PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-12-187-3233 NN 187/2004

• (3) U odluci iz stavka 2. ovoga članka Ustavni sud će odrediti primjerenu naknadu koja pripada podnositelju zbog povrede njegova ustavnog prava koju je sud učinio kada o pravima i obvezama podnositelja (…) nije odlučio u razumnom roku. Naknada se isplaćuje iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva stranke za njezinu isplatu.


Stranica 2004-12-187-3233 NN 187/2004

• Prvostupanjski parnični postupak započeo je 8. svibnja 1987. godine, tužbom podnositelja protiv tuženika I., OOUR V. Z., radi isplate.


Stranica 2004-12-187-3233 NN 187/2004

• Ustavna tužba je dana 1. ožujka 2004. godine, a do toga dana postupak nije pravomoćno okončan, pa Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe postupak trajao ukupno šesnaest (16) godina, devet (9) mjeseci i dvadeset dva (22) dana, a nakon stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju Konvencije, pa do dana podnošenja ustavne tužbe postupak je trajao šest (6) godina, tri (3) mjeseca i dvadeset pet (25) dana.


Stranica 2004-12-187-3233 NN 187/2004

• Ustavni sud je utvrdio da se u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju, postupak cijelo vrijeme vodio pred sudom prvog stupnja. Jedno ročište je odgođeno radi bolesti suca.


Internet NN 187/2004
• 4.3 PONAŠANJE PODNOSITELJA USTAVNE TUŽBE (TUŽITELJA U SUDSKOM POSTUPKU)

Internet stranice NN 187/2004
• Podnositelj ustavne tužbe, kao tužitelj u sudskom postupku, prema utvrđenju Ustavnog suda, znatno je pridonio duljini postupka, nedolaskom na ročišta zakazana za 5. svibnja i 16. lipnja 1998. godine, te traženjem odgode ročišta na dan 25. ožujka 2002. godine. Nadalje, tužitelj je tek nakon proteka razdoblja od oko dvije godine dostavio podnesak s nadopunjenim tužbenim zahtjevom.

Internet stranice NN 187/2004 • Prema utvrđenju Ustavnog suda, radi se o donekle činjenično složenom predmetu, te je potrebno provesti odgovarajuća vještačenja.
Internet stranice NN 187/2004 • 5. Ustavni sud utvrđuje da je parnični postupak po tužbi podnositelja koji se vodi pred Općinskim sudom u Zagrebu pod brojem: P-3032/87, u pravno relevantnom razdoblju trajao oko šest godina. Nadalje, sud utvrđuje da je do odugovlačenja postupka u tom razdoblju došlo ponajprije radi ponašanja samog podnositelja, koji je uzrokovao odgodu većeg broja ročišta, te iako je sam tražio rok u kojem bi dostavio izmijenjeni tužbeni zahtjev, nije tako postupio u razdoblju duljem od dvije godine. Međutim, postupak ukupno traje dulje od šesnaest godina i čitavo vrijeme se vodi pred sudom prvog stupnja. Imajući u vidu sve okolnosti ovog predmeta, a posebno ukupnu duljinu postupak u vrlo dugom trajanju, te činjenicu da se postupak i nadalje vodi pred sudom prvog stupnja, Ustavni sud utvrđuje da je podnositelju povrijeđeno ustavno pravo da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
Internet stranice NN 187/2004 • Stoga je u smislu odredbe članka 63. Ustavnog zakona, donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 187/2004 • 6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 187/2004 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakoga pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj. U ovom predmetu Ustavni sud naročito je uzeo u obzir znatan doprinos podnositelja ukupnoj duljini postupka.
Informacije NN 187/2004 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
Poslovne stranice NN 188/2004 • Na temelju članka 38. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (»Narodne novine«, broj 121/2003), na prijedlog ministra zdravstva i socijalne skrbi, po prethodno pribavljenom mišljenju Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, nadležnih komora i predstavničkih tijela jedinica područne (regionalne) samouprave, Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 23. prosinca 2004. godine donijela
Pregledi NN 188/2004 • Na temelju mjerila određenih točkama X. i XI. Plana zdravstvene zaštite Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/2004) – u daljnjem tekstu: Plan, utvrđuje se osnovna mreža zdravstvene djelatnosti za primarnu, sekundarnu i tercijarnu razinu zdravstvene zaštite, te za razinu zdravstvenih zavoda (u daljnjem tekstu: Osnovna mreža).
Besplatno NN 188/2004 • Mjerila za određivanje Osnovne mreže u skladu s odredbama stavka 1. ove točke su: ukupan broj stanovnika Republike Hrvatske, ukupan broj osiguranih osoba Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod), demografske karakteristike stanovnika, zdravstveno stanje stanovništva, socijalna struktura stanovnika, gravitirajući broj stanovnika, karakteristike pojedinih područja, raspoloživost zdravstvenim resursima, utjecaj okoliša na zdravlje stanovništva i gospodarske mogućnosti.
Glasnik NN 188/2004 • Osnovnom se mrežom određuje za područje Republike Hrvatske, za područja jedinica područne (regionalne) samouprave, odnosno za područja jedinica lokalne samouprave potreban broj zdravstvenih ustanova, privatnih zdravstvenih radnika, odnosno najveći mogući broj timova primarne zdravstvene zaštite, medicinskih sestara, broj timova specijalističko-konzilijarne zdravstvene zaštite i specijalističke dijagnostike po djelatnostima, potreban broj fizioterapeuta, potreban broj postelja po djelatnostima i po vrstama bolničkih zdravstvenih ustanova, te potreban broj postelja po stacionarima domova zdravlja.
Propis NN 188/2004 • Osnovnom mrežom za primarnu razinu zdravstvene zaštite određuje se za područje županije, Grada Zagreba, odnosno jedinica lokalne samouprave potreban broj, a u pojedinim djelatnostima i/ili najveći mogući broj: timova primarne zdravstvene zaštite, potreban broj viših medicinskih sestara u domovima zdravlja za patronažnu zdravstvenu zaštitu, potreban broj medicinskih sestara u domovima zdravlja, zdravstvenim ustanovama odnosno privatnim praksama za zdravstvenu njegu.
Propis NN 188/2004 • Osnovnom mrežom za primarnu razinu zdravstvene zaštite obuhvaćene su ljekarne s kojima Zavod sklapa ugovor, odnosno ljekarne kojima je sukladno Zakonu o zdravstvenoj zaštiti rješenjem ministra nadležnog za zdravstvo odobreno obavljanje ljekarničke djelatnosti.
Propis NN 188/2004 • U skladu s odredbama stavka 1. ove točke, utvrđuje se potreban broj zdravstvenih ustanova i privatnih zdravstvenih radnika s kojima Zavod sklapa ugovor o provođenju primarne zdravstvene zaštite.
Propis NN 188/2004 • Osnovna mreža zdravstvene djelatnosti primarne zdravstvene zaštite iskazana je u tablicama I.1. do I.8.2.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 62/06, Broj 45/96, Broj 148/04, Broj 66/97, Broj 156/08, Broj 12/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled