PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-06-37-750 NN 37/1995

• (3) Iznimno od odredbe iz stavka 1. točka 4. ovog članka obična pismovna pošiljka može se uručiti članu domaćinstva umrlog primatelja.


Propis NN 37/1995

• (4) Ako se paket, vrijednosno pismo ili otkupna pošiljka vraća pošiljatelju zbog nemogućnosti uručenja primatelju, od pošiljatelja se naplaćuje poštarina za vraćanje prema cjeniku poštanskih usluga.


Propis NN 37/1995

• (1) Poštanski ured mora primiti već uručene pošiljke u slijedećim slučajevima:


Propis NN 37/1995

• 1. pošiljke koje su bile pogrješno uručene drugoj osobi umjesto primatelju ili osobi koja je u smislu odredaba Zakona o pošti i ovog pravilnika ovlaštena za primitak pošiljke. Osoba kojoj je pošiljka pogrješno uručena treba na poledini pošiljke ispisati napomenu "POGRJEŠNO URUČENO" odnosno "POGRJEŠNO URUČENO I OTVORENO" i to ovjeriti svojim potpisom. Ako ova osoba to ne učini, dužan je to učiniti djelatnik poštanskog ureda;


Propis NN 37/1995
• 2. pošiljke adresirane na fizičke osobe koje nisu bile uručene neposredno primatelju ili njegovu opunomoćeniku, nego čIanu primateljeve obitelji, osobi zaposlenoj u kućanstvu ili u poslovnoj prostoriji primatelja, istražnom tijelu, opunomoćeniku, kazneno-odgojnoj ustanovi i sl. poštanski ured prima samo ako nisu otvorene i ako su u ispravnom stanju, te ako nisu bile opterećene otkupninom ili carinom;

Propis NN 37/1995
• 3. pošiljke koje su bile uručene posredovatelju poštanski ured prima pod uvjetima navedenim u točki 2. ovog stavka, a posredovatelj je obvezan na pošiljci, koju vraća, naznačiti razlog vraćanja pošiljke ako to primatelj nije učinio.

Propis NN 37/1995 • (2) Za vraćanje otvorene pošiljke poštanski ured sastavlja zapisnik o neispravnosti pošiljke, a ako je riječ o vraćenom otvorenom vrijednosnom pismu ili paketu, sastavljanju zapisnika mora prisustvovati i osoba koja pošiljku vraća i taj zapisnik potpisati.
Propis NN 37/1995 • (3) Poštonoša može primiti već uručene obične pošiljke samo ako su bile pogrješno uručene i ako se vraćaju neotvorene.
Propis NN 37/1995 • (1) Poštanske pošiljke koje se iz bilo kojeg razloga ne mogu uručiti primatelju niti vratiti pošiljatelju (neuručive pošiljke), HPT će komisijski pregledati i, po potrebi, otvoriti radi utvrdiva nja adrese primatelja ili pošiljatelja.
Propis NN 37/1995 • (2) Ako se ni na temelju komisijskog pregleda iz odredMe stavka 1. ovog članka pošiljka ne može urućiti primatelju niti vratiti pošiljatelju, HPT će:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 37/1995 • 1. običnu pismovnu pošiljku (pismo, dopisnicu, tiskanicu i sl.), koja sadrži samo pismena priopćenja, komisijški odmah uništiti;
Propis NN 37/1995 • 2. ostale pošiljke čuvati jednu godinu, računajući od dana komisijskog pregleda ;
Propis NN 37/1995 • 3. poštansku i brzojavnu neisplativu uputnicu HPT je dužan čuvati tri godine, računajući od dana kad je nemogućnost isplate utvrđena.
Propis NN 37/1995 • (3) Ako se pri komisijskom pregledu neuručivih pošiljaka utvrdi da je sadržaj pošiljke podložan kvaru, HPT će, iznimno od odredbe iz stavka 2. točka 2. ovog članka za račun pošiljateIja javno prodati onaj dio te pošiljke koji je podložan kvaru, po postupku utvrdenom člankom 78. ovog pravilnika.
Propis NN 37/1995 • (4) Ako je pošiljka male vrijednosti prema troškovima javne prodaje ili ako postoji opasnost da će se sadržaj pošiljke brzo pokvariti, HPT može prodati pošiljku i bez javne prodaje.
Propis NN 37/1995 • (5) Ako prodaja pošiljke po odredbama iz stavka 3. i 4. ovog članka nije moguća, HPT će komisijski uništiti tu pošiljku.
Propis NN 37/1995 • (6) Ako neuručiva pošiljka ne bude tražena u roku iz stavka 2. točka 2. ovog članka, HPT će sadržaj te pošiljke izložiti javnoj prodaji - ako ima prometnu vrijednost, a ako nema prometnu vrijednost, HPT će pošiljku uništiti.
Propis NN 37/1995 • (7) Novčana svota dobivena prodajom sadržaja pošiljke iz stavka 3., 4. i 6. ovog članka i eventualno pronadeni novac u pošiljci, uplaćuje se na račun HPT-a i čuva tri godine od dana komisijskog pregleda.
Propis NN 37/1995 • (8) Novčani iznos iz stavka 7. ovog članka, nakon odbitka stvarnih troškova HPT-a (čuvanje pošiljke, prodaje sadržaja pošiljke, slanje novčanog iznosa i sl.), isplatit će pošiljatelju ako u roku iz stavka 7. ovog članka podnese zahtjev za isplatu.
Propis NN 37/1995 • (9) Ako se zahtjev za isplatu ne podnese u propisanom roku, novčani iznos iz stavka 7. ovog članka pripast će HPT-u kao izvanredni prihod.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 34/95, Broj 83/00, Broj 97/93, Broj 111/07, Broj 48/98, Broj 153/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled