PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1994 • 1."željeznička pruge" (u daljnjem tekstu "pruga") je sklop donjeg i gornjeg ustroja pruge, signalno-sigurnosna, telekomunikacijska i elektrovučna postrojenja i uređaji, uređaji za osiguravanje cestovnih i pješačkih prijelaza i ostala postrojenja i uređaji na pruzi, signali i signalne oznake na pruzi, pružni pojas i zračni prostor iznad pruge u visini 12 m odnosno 14 m kod dalekovoda napona više od 220 kV, računajući iznad gornjeg ruba tračnice,
NN 84/1994 • 2."donji ustroj pruge" čine geotehničke građevine (nasipi, usjeci, zasjeci i tuneli, s pripadajućim konstruktivnim i zaštitnim dijelovima i građevinama), peroni, uređene površine i ukrcajno-iskrcajne rampe, konstruktorske građevine za premošćivanje zapreka (mostovi, propusti i sl.) i ostale niske građevine u pružnom pojasu,
NN 84/1994 • 3."gornji ustroj pruge" čine konstrukcije, postrojenja i uređaji koji su neposredna podloga za kretanje željezničkih vozila (kolosijeci, skretnice, križišta, dilatacijske naprave i sl.),
NN 84/1994 • 4."širina kolosijeka" je udaljenost između unutarnjih voznih rubova glava tračnica u kolosijeku, mjerena na visini 14 mm ispod gornjeg ruba glave tračnice (u daljnjem tekstu "GRT") i okomito na os kolosijeka,
NN 84/1994 • 5. "razmak kolosijeka" je udaljenost između osi dva susjedna kolosijeka, mjerena po horizontali i okomito na os kolosijeka,
NN 84/1994 • 6."nadvišenje kolosijeka" je visinska razlika između GRT vanjske i unutarnje tračnice kolosijeka u vodoravnom luku, mjerena okomito na os kolosijeka,
NN 84/1994 • 7."niveleta kolosijeka" je visinski položen pravac u uzdužnoj ravnini položenoj kroz os kolosijeka, a na razini nenadvišene tračnice,
NN 84/1994 • 8."uzdužni nagib kolosijeka" je nagib nivelete kolosijeka između dviju susjednih prijelomnih točaka (mjesta promjene uzdužnog nagiba),
NN 84/1994 • 9."slobodni profil" je ograničeni prostor u poprečnom presjeku pruge odnosno kolosijeka, okomitom na os kolosijeka i ravninu položenu na GRT voznih tračnica, čija os prolazi sredinom kolosijeka, a koji mora biti slobodan za prolaz željezničkih vozila.
NN 84/1994 • 10."kolodvor" je službeno mjesto na pruzi, s najmanje jednom skretnicom, iz kojeg se izravno ili daljinski regulira promet vlakova i u kojem vlak otpočinje ili završava vožnju, ili se zaustavlja, ili koje prolazi bez zaustavljanja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1994 • 11."stajalište" je službeno mjesto na pruzi u kojem se vlakovi za prijevoz putnika zaustavljaju po voznom redu
NN 84/1994 • samo radi izmjene putnika, a u kojem vlak za prijevoz putnika može otpočeti ili završiti vožnju,
NN 84/1994 • 12. "mjesto prijeleza s jednokolosiječne na dvokolosiječnu prugu" je službeno mjesto na otvorenoj pruzi na kojem vlakovi mogu prijeći s jednokolosiječne na dvokolosiječnu prugu i obratno,
NN 84/1994 • 13."peron" je niska građevina uz kolosijek odnosno između dva susjedna kolosijeka, propisane visine iznad GRT, namijenjena za zadržavanje i ulazak putnika u vlak, odnosno izlazak iz vlaka (izmjena putnika),
NN 84/1994 • 14."uređena površina" je prikladno uređen prostor uz kolosijek odnosno između dva susjedna kolosijeka, namijenjen za izmjenu putnika, ako nema perona,
NN 84/1994 • 15."otvorena pruga" je dio pruge između dva susjedna kolodvora. Granicu između kolodvora i otvorene pruge čine ulazni signali, a gdje tih signala nema, prve ulazne skretnice,
NN 84/1994 • 16."pružni kolosijek" je kolosijek između prvih ulaznih skretnica dva susjedna kolodvora,
NN 84/1994 • 17."glavni kolosijek" je kolodvorski kolosijek tehnološkim procesom namijenjen za vožnju vlakova. Kolodvorski kolosijek koji čini izravno produženje pružnog kolosijeka je glavni prolazni kolosijek. Ostali kolodvorski kolosijeci su sporedni,
NN 84/1994 • 18."glavni signal" je ulazni, izlazni, prostorni ili zaštitni signal. Pojedini glavni signali mogu biti višenamjenski,
NN 84/1994 • 19."štitni signal" je signal kojim se signalizira dopušten ili zabranjen ulazak vlaka u kolodvor,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 130/09, Broj 118/99,
Broj 132/06, Broj 115/07,
Broj 23/09, Broj 37/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE