PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 176/2004 • 3.1 Naprava za imobilizaciju mora biti proizvedena tako da se može uključiti i isključiti u skladu sa sljedećim zahtjevima.
NN 176/2004 • 3.2 Ako je napravom za imobilizaciju moguće upravljati (uključivati/isključivati) radioprijenosom, ona mora zadovoljavati zahtjeve odgovarajućih ETSI norma(1).4
NN 176/2004 • 3.3 Naprava za imobilizaciju vozila mora biti konstruirana i ugrađena tako da vozilo u koje je ugrađena i dalje zadovoljava tehničke zahtjeve.
NN 176/2004 • 3.4. Napravu za imobilizaciju vozila ne smije biti moguće uključiti kada se ključ za pokretanje motora nalazi u položaju koji omogućuje rad motora.
NN 176/2004 • 3.5. Napravu za imobilizaciju vozila se ne smije moći blokirati samo u slučaju kad se nalazi u isključenom položaju, a i tada s posebnim ključem.
NN 176/2004 • 3.6. Naprava za imobilizaciju vozila mora biti konstruirana i proizvedena tako, da kad je ugrađena ne utječe na konstrukcijom predviđeno djelovanje vozila i njegovu uporabu čak i u slučaju njezina kvara.
NN 176/2004 • 3.7. Naprava za imobilizaciju vozila mora biti konstruirana i proizvedena tako da kad je ugrađena u skladu s uputama proizvođača, nije moguće na brzinu i bez privlačenja pozornosti uništiti ili je učiniti neučinkovitom, npr. pomoću jeftinog i lako dostupnog alata koji je jednostavno sakriti. Onesposobljavanje naprave za imobilizaciju mora biti teško, a uklanjanje i zamjena glavnih dijelova ili čitavog sklopa mora trajati duže vrijeme.
NN 176/2004 • 3.8. Naprava za imobilizaciju vozila mora biti konstruirana i izvedena tako, da je kad je ugrađena u skladu s uputama proizvođača može razumno vrijeme izdržati utjecaj okoliša (za ispitivanje treba vidjeti točku 5.). Dodatno, ugradba naprave za imobilizaciju na smije imati negativan utjecaj na svojstva električnih krugova vozila (presjek vodiča, sigurnost kontakata itd.)
NN 176/2004 • 3.9. Naprava za imobilizaciju vozila može se kombinirati s drugim sustavima na vozilu, odnosno može biti u njih integrirana (npr. u sustav upravljanja radom motora, alarmni sustav itd.).
NN 176/2004 • Europski institut za telekomunikacijske norme. U slučaju da u trenutku primjene ovoga pravilnika te norme ne budu još prihvaćene, vrijede nacionalni zahtjevi dotične države.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 176/2004 • 4.1.1. Naprava za imobilizaciju mora biti konstruirana i proizvedena tako da onemogući korištenje vozila njegovom vlastitom snagom na najmanje jedan od sljedećih načina:
NN 176/2004 • 4.1.1.1. tako da prekine najmanje dva neovisna sustava koji su potrebni za djelovanje vozila njegovom vlastitom snagom (na primjer pokretač, paljenje, dovod goriva, itd.);
NN 176/2004 • 4.1.1.2. da preko odgovarajućega koda utječe na djelovanje najmanje jedne upravljačke jedinice nužne za djelovanje vozila
NN 176/2004 • 4.1.2. Naprava za imobilizaciju vozila namijenjena za ugradbu u vozilo s katalizatorom ne smije dopustiti da u ispušni sustav dođe neizgoreno gorivo.
NN 176/2004 • 4.4.1. Naprava za imobilizaciju vozila mora se uključiti bez dodatnoga djelovanja vozača na najmanje jedan od sljedećih načina:
NN 176/2004 • 4.5.1. Isključivanje naprave za imobilizaciju vozila mora biti moguće uporabom jedne ili više sljedećih naprava. Dopuštene su i druge naprave koje daju isti učinak.
NN 176/2004 • 4.5.1.1. Mehanički ključ koji zadovoljava zahtjeve navedene u dodatku 3. priloga VI
NN 176/2004 • 4.5.1.2. Tipkovnica za unos koda preko koje je moguće unijeti pojedinačni kod između najmanje 10 000 različitih kombinacija.
NN 176/2004 • 4.6.1. Za prikaz podataka o stanju, u kojem se naprava za imobilizaciju vozila nalazi (uključeno/isključeno, prijelaz iz uključenog stanja u isključeno stanje i obrnuto) dopušteni su optički predočnici stanja u putničkome prostoru (i izvan njega). Jakost svjetla optičkih signala postavljenih izvan putničkoga prostora ne smije biti veća od 0,5 cd.
NN 176/2004 • 4.6.2. Ako postoji prikaz kratkotrajnih »dinamičnih« postupaka kao što su prelazi iz uključenog stanja u isključeno i obrnuto, on mora biti optički prema zahtjevima iz točke 4.6.1. Taj optički prikaz može biti izveden i preko zajedničkoga djelovanja pokazivača smjera i/ili svjetla u putničkome prostoru, pod uvjetom da trajanje takvoga prikaza ne bude duže od 3 sekunde.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 15/06, Broj 55/05,
Broj 13/09, Broj 136/03,
Broj 2/07, Broj 111/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE