PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 148/2004 • Ustavni sud utvrđuje da su u razmatranom razdoblju sudovi imali razdoblje potpune neaktivnosti i to od 2. veljače 2001. godine, pa do 11. ožujka 2003. godine, u trajanju od dvije (2) godine, jednog (1) mjeseca i devet (9) dana.
NN 148/2004 • Iako ne ulazi u pravno relevantno razdoblje za odlučivanje u konkretnom slučaju, Sud je donoseći svoju odluku imao u vidu i prethodno trajanje postupka u duljini od jedanaest (11) godina, pet (5) mjeseci i devetnaest (19) dana.
NN 148/2004 • Prema ocjeni ovog suda podnositelj ustavne tužbe svojim ponašanjem nije bitno pridonio duljini cjelokupnoga sudskog postupka.
NN 148/2004 • U konkretnom postupku Sud ocjenjuje da se ne radi o naročito složenom postupku.
NN 148/2004 • 5. Sukladno navedenom, Ustavni sud ocjenjuje da je nerazumno dugim nepostupanjem sudova povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
NN 148/2004 • Imajući u vidu sve navedene činjenice i okolnosti, te posebno vrijeme potpune neaktivnosti sudova u konkretnom sudskom predmetu, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke.
NN 148/2004 • 6. Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku Ustavni sud u pravilu određuje za razmatrano, pravno relevantno razdoblje, uz iznimnu mogućnost uvažavanja nerazumno dugog razdoblja potpune neaktivnosti suda i prije 5. studenoga 1997. godine, što ovisi o osobitim okolnostima svakoga pojedinog slučaja. Određivanje primjerene naknade nije ovisno o imovinskom interesu stranaka, već je to satisfakcija strankama koja se dosuđuje zbog dužine postupka.
NN 148/2004 • Pri utvrđivanju visine naknade, na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, Ustavni sud uzima u obzir sve okolnosti slučaja, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
NN 148/2004 • Budući da je Ustavni sud ovlašten, na temelju članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, u svakom pojedinom slučaju odrediti i rok za donošenje sudske odluke, na visinu naknade u konkretnom slučaju utjecala je i činjenica da je Općinskom sudu u Zagrebu, točkom II. izreke ove odluke, određen primjeren rok u kojem je taj sud dužan donijeti odluku u predmetu broj: P-5422/03, čime se na djelotvoran način ostvaruje i svrha samoga sudskog postupka.
NN 148/2004 • Iznos pravične naknade koji podnositelj zahtijeva u ustavnoj tužbi, u dijelu koji prelazi utvrđenu svotu u točki III. izreke ove odluke, Sud je ocijenio neprimjerenim.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 148/2004 • Također, sud nije prihvatio prijedlog podnositelja za dosuđivanje troškova zastupanja, jer isti u ustavnoj tužbi nisu bili specificirani.
NN 148/2004 • Slijedom svega iznijetog, sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
NN 148/2004 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) utemeljena je na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.
NN 149/2004 • Na temelju članka 8. stavak 5., članka 16. stavak 3., članka 21. stavak 5., članka 41. stavak 4. i članka 46. stavak 2. Zakona o mjeriteljstvu (»Narodne novine«, broj 163/03. i 194/03.), ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
NN 149/2004 • O UVJETIMA OVLAŠĆIVANJA PRAVNIH OSOBA I SERVISA, O POSTUPKU ISPITIVANJA I OVJERAVANJA I O TEHNIČKIM I MJERITELJSKIM ZAHTJEVIMA ZA BROJILA ELEKTRIČNE ENERGIJE
NN 149/2004 • Ovim se pravilnikom propisuju tehnički i mjeriteljski zahtjevi za ovlašćivanje servisa za pripremu za ovjeravanje brojila električne energije (u daljnjem tekstu: brojila) i propisuju se uvjeti koje moraju ispunjavati ovlaštene pravne osobe za ovjeravanje ovih mjerila.
NN 149/2004 • Ovim se pravilnikom propisuju tehnički i mjeriteljski zahtjevi za brojila, postupak ispitivanja, ovjeravanja i označivanja brojila, te sadržaj ispitnog izvješća i druge dokumentacije.
NN 149/2004 • Ovlaštena pravna osoba (u daljnjem tekstu: pravna osoba) u smislu ovoga pravilnika može ovjeravati brojila, ispitivati usklađenost brojila s propisima i voditi evidenciju ovjerenih brojila.
NN 149/2004 • Ovlašteni servis (u daljnjem tekstu: servis) pregledava, servisira i ispituje brojila radi pripreme za ovjeravanje, a Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo (u daljnjem tekstu: Zavod) ovjerava brojila.
NN 149/2004 • Priprema brojila za ovjeravanje, u smislu ovoga pravilnika, podrazumijeva pregled i po potrebi popravak brojila, pripremu brojila, postavljanje brojila na uređaj za ispitivanje, pripremu uređaja za ispitivanje brojila, ispitivanje brojila, tj. provjeru mjeriteljskih značajka brojila te pisanje izvješća o ispitivanju brojila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 37/94, Broj 111/97,
Broj 74/95, Broj 70/04,
Broj 27/04, Broj 119/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE