svojstvima gornjeg ustroja pruge, konstrukciji željezničkih vozila, teretu i njegovu učvršćivanju na vozilu, a najviše 160 mm.
NN 84/1994 • Promjena nadvišenja vanjske tračnice kolosijeka u vodoravnom luku mora biti izvedena prijelaznom rampom nadvisivanja. Nagib prijelazne rampe određuje se ovisno o dopuštenoj brzini u luku i ne smije biti veći od 1 : 400.
NN 84/1994 • Uzdužni nagib kolosijeka na otvorenoj pruzi ne smije biti veći od 35 mm/m.
NN 84/1994 • Uzdužni nagib kolosijeka u kolodvoru ne smije biti veći od 1 mm/m, osim kolosijeka na kojima se sastavljanje i rastavljanje vlakova obavlja pomoću sile teže i koji su isključivo za to namijenjeni.
NN 84/1994 • Iznimno, ministar pomorstva, prometa i veza (u daljnjem tekstu "ministar") može u pojedinačnim prilikama, ovisno o namjeni kolodvora, odobriti da uzdužni nagib kolosijeka u kolodvoru bude veći od 1 mm/m i može propisati posebne tehničke uvjete sigurnosti prometa u takvim prilikama.
NN 84/1994 • Mjesto prijeloma nivelete kolosijeka (mjesto promjene uzdužnog nagiba) na otvorenoj pruzi i glavnom prolaznom kolosijeku mora biti zaobljeno ako je razlika nagiba nivelete na mjestu prijeloma veća od 2 mm/m. Za dopuštenu brzinu veću od 160 km/h mjesto prijeloma nivelete kolosijeka mora biti zaobljeno ako je razlika nagiba nivelete veća
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 48/99, Broj 55/07,
Broj 42/08, Broj 52/09,
Broj 108/96, Broj 125/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE