PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/1998 • 4.2.2. Funkcija ograničenja brzine i veze potrebne za njezino djelovanje, osim onih veza bitnih za pogon vozila, moraju biti zaštićene od neovlaštenog namještanja ili prekida njihova napajanja energijom postavljanjem zapečaćenih uređaja i/ili potrebom za uporabom specijalnog alata.
NN 141/1998 • 4.3. Funkcija ograničenja brzine ne smije utjecati na radni kočni sustav vozila. Trajna kočnica (npr. usporivač - retarder) smije biti ugrađena samo ako ona djeluje tek nakon što je funkcija ograničenja brzine ograničila napajanje motora gorivom na najmanju količinu goriva.
NN 141/1998 • 4.4. Funkcija ograničenja brzine mora biti takva da ne utječe na cestovnu brzinu vozila ako se pritisne na papučica gasa za vrijeme gibanja vozila postavljenom graničnom brzinom.
NN 141/1998 • 4.5. Funkcija ograničenja brzine mora dopustiti uobičajenu uporabu papučice gasa u svrhu mijenjanja stupnjeva prijenosa.
NN 141/1998 • 4.6. Nikakva loša uporaba ili neovlašteno djelovanje ne smije rezultirati povećanjem snage motora iznad one određene pozicijom vozačeve papučice gasa.
NN 141/1998 • 4.7. Funkcija ograničenja brzine mora biti ostvarena bez obzira na upotrijebljenu papučicu gasa, ako postoji više od jednoga takvog uređaja za upravljanje, koji mogu biti dosegnuti iz vozačeva sjedišta.
NN 141/1998 • 4.8. Funkcija ograničenja brzine mora besprijekorno funkcionirati unutar svoga elektromagnetskog okruženja bez neprihvatljivih elektromagnetskih smetnji za bilo što u njezinom okruženju.
NN 141/1998 • 4.9. Podnositelj zahtjeva za homologaciju mora priložiti dokumentaciju u kojoj su opisani postupci ispitivanja i namještanja. Mora biti moguće ispitati djelovanje funkcije ograničenja brzine i na mirujućem vozilu (na primjer: za provjeru sukladnosti proizvodnje ili kod periodičnih pregleda).
NN 141/1998 • 4.10. Sve sastavnice neophodne za cjelovito djelovanje funkcije ograničenja brzine moraju biti napajanje strujom uvijek kad je vozilo u gibanju.
NN 141/1998 • 4.11. Ispitivanja ograničenja brzine kojima je podvrgnuto vozilo dostavljeno za homologaciju kao i zahtijevane značajke ograničenja, opisani su u prilogu 5 Pravilnika ECE R 89.00. Na zahtjev proizvođača i uz suglasnost upravnog tijela koje dodjeljuje tipnu homologaciju, vozila čija teorijski ograničena brzina (v) ne prelazi postavljenu brzinu (vset) za takva vozila, mogu biti oslobođena od ispitivanja prema prilogu 5 Pravilnika ECE R 89.00. ako su ispunjeni zahtjevi ove naredbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 141/1998 • 5. Zahtjevi za ugradbu SLD uređaja homologiranog tipa: dio II
NN 141/1998 • 5.1. SLD uređaj mora biti tako ugrađen da omogući da vozilo u uobičajenoj uporabi, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo, udovoljava odredbama iz dijela II Pravilnika ECE R 89.00.
NN 141/1998 • 5.2. Priopćajni dokument mora označavati na koji je način osigurana nenarušivost (radna sigurnost) SLD uređaja. Razina ispitivanja uvijek će biti do prve neispravnosti.
NN 141/1998 • 5.3. Funkcija ograničenja brzine mora biti ostvarena bez obzira na upotrijebljenu papučicu gasa, ako postoji više od jednoga takvog uređaja za upravljanje, koji mogu biti dosegnuti iz vozačeva sjedišta.
NN 141/1998 • 5.4. Podnositelj zahtjeva za homologaciju mora priložiti dokumentaciju u kojoj su opisani postupci ispitivanja i namještanja. Mora biti moguće ispitati djelovanje funkcije ograničenja brzine i na mirujućem vozilu (na primjer: za provjeru sukladnosti proizvodnje ili kod periodičnih pregleda).
NN 141/1998 • 5.5. Sve sastavnice SLD uređaja, potrebne za njegovo neograničeno funkcioniranje, moraju biti napajane strujom uvijek kad je vozilo u gibanju.
NN 141/1998 • 5.6. Funkcija ograničenja brzine ne smije utjecati na radni kočni sustav vozila. Trajna kočnica (npr.: usporivač - retarder) smije biti ugrađena samo ako ona djeluje tek nakon što je funkcija ograničenja brzine ograničila napajanje motora gorivom na najmanju količinu goriva.
NN 141/1998 • 6.1. SLD uređaj mora biti konstruiran, izveden i ugrađen tako da omogući da vozilo (u koje je ugrađen) u uobičajenoj uporabi, udovoljava zahtjevima dijela III Pravilnika ECE R 89.00.
NN 141/1998 • Posebno, SLD uređaj mora biti konstruiran, izrađen i sastavljen tako da bude otporan na koroziju i starenje te da onemogućuje neovlašteno namještanje.
NN 141/1998 • 6.2. Namještena brzina Vset se ne smije moći povećati ili smanjiti trenutačno ili trajno dok je vozilo u uporabi. Nenarušivost uređaja mora biti pokazana ovlaštenom laboratoriju sa dokumentacijom koje analizira (definira) stanje neispravnog uređaja u kojem se sustav pregledava kao cjelina. Ova analiza treba pokazati (uzimajući u obzir različite položaje u kojima se može naći uređaj) posljedice modifikacija na ulazima i izlazima, mogućnosti da se ove modifikacije dogode greškom ili namjerno te mogućnost ovih pojava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 127/05, Broj 40/97,
Broj 38/03, Broj 30/96,
Broj 144/03, Broj 88/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE