PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/1999 • 3) Prijedlog koji prihvate obje ugovorne strane ima pravnu snagu i učinke kolektivnog ugovora.
NN 20/1999 • 1) Ugovorne strane mogu se dogovoriti da spor iznesu pred arbitražu.
NN 20/1999 • 2) Ako se obje strane ne mogu suglasiti oko imenovanja arbitra ili arbitražnog vijeća, postupit će se na način određen stavcima 3. i 4. članka 115. ovoga ugovora.
NN 20/1999 • 1) Ako se radi o sporu o tumačenju ili primjeni propisa ili kolektivnog ugovora, arbitraža će svoju odluku temeljiti na propisu ili kolektivnom ugovoru.
NN 20/1999 • 2) Ako se radi o sporu o sklapanju kolektivnog ugovora (interesni spor) arbitraža će temeljiti svoju odluku na pravednosti.
NN 20/1999 • 4) U slučaju iz stavka 2. ovoga članka odluka arbitraže ima pravnu snagu i učinke kolektivnog ugovora.
NN 20/1999 • Ugovorne strane u svakom slučaju mogu dogovoriti da spor pokušaju riješiti posredovanjem trećih.
NN 20/1999 • 1) Za vrijeme važenja ovog ugovora sindikat neće štrajkati radi pitanja koja su ovim ugovorom riješena i koja se uredno izvršavaju, što ne isključuje pravo na štrajk za sva druga neriješena pitanja, za pitanja koja će se rješavati aneksima ovom ugovoru, kolektivnim ugovorom ustanove, za pitanja koja će se rješavati nekim općim odnosno nacionalnim kolektivnim ugovorom, za pitanja koja su predmet posebnog ugovora s Vladom Republike Hrvatske o visini osnovice i za druga pitanja za koja je dopušten štrajk, a koja nisu u domeni kolektivnih ugovora.
NN 20/1999 • 2) Zbog spora oko dopune ovoga ugovora Sindikat može štrajkati tek nakon proteka jednog mjeseca od trenutka podnošenja prijedloga, a zbog spora oko izmjene tek nakon tri mjeseca.
NN 20/1999 • 1) Štrajkom se ne smiju ugroziti ili spriječiti prava na život, zdravlje i osobnu sigurnost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/1999 • 2) Za način donošenja odluka o štrajku te za druga pitanja štrajka koja nisu riješena ovim ugovorom, primijenit će se pravila Sindikata.
NN 20/1999 • 2) Poslodavci ne smiju sprječavati, ograničavati ili ometati štrajk koji je zakonit i organiziran u skladu s ovim ugovorom.
NN 20/1999 • 1) Štrajk se mora objaviti poslodavcu najmanje 5 dana prije početka.
NN 20/1999 • 2) U pismu kojim se štrajk objavljuje sindikat mora naznačiti razloge štrajka, mjesto, dan i vrijeme štrajka, podatke o štrajkaškom odboru i osobama koje rukovode štrajkom i s kojima se o štrajku može kontaktirati, najaviti mirenje i imenovati svoje predstavnike u mirovnom vijeću te predložiti neutralnog člana.
NN 20/1999 • 3) Štrajk se ne smije započeti prije završenog postupka mirenja.
NN 20/1999 • 4) U slučaju da je bilo održano mirenje iza kojega nije slijedio štrajk, za štrajk za istu svrhu koji se održava u roku od mjesec dana od mirenja nije potrebno ponovno mirenje.
NN 20/1999 • 5) Unaprijed najavljeni sukcesivni štrajk s prekidima koji traje najdulje do dva mjeseca, u kontekstu mirenja smatra se jednim štrajkom.
NN 20/1999 • 2) U ustanovama koje su uključene u štrajk, mora se osnovati štrajkaški odbor ili imenovati osobu koja će obavljati funkciju štrajkaškog odbora.
NN 20/1999 • 3) Štrajkaški odbor u ustanovama do 50 zaposlenih može imati tri člana, u ustanovama od 50 do 200 zaposlenih pet članova, a iznad 200 zaposlenih do 7 članova.
NN 20/1999 • 4) Prema potrebi Sindikat može osnovati štrajkaške odbore za pojedino sveučilište, regije, grupe ustanova i sl. zavisno od vrste i obuhvata štrajka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 53/05, Broj 88/00,
Broj 107/09, Broj 29/08,
Broj 25/90, Broj 127/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE