PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 60/1992 • 3) osoba koja daje i osoba koja uzima zabranjena stimulativna sredstva ili primjenjuje zabranjene stimulativne postupke (članak 61. stavak 1.).
NN 60/1992 • Za prekršaje propisane člankom 81. i 82. ovoga Zakona, uz novčanu kaznu, mogu se izreči i zaštitna mjera oduzimanja imovinske koristi ostvarene prekršajem ili zaštitne mjere zabrane rada, obavljanja djelatnosti i održavanja natjecanja, odnosno priredbi.
NN 60/1992 • Zaštitne mjere zabrane rada, obavljanja djelatnosti i održavanja natjecanja, odnosno priredbi mogu se izreči na rok od 3 mjeseca do 5 godina.
NN 60/1992 • Pravne i fizičke osobe iz članka 8., 35. i 42. ovoga Zakona uskladit će svoju organizaciju i akte s odredbama ovoga Zalsona u roku od 180 dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona.
NN 60/1992 • Ministarstvo kulture i prosvjete i Ministarstvo zdravstva donijet će propise za koje su ovlašteni ovim Zakonom u roku od 180 dana od dana njegovog stupanja na snagu.
NN 60/1992 • Do donošenja propisa iz članka 85. ovoga Zakona primjenjuju se postojeći propisi.
NN 60/1992 • Hrvatski športski savez prestaje s radom najkasnije u roku od 180 dana od dana stupanja na snagu ovog Zakona, a njegova sredstva, prava i obveze, te djelatnike preuzima Hrvatski olimpijski odbor kao njegov pravni sljednik.
NN 60/1992 • Sabor Republike Hrvatske može, u roku od 120 dana od dana stupanja na snagu ovoga Zakona, odlučiti da neki športski objekt, za kojeg je utvrđeno da je od značenja za Republiku Hrvatsku, postaje vlasništvo Republike Hrvatske.
NN 60/1992 • Skupština općine, odnosno Grada Zagreba može svojom odlukom preuzeti u svoje vlasništvo športski objekt za koji je utvrđeno da je od značenja za razvoj športa u općini ili Gradu Zagrebu, u roku od 90 dana od zadnjeg dana kad je Sabor mogao odlučiti u skladu sa stavkom 1. ovoga članka.
NN 60/1992 • Športski objekti za koje nisu donesene odluke iz stavka 1. i 2. ovoga članka, te drugi športski objekti i sredstva u društvenom vlasništvu, kojima se koristi i na kojima pravo raspolaganja ima društvena športska organizacija, postaju istekom rokova iz stavka 1. i 2. ovoga članka, sredstva u vlasništvu športske organizacije organizirane prema odredbama ovoga Zakona, a koja je pravni sljednik odgovarajuće društvene športske organizacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 60/1992 • Športske organizacije, koje prema odredbi stavka 3. ovoga članka postaju vlasnici športskih objekata, te objekte ne mogu otuđivati iz svojeg vlasništva bez suglasnosti organa uprave općine, odnosno Grada Zagreba nadležnog za poslove športa, a u slučaju prestanka i zabrane djelovanja športske organizacije, ti objekti postaju vlasništvo općine, odnosno Grada Zagreba, na području na kojem se nalaze.
NN 60/1992 • Do isteka rokova iz stavka 1. i 2. ovoga članka postojeće društvene športske organizacije, odnosno športske organizacije organizirane kao udruženja građana, pravni sljednci postojećih društvenih organizacija, imaju pravo koristiti sredstva u društvenom vlasništvu, uz uvjet da nepokretnu imovinu ne mogu otuđiti iz društvenog vlasništva.
NN 60/1992 • Odredbe članka 88. ovoga Zakona primjenjuju se i na imovinu športskih saveza, udruženja športskih organizacija i saveza i Hrvatskog športskog saveza, odnosno Hrvatskog olimpijskog odbora.
NN 60/1992 • Danom stupanja na snagu ovoga.Zakona prestaje važiti Zakon o športu ("Narodne novine", br. 59/90.).
NN 60/1992 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 60/1992 • Na temelju članka 271. stavka 1. Poslovnika Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske, Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 24. rujna 19s2. godine, donio je
NN 60/1992 • Ovom Odlukom osniva se Stručna služba Sabora Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Stručna služba) i uređuje njen djelokrug, osnove unutarnjeg ustrojstva te ovlaštenja i odgovornosti rukovoditelja.
NN 60/1992 • Stručna služba obavlja stručne, administrativno-tehničke i druge poslove u vezi s radom Sabora Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Sabor) a osobito poslove koji se odnose na: sazivanje i održavanje sjednica domova Sabora izradu nacrta zaključaka, izvješća i zapisnika, izaradu nacrta akata (zakona, odluka, deklaracija, zaključaka, rezolucija) koje donosi Sabor ili radno tijelo Sabora; izradu ili sudjelovanje u izradi referata, izvješća i bilježaka te stručnu obradu materijala radi pripreme zastupnika za sudjelovanje u radu Sabora i radnih tijela Sabora; razmatranje prijedloga akata upućenih Saboru, glede njihove usklađenosti s Ustavom i pravnim sustavom Republike Hrvatske. Stručna služba obavlja stručne i druge poslove i za Izbornu komisiju Republike Hrvatske i Komisiju za utvrđivanje ratnih i poratnih žrtava. Za obavljanje određenih poslova i stavka 1. ove točke Sabor može imati i zajedničke stručne službe s Uredom predsjednika Republike i Vladom Republike Hrvatske.
NN 60/1992 • Poslovi i zadaće Stručne službe obavljaju se u organizacijskim jedinicama.
NN 60/1992 • Stručnom službom Sabora rukovodi tajnik Sabora. Tajnik Sabora organizira i usklađuje rad Stručne službe i odgovoran je Saboru za stručni, djelotvorni i pravodobni rad Stručne službe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 24/99, Broj 88/99,
Broj 149/04, Broj 111/06,
Broj 76/09, Broj 55/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE