PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 184/2004 • 4.3. Potrošnja goriva: ± 1% od izmjerene vrijednosti potrošnje.
NN 184/2004 • 4.7. Tlak u usisnoj grani: ± 50 Pa (vidi napomenu 1. a u tablici 1.).
NN 184/2004 • (1) Sustav za mjerenje zakretnog momenta mora se umjeriti kako bi se gubici trenja uzeli u račun. Točnost u donjoj polovici mjernoga područja dinamometra može biti ± 2 % izmjerenoga zakretnog momenta.
NN 184/2004 • 5.1.3. Pomoćni uređaji za pokretanje motora s kompresijskim paljenjem
NN 184/2004 • Pomoćna oprema koje mora biti uključena pri ispitivanju za određivanje netosnage motora
NN 184/2004 • Uređaj za ograničenje brzine vrtnje motora (1a)Da, ako je to standardna oprema
NN 184/2004 • 2.Uređaj za predgrijavanje u usisnome voduDa, ako je to standardna oprema (po mogućnosti mora se ugraditi na najpovoljnijemu mjestu).
NN 184/2004 • Sustav elektroničke regulacije, mjerilo protoka zraka itd. (ako je ugrađeno)Da, ako je to standardna oprema
NN 184/2004 • Sustav elektroničke regulacije, mjerač protoka zraka (ako je ugrađen)
NN 184/2004 • Automatski ograničivač opterećenja u ovisnosti od atmosferskih uvjetaDa, ako je to standardna oprema
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 184/2004 • Regulator protoka rashladnog sredstva (ako je ugrađen)Da, ako je to standardna oprema
NN 184/2004 • (1a) Cjeloviti usisni sustav treba ugraditi kako je predviđeno za određenu primjenu:
NN 184/2004 • – kad ne postoji opasnost od znatnog utjecaja na snagu motora
NN 184/2004 • – u slučaju dvotaktnih motora i motora s vanjskim izvorom paljenja
NN 184/2004 • U drugim slučajevima može se upotrijebiti istovrijedni sustav, pri čemu treba učiniti provjeru da se utvrdi da se usisni tlak ne razlikuje više od 100 Pa od granice koju je odredio proizvođač za čisti filtar zraka.
NN 184/2004 • (1b) Cjeloviti usisni sustav treba ugraditi kako je predviđeno za određenu primjenu:
NN 184/2004 • – u slučaju dvotaktnih motora i motora s vanjskim izvorom paljenja
NN 184/2004 • U drugim slučajevima može se ugraditi istovrijedni sustav pod uvjetom da se tlak izmjeren na izlazu iz ispušnog sustava motora ne razlikuje više od 1000 Pa od tlaka koji je odredio proizvođač. Izlaz iz ispušnog sustava motora definiran je kao točka koja je 150 mm udaljena u smjeru toka plinova od završetka dijela ispušnog sustava koji je ugrađen na motor.
NN 184/2004 • (2) Kad je u ispušni sustav ugrađena motorna kočnica, prigušna zaklopka mora biti postavljena u potpuno otvorenome položaju.
NN 184/2004 • (3) Tlak u sustavu za dovod goriva može se po potrebi regulirati, da se dostigne tlak koji postoji kod motora određene namjene (posebno kad se upotrebljava »povratni vod za gorivo«).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 117/93, Broj 14/02,
Broj 78/09, Broj 48/05,
Broj 107/09, Broj 46/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE