PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-06-37-750 NN 37/1995

• 2. 5 dana - ako je pošiljka adresirana za primatelja na užem dostavnom području ;


Propis NN 37/1995

• 3. 8 dana - ako je pošiljka adresirana za primatelja na širem ili najširem dostavnom području;


Propis NN 37/1995

• (2) Iznimno od odredaba iz stavka 1. ovog članka paket iz inozemstva može se podići u slijedećim rokovima:


Propis NN 37/1995

• 1. 15 daria - ako je paket adresiran za primatelja na užem i širem dostavnom području;


Propis NN 37/1995
• 2. 30 dana - ako je paket adresiran za primatelja na najširem dostavnom području.

Propis NN 37/1995
• (3) Rokovi utvrdeni u odredbama iz stavka 1. i 2. ovog članka počinju teći narednog dana od dana ostavljanja izvješća o prispjeću pošiljke ili od dana prispjeća pošiljaka koje su adresirane na poste restante ili poštanski pretinac.

Propis NN 37/1995 • (1) Primatelj preporučene pismovne pošiljke, pošiljke s potvrđenim uručenjem, vrijednosnog pisma, EMS pošiljke, paketa i uputnice dužan je potvrditi primitak pošiljke svojim potpisom te upisati datum (i eventualno mjesto) primitka na dostavnoj ili predajnoj ispravi osim za preporučenu pošiljku koja se, sukladno članku 39. stavak 1. točka 5. može uručiti ubacivanjem u kućni kovčežić.
Propis NN 37/1995 • (2) Za potvrđivanje primitka pošiljke ne može se upotrijebiti obična olovka.
Propis NN 37/1995 • (3) Ako je primatelj pošiljke nepismen, primitak pošiljke potvrđuje stavljanjem na dostavnu ili predajnu ispravu otisak kažiprsta. Otisak kažiprsta ovjerava djelatnik HPT-a.
Propis NN 37/1995 • (4) Kad je primatelj nesposoban za pisanje zbog nekog tjelesnog nedostatka, primitak pošiljke potvrđuje svjedok čiji se identitet utvrđuje sukladno članku 4. ovog pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 37/1995 • (5) Kad pošiljku, u ime primatelja, prima njegov opunomoćenik, član kućanstva ili kod primatelja stalno zaposlena osoba, mora u potpisu označiti i odnos prema primatelju (npr: opunomoćenik, supruga, suprug, otac, sin i sl.).
Propis NN 37/1995 • (6) Primitak pošiljke za poduzeća, ustanove i druge pravne osobe potvrđuje ovlaštena osoba svojim potpisom uz otisak pečata pravne osobe. Otisak pečata nije potrebit kad se pošiljke uručuju ili uputnice isplaćuju opunomoćeniku.
Propis NN 37/1995 • (7) Pošiljke s povratnicom uručuju se uz potvrdu primitka na dostavnoj ili predajnoj ispravi i na povratnici.
Propis NN 37/1995 • (2) U slučaju kad primatelj odbije primitak pošiljke na pošiljku treba staviti zabilješku "NE PRIMAM" i ovjeriti svojim potpisom.
Propis NN 37/1995 • (3) Ako primatelj odbije upisati podatke sukladno odredbi iz stavka 2. ovog članka djelatnik poštanskog ureda stavit će zabilješku "NE PRIMA" i to ovjeriti svojim potpisom.
Propis NN 37/1995 • (1) Poštanski ured je dužan poštanske pošiljke, osim paketa i brzojavne uputnice slati za primateljem koji je otputovao ili preselio, ako sazna njegovu novu adresu.
Propis NN 37/1995 • (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovog članka poštanski ured je obvezan paket koji glasi za fizičku osobu, a koji u adresi ima oznaku vojne pošte slati za primateljem, ako sazna njegovu adresu.
Propis NN 37/1995 • (1) Pod uvjetom da pošiljatelj nije predajom zahtjeva za dopunsku poštansku uslugu, sukladno članku 38. ovog pravilnika drukčije odredio, poštanska pošiljka vraća se pošiljatelju u slučaju kada je primatelj:
Propis NN 37/1995 • 5. nije preuzeo pošiljku u roku određenom člankom 10. stavak 1. i 2. ovog pravilnika.
Propis NN 37/1995 • (2) Pošiljka se vraća pošiljatelju i u slučaju kada se nije mogla uručiti primatelju zbog nepotpune adrese.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 48/90, Broj 97/09, Broj 5/04, Broj 57/96, Broj 135/99, Broj 39/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled