PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • 3. Organska kemijaZnati klasificirati organske spojeve i usvojiti pojam izomerije. Razlikovati reakcije supstitucije, polimerizacije i adicije. Znati vrste ugljikovodika, svojstva i primjenu. Poznavati problem zagađivanja prirode freonima. Klasifikacija organskih spojeva.Izomerija organskih spojeva. Reakcije supstitucije, adicije i polimerizacije.Svojstva i vrste ugljikovodika te njihova primjena u kozmetici. Problemi zagađivanja prirode freonima.
NN 112/2004 • Literatura: Udžbenik iz kemije za strukovne škole, stručne knjige iz kemije, zbirke zadataka i priručnici.
NN 112/2004 • Oblici i način rada: Individualni i zajednički rad učenika i nastavnika, rad u paru. Pismena provjera znanja i logičkog zaključivanja. Pismena zapažanja učenika.
NN 112/2004 • Predavanja, razgovori, pismeni rad učenika, usmena provjera znanja.
NN 112/2004 • Nastavna pomagala i uvjeti nastave: Grafofolije. Tablica periodnog sustava elemenata. Sheme i propagandni materijali.
NN 112/2004 • Nastava u razredu i specijaliziranoj kemijskoj učionici; ploča/kreda; demonstracije
NN 112/2004 • Stjecanje znanja iz opće psihologije radi upoznavanja samoga sebe i razumijevanja ponašanja drugih
NN 112/2004 • Stjecanje znanja i vještina iz psihologije rada, međuljudskih odnosa i komuniciranja zbog razvijanja svijesti o potrebi primijenjene psihologije u svakodnevnom životu i radnoj okolini.
NN 112/2004 • Upoznavanje s primjenom psihologije u djelatnosti kozmetičara. Upoznavanje s potrebnim sadržajima iz psihologije rada. Upoznavanje osnove komuniciranja, te djelotvorno komuniciranje s korisnicima usluga. Učenici, budući kozmetičari, moraju spoznati osnove psihologije rada i bit komuniciranja te prepoznati kako pozitivne tako i negativne elemente u svom komuniciranju (i svojih kolega) i biti spremni trenirati – pripremati se za svoj posao.
NN 112/2004 • 1. Opća psihologijaZnati predmet, zadaće i vrste psihologije. Znati povezanost psihologije s drugim znanostima. Usvojiti značaj psihologije za djelatnost kozmetičara. Pojam psihologije; zadaće, metode i vrste psihologije. Psihologija i druge znanosti. značaj psihologije za djelatnost kozmetičara.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • 5. LičnostPoznavati pojam i oblikovanje ličnosti. Znati socijalizaciju i tipologiju ličnosti. Usvojiti pojam temperamenta. Naučiti karakteristike temperamentne situacije, ponašanja. Poznavati crte temperamenta u ponašanju kozmetičara. Usvojiti pojam i crte karaktera. Znati poželjne osobine karaktera u ponašanju kozmetičara. Pojam i oblikovanje ličnosti. Socijalizacija i tipologija ličnosti. Pojam temperamenta. Karakteristike temperamentne situacije, ponašanja. Crte temperamenta u ponašanju kozmetičara. Pojam i crte karaktera. Poželjne osobine karaktera u ponašanju kozmetičara.
NN 112/2004 • 1. Psihologija radaUpoznati osobine čovjeka koje utječu na rad: sposobnosti, znanja, vještine i motivaciju. Znati vrste sposobnosti: fizičke, psihomotoričke, senzorne i intelektualne. Poznavati opće činitelje rada, umor i nesreće na radu, izostanke s posla.Sposobnosti; pojam i uloga sposobnosti. Vrste sposobnosti. Inteligencija, znanja vještine i motivacija za rad. Opći činitelji rada (osvjetljenje, mikroklima, buka, zračenja, zagađenja, vibracije). Umor i nesreće na radu. Izostanci s posla.
NN 112/2004 • 2. Međuljudski odnosi na radu Znati pojam skupine. Poznavati odnose u skupinama i skupnu dinamiku. Usvojiti pojam rukovođenja skupinom i karakteristike vođe.Skupina; pojam i vrste. Odnosi u skupini i skupna dinamika. Rukovođenje skupinom. Vođa skupine i
NN 112/2004 • 3. KomuniciranjeUsvojiti pojam i vrste komuniciranja. Spoznati važnost komuniciranja u skupini. Znati djelotvorno komunicirati s korisnicima usluga. Pojam i vrste komuniciranja. Osnovni model komuniciranja. Važnost komuniciranja u skupini kao uvjet uspješnosti rada. Djelotvorno komuniciranje s korisnicima usluga.
NN 112/2004 • 5. Faze komuniciranjaPoznavati faze djelotvornog komuniciranja s korisnicima usluga: pripremu za rad, utvrđivanje želja korisnika, prezentacija vlastite ponude, prigovor i reklamacije, kraj kontakta. Priprema za rad. Prvi kontakt. Utvrđivanje želja korisnika usluga. Prezentacija vlastite ponude. Prigovor i reklamacije. Završetak i kraj kontakta.
NN 112/2004 • 5. Šulak, F. Petz, : Psihologija u prodaji, Š.K. Zagreb
NN 112/2004 • 11. Daniel Goleman: Emocionalna inteligencija u poslu, Mozaik, 2000.
NN 112/2004 • Predavanja, vježbe i ilustrativni testovi (u obrade novih sadržaja), razgovori, analize primjera iz prakse, po potrebi seminar i slično, vježba za ocjenu (po jedna u svakom polugodištu), pismeni rad učenika ( po jedan u svakom polugodištu) i usmena provjera znanja.
NN 112/2004 • Nastava u razredu, video zapisi, grafofolije, ploča/kreda, katalozi, propagandni materijali, zapisi učenika, novine, časopisi i video zapisi.
NN 112/2004 • Individualni, skupni odnosno zajednički rad učenika i nastavnika. Ilustrativni primjeri (testovi/igre). Analiza video primjera. Grafofolije. Kratka kontrolna vježba i njezina analiza; Pismena provjera znanja (i pismenosti, urednosti te logičkog razmišljanja). Pismena zapažanja učenika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 25/92, Broj 39/94,
Broj 138/05, Broj 84/07,
Broj 5/05, Broj 2/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE