PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-02-17-361 NN 17/1999

• 4.6. Nikakva loša uporaba ili neovlašteno djelovanje ne smije rezultirati povećanjem snage motora iznad one određene pozicijom vozačeve papučice gasa.


Propis NN 17/1999

• 4.7. Funkcija ograničenja brzine mora biti ostvarena bez obzira na upotrijebljenu papučicu gasa, ako postoji više od jednoga takvog uređaja za upravljanje, koji mogu biti dosegnuti iz vozačeva sjedišta.


Propis NN 17/1999

• 4.8. Funkcija ograničenja brzine mora besprijekorno funkcionirati unutar svoga elektromagnetskog okruženja bez neprihvatljivih elektromagnetskih smetnji za bilo što u njezinom okruženju.


Propis NN 17/1999

• 4.9. Podnositelj zahtjeva za homologaciju mora priložiti dokumentaciju u kojoj su opisani postupci ispitivanja i namještanja. Mora biti moguće ispitati djelovanje funkcije ograničenja brzine i na mirujućem vozilu (na primjer: za provjeru sukladnosti proizvodnje ili kod periodičnih pregleda).


Propis NN 17/1999
• 4.10. Sve sastavnice neophodne za cjelovito djelovanje funkcije ograničenja brzine moraju biti napajane strujom uvijek kad je vozilo u gibanju.

Propis NN 17/1999
• 4.11. Ispitivanja ograničenja brzine kojima je podvrgnuto vozilo dostavljeno za homologaciju kao i zahtijevane značajke ograničenja, opisani su u prilogu 5 Pravilnika ECE R 89.00. Na zahtjev proizvođača i uz suglasnost upravnog tijela koje dodjeljuje tipnu homologaciju, vozila čija teorijska ograničena brzina (v) ne prelazi namještenu brzinu (Vset) za takva vozila, mogu biti oslobođena od ispitivanja prema prilogu 5 Pravilnika ECE R 89.00. ako su ispunjeni zahtjevi ove naredbe.

Propis NN 17/1999 • 4.12. Vozilo koje ima ugrađen SLD uređaj u blizini vozačevog prostora mora imati na vidnom mjestu natpis "U VOZILO JE UGRA?EN OGRANIČIVAČ BRZINE" s podacima o proizvođaču, oznaci tog uređaja i namještenoj brzini.
Propis NN 17/1999 • 5. Zahtjevi za ugradbu SLD uređaja homologiranog tipa: dio II
Propis NN 17/1999 • 5.1. SLD uređaj mora biti tako ugrađen da omogući da vozilo u uobičajenoj uporabi, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo, udovoljava odredbama iz dijela II Pravilnika ECE R 89.00.
Propis NN 17/1999 • 5.2. Tehnički opis mora označavati na koji je način osigurana nenarušivost (radna sigurnost) SLD uređaja. Razina ispitivanja uvijek će biti do prve neispravnosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 17/1999 • 5.3. Funkcija ograničenja brzine mora biti ostvarena bez obzira na upotrijebljenu papučicu gasa, ako postoji više od jednoga takvog uređaja za upravljanje, koji mogu biti dosegnuti iz vozačeva sjedišta.
Propis NN 17/1999 • 5.4. Podnositelj zahtjeva za homologaciju mora priložiti dokumentaciju u kojoj su opisani postupci ispitivanja i namještanja. Mora biti moguće ispitati djelovanje funkcije ograničenja brzine i na mirujućem vozilu (na primjer: za provjeru sukladnosti proizvodnje ili kod periodičnih pregleda).
Propis NN 17/1999 • 5.5. Sve sastavnice SLD uređaja, potrebne za njegovo neograničeno funkcioniranje, moraju biti napajane strujom uvijek kad je vozilo u gibanju.
Propis NN 17/1999 • 5.6. Funkcija ograničenja brzine ne smije utjecati na radni kočni sustav vozila. Trajna kočnica (npr.: usporivač - retarder) smije biti ugrađen samo ako ona djeluje tek nakon što je funkcija ograničenja brzine ograničila napajanje motora gorivom na najmanju količinu goriva.
Propis NN 17/1999 • 5.7. Vozilo koje ima ugrađen SLD uređaj u blizini vozačevog prostora mora imati na vidnom mjestu natpis "U VOZILO JE UGRA?EN OGRANIČIVAČ BRZINE" s podacima o proizvođaču, oznaci tog uređaja i namještenoj brzini.
Propis NN 17/1999 • 6.1. SLD uređaj mora biti konstruiran, izrađen i sastavljen tako da vozilo, u koje je ugrađen, u uobičajenoj uporabi udovoljava zahtjevima dijela III Pravilnika ECE R 89.00.
Propis NN 17/1999 • 6.2. Posebice, SLD uređaj mora biti tako konstruiran, izrađen i sastavljen da je osigurana otpornost na utjecaj korozije i starenja čemu uređaj može biti izložen, kao i zaštitu od zlouporabnih operacija u skladu s točkom 6.6. ove naredbe.
Propis NN 17/1999 • 6.2.1. Namještena brzina Vset se, ni u jednom slučaju, ne smije moći povećati ili isključiti privremeno ili stalno na vozilu u uporabi. Tu nenarušivost namještene brzine mora se dokazati ovlaštenom laboratoriju s dokumentacijom za ispitivanje slijeda mogućih neispravnosti prema kojem će sustav biti cjelovito ispitan. Ispitivanje treba pokazati, uzimajući u obzir različita stanja postavljena sustavom, posljedice promjena ulaznih ili izlaznih stanja na funkcioniranje, mogućnosti postizanja tih promjena zbog neispravnosti ili namjernim kvarom, kao i mogućnost njihove pojave. Razina ispitivanja uvijek će biti do prve neispravnosti.
Propis NN 17/1999 • 6.2.2. SLD uređaj i veze potrebne za njezino djelovanje, osim onih veza bitnih za pogon vozila, moraju biti zaštićene od neovlaštenog namještanja ili prekida njihova napajanja energijom postavljanjem zapečaćenih uređaja i/ili potrebom za uporabom specijalnog alata.
Propis NN 17/1999 • 6.3. SLD uređaj ne smije utjecati na radni kočni sustav vozila. Trajna kočnica (npr. usporivač - retarder) smije biti ugrađena samo ako ona djeluje tek nakon što je SLD uređaj ograničio napajanje motora gorivom na najmanju količinu goriva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 28/02, Broj 54/94, Broj 155/05, Broj 84/05, Broj 39/09, Broj 131/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled