PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 62/1996 • (3) Pričuvna kopija Upisnika čuva se na odvojenom mjestu osiguranom od neovlaštenog pristupa i štetnih utjecaja (topline, vode i sl.).
NN 62/1996 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se od 31. prosinca 1996. godine.
NN 62/1996 • Na temelju članka 59. stavka 2. Zakona o turističkoj djelatnosti ("Narodne novine", broj 8/96.), ministar turizma, donosi
NN 62/1996 • Ovim Pravilnikom propisuje se oblik, sadržaj i način vođenja Upisnika odobrenja za pružanje turističkih usluga građana (u daljnjem tekstu: Upisnik).
NN 62/1996 • II. UPISNIK ODOBRENJA ZA PRUŽANJE TURISTIČKIH USLUGA GRA?ANA
NN 62/1996 • (1) Upisnik se vodi u obliku tvrdo ukoričene knjige čiji su listovi numerirani.
NN 62/1996 • (2) Naslovna stranica Upisnika prikazana je obrascem broj 1 koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.
NN 62/1996 • (3) Odgovorna osoba županijskog ureda odnosno ureda Grada Zagreba nadležnog za poslove turizma na čijem području građanin pruža uslugu (u daljnjem tekstu: nadležni ured) prije prvog upisa ovjerava Upisnik svojim potpisom i pečatom nadležnog ureda. Ovjera se obavlja na način da se na unutarnjoj stranici korica Upisnika upiše tekst ovjere koji glasi: "Ovaj Upisnik sadrži ukupno stranica".
NN 62/1996 • (1) Upisnik se vodi na obrascu broj 2 koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.
NN 62/1996 • (2) U Upisnik se upisuju podaci o građaninu na temelju rješenja o odobrenju nadležnog ureda za pružanje turističkih usluga građana, kojim je utvrđeno da građanin ispunjava propisane uvjete (u daljnjem tekstu: rješenje).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 62/1996 • (1) Na svakoj stranici Upisnika, u gornjem desnom uglu u odjeljak "upisni broj" upisuje se brojčana oznaka pod kojom se obavlja upis.
NN 62/1996 • (2) Rješenje se upisuje u Upisnik tako, da svaki građanin za kojeg je upis obavljen dobiva stalnu brojčanu oznaku upisa.
NN 62/1996 • (1) Popunjavanje odjeljaka u Upisniku obavlja se upisivanjem odgovarajućih podataka koji su naznačeni u produžetku broja odjeljka.
NN 62/1996 • (2) Odjeljci Upisnika popunjavaju se čitljivo, na način da se podaci upisuju od početka slobodnog odjeljka.
NN 62/1996 • (3) Podaci upisani u Upisniku ne smiju se brisati niti ispravljati.
NN 62/1996 • (4) Iznimno, manje pogreške ispravljaju se precrtavanjem vodoravnom crtom, sa datumom ispravka i potpisom ovlaštene osobe. Ako se radi o većim pogreškama, cijeli upis se poništava precrtavanjem kosom crvenom crtom i upis se obavlja na prvoj slobodnoj stranici Upisnika.
NN 62/1996 • (1) Podaci o izmjenama kod građanina, koji su nastali nakon prvog upisa, upisuju se u Upisnik u odjeljak "naknadni upisi". Nakon upisa podataka, odjeljak koji sadrži stare podatke precrtava se kosom crvenom crtom.
NN 62/1996 • (2) U slučaju kada je odjeljak naknadnih upisa popunjen, upis se nastavlja na prvoj slobodnoj stranici Upisnika na način da se prepišu svi važeći podaci iz odgovarajućih odjeljaka ranijeg upisa. Na obje stranice upisa upiše se sveza prijenosa upisom broja knjige i odgovarajuće stranice. Stranica s koje su podaci prepisani na novu stranicu Upisnika, precrtava se kosom crvenom crtom.
NN 62/1996 • (3) Prestanak važenja odobrenja za pružanje turističkih usluga građana - rješenje, upisuje se u Upisnik u odjeljak naknadnih upisa, nakon čega se ta stranica Upisnika precrtava s dvije kose crvene crte.
NN 62/1996 • (1) Zbirka isprava vodi se u jednom omotu za svakog građana upisanog u Upisnik.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 127/06, Broj 66/01,
Broj 164/98, Broj 66/08,
Broj 77/92, Broj 84/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE