PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (4) Ako primatelj ili druga ovlaštena osoba prigodom uručenja pošiljke podnese pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke davatelj poštanskih usluga je obvezan pošiljku komisijski otvoriti i pregledati sadržaj uz prisutnost primatelja te u zapisniku utvrditi stanje i sadržaj pošiljke, ako takav zapisnik nije sačinjen prije pokušaja uručenja pošiljke.
NN 151/2004 • (5) Davatelj poštanskih usluga obvezan je pošiljku prepakirati i zapisnikom utvrditi stanje u slučaju kad se poslije prijema, a prije uručenja pošiljke, utvrdi da je sadržaj pošiljke pokvaren ili ju pošiljatelj nije pakirao na propisan način tako da je ugrožen njezin sadržaj i druge pošiljke.
NN 151/2004 • (6) U slučaju komisijskog otvaranja i prepakiranja pošiljke davatelj poštanskih usluga je obvezan sačiniti zapisnik u dva primjerka od kojih se jedan uručuje primatelju pošiljke, uz potpis na zapisniku.
NN 151/2004 • (7) Za pošiljke u međunarodnom prometu primjenjuje se postupak određen aktima Svjetske poštanske unije i carinskim, odnosno deviznim propisima.
NN 151/2004 • (8) Pobliže uvjete u vezi s postupkom otvaranja pošiljaka i pregleda sadržaja davatelji poštanskih usluga uređuju svojim općim uvjetima.
NN 151/2004 • (1) Prijam poštanskih pošiljaka je preuzimanje poštanskih pošiljaka od korisnika poštanskih usluga u poslovnim prostorijama davatelja poštanskih usluga, na adresi pošiljatelja, putem poštanskih kovčežića, zbirnih poštanskih kovčežića i sl. Putem poštanskog kovčežića i zbirnoga poštanskog kovčežića primaju se samo obične pismovne pošiljke.
NN 151/2004 • (2) Prijam poštanskih pošiljaka obavlja se pod uvjetima, na način i po postupku koji je uređen odredbama Zakona o pošti i ovog Pravilnika.
NN 151/2004 • (3) Prijam određenih poštanskih pošiljaka obavlja se uz uvjete utvrđene drugim zakonima i propisima donesenim na temelju zakona.
NN 151/2004 • (4) Za poštanske pošiljke u unutrašnjem prometu koje sadrže predmete za čiji je prijam potrebno odobrenje ili potvrda mjerodavnog državnog tijela, ovlaštene ustanove ili organizacije pošiljatelj je obvezan takvo odobrenje predati zajedno s pošiljkom.
NN 151/2004 • (5) Za prijam pošiljaka u međunarodnom poštanskom prometu, primjenjuju se carinski i devizni propisi, te propisi Svjetske poštanske unije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • (6) Davatelj poštanskih usluga obvezan je na sve pismovne pošiljke, osim neadresiranih tiskanica, staviti otisak žiga. Iznimno, davatelj poštanskih usluga može s korisnicima koji predaju veću količinu adresiranih tiskanica i običnih pismovnih pošiljaka u unutrašnjem prometu ugovoriti da se na te pošiljke ne stavlja otisak žiga pod uvjetom da na pošiljci postoji naziv davatelja poštanskih usluga koji je pošiljku primio.
NN 151/2004 • (7) Pobliže uvjete i postupak prijma poštanskih pošiljaka uređuje davatelj poštanskih usluga svojim općim uvjetima.
NN 151/2004 • Prijam poštanskih pošiljaka za koje se izdaje potvrda o primitku
NN 151/2004 • (1) Davatelj poštanskih usluga obvezan je pošiljatelju izdati potvrdu o primitku pošiljke za preporučenu pošiljku, pošiljku s potvrđenim uručenjem, vrijednosno pismo, EMS pošiljku, paket i poštansku i brzojavnu uputnicu, te druge pošiljke za koje je izdavanje ove potvrde propisano općim uvjetima davatelja poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (2) Potvrda o primitku pošiljke mora sadržavati: adresu primatelja, naziv davatelja poštanskih usluga, prijamni broj pošiljke, datum prijma, iznos poštarine, oznaku za posebnu uslugu i otisak žiga davatelja poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (3) Pošiljke navedene u stavku 1. ovog članka pošiljatelj predaje davatelju poštanskih usluga uz popunjenu odgovarajuću prijamnu ispravu.
NN 151/2004 • (1) Uručenjem poštanske pošiljke smatra se uručenje pošiljke primatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi na adresu primatelja, u prostorijama davatelja poštanskih usluga, putem kućnog kovčežića i sl.
NN 151/2004 • (2) Uručenje poštanskih pošiljaka obavlja se na način i po postupku koji je uređen odredbama Zakona o pošti i ovog Pravilnika.
NN 151/2004 • (3) Poštanske pošiljke uručuju se, u pravilu, osobno primatelju, zakonskom zastupniku ili osobi koju je on ovlastio za primanje pošiljaka.
NN 151/2004 • (4) Iznimno od odredbe iz stavka 3. ovoga članka, pojedine vrste poštanskih pošiljaka mogu se uručiti i odraslom članu kućanstva, osobi zaposlenoj u kućanstvu ili poslovnoj prostoriji primatelja, te putem posredovatelja (hotel, odmaralište, bolnica i sl.).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 29/00, Broj 10/91,
Broj 73/99, Broj 63/98,
Broj 100/98, Broj 110/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE