PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-10-141-1737 NN 141/1998

• 4.2.5. Zrcalna površina mora zadržati svojstva definirana u točki 5.2.4. bez obzira na dulje izlaganje lošim vremenskim uvjetima, u uobičajenim uvjetima uporabe.


Propis NN 141/1998

• 5.1. Retrovizori ugrađeni na vozilo moraju biti klase L i homologirani prema ovoj naredbi.


Propis NN 141/1998

• 5.2. Retrovizori moraju biti pričvršćeni tako da budu nepomični pri uobičajenim uvjetima upotrebe.


Propis NN 141/1998

• 6. Broj, položaj i namještanje retrovizora moraju udovoljavati zahtjevima točaka 16.2. do 16.4. Pravilnika ECE R 81.00.


Propis NN 141/1998
• 7. Ispitivanje u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima pravilnika broj 81 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu koji je stupio na snagu 1. ožujka 1989.,2 koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958

Propis NN 141/1998
• 8. Pravilnik ECE R 81.00 dostupan je u izvorniku u Normoteci Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo.

Propis NN 141/1998 • 9. Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo vrši homologaciju vozila u smislu ove naredbe prema Pravilniku ECE R 81.00.
Propis NN 141/1998 • 10. Provjera sukladnosti vozila s zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).
Propis NN 141/1998 • 11. Ova naredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se:
Propis NN 141/1998 • - od 1. travnja 1999. za sva vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 141/1998 • Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17. stavak 2. i članka 23. stavak 4. Zakona o normizaciji ("Narodne novine" broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
Propis NN 141/1998 • O HOMOLOGACIJI VOZILA S OBZIROM NA OGRANIČENJE NJIHOVE NAJVEĆE BRZINE I UGRADNJU URE?AJA ZA OGRANIČENJE BRZINE HOMOLOGIRANOG TIPA TE URE?AJA ZA OGRANIČENJE BRZINE
Propis NN 141/1998 • 1. Vozila kategorija M3, N2 i N3 te njihovi uređaji za ograničenje brzine moraju biti homologirani sukladno ovoj naredbi.
Propis NN 141/1998 • 2. Svrha ove naredbe jest ograničiti na propisanu vrijednost najveću cestovnu brzinu teških vozila za prijevoz tereta i putnika. To se postiže s pomoću uređaja za ograničenje brzine (u daljnjem tekstu: SLD uređaj) ili funkcije ograničavanja brzine u sklopu sustava vozila, čija je glavna funkcija upravljanje napajanjem motora gorivom.
Propis NN 141/1998 • a) Vozila kategorija M3, N2 i N3 opremljena SLD uređajem koji nije zasebno homologiran sukladno ovoj naredbi ili koji je tako kontruiran i/ili opremljen da se može smatrati da njegovi sastavni dijelovi u cijelosti ili djelomično ispunjavaju funkcije SLD uređaja. (Dio I. Pravilnika ECE R 89.00.)
Propis NN 141/1998 • b) Ugradnju na vozila kategorija M3, N2 i N3 SLD uređaja koji su tipno homologirani sukladno ovoj naredbi. (Dio II. Pravilnika ECE R 89.00.)
Propis NN 141/1998 • c) SLD uređaji koji su namijenjeni za ugradnju na vozila kategorija M3, N2 i N3. (Dio III. Pravilnika ECE R 89.00.)
Propis NN 141/1998 • 4.1. Ograničenje brzine mora biti takvo da vozilo u uobičajenoj uporabi, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo, udovoljava odredbama dijela I. ove naredbe.
Propis NN 141/1998 • 4.2. Posebice, SLD uređaj za vozilo mora biti tako konstruiran, izrađen i ugrađen da je osigurana otpornost na utjecaj korozije i starenja čemu uređaj može biti izložen, kao i zaštitu od zlouporabnih operacija u skladu s točkom 4.6.
Propis NN 141/1998 • 4.2.1. Granična vrijednost se, ni u jednom slučaju, ne smije moći povećati ili isključiti privremeno ili stalno na vozilu u uporabi. Tu nenarušivost postavljene granične vrijednosti mora se dokazati ovlaštenom laboratoriju s dokumentacijom za ispitivanje slijeda mogućih neispravnosti prema kojem će sustav biti cjelovito ispitan. Ispitivanje treba pokazati, uzimajući u obzir različita stanja postavljena sustavom, posljedice promjena ulaznih ili izlaznih stanja na funkcioniranje, mogućnosti postizanja tih promjena zbog neispravnosti ili namjernim kvarom, kao i mogućnosti njihove pojave. Razina ispitivanja uvijek će biti do prve neispravnosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 1/01, Broj 64/08, Broj 54/05, Broj 93/94, Broj 74/94, Broj 53/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled