PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-04-30-526 NN 30/2001

• 4. Hrvatski sabor, polazeći od činjenice da je Daytonski mirovni sporazum bio uvjet uspostavljanja mira ne samo u Bosni i Hercegovini nego i u regiji, protivi se bilo kakvim jednostranim promjenama Daytonskoga mirovnog sporazuma bez odgovarajuće procedure utvrđene u Daytonskom mirovnom sporazumu.


Stranica NN 30/2001

• U tom kontekstu Hrvatski sabor sa žaljenjem konstatira da su odluke međunarodne zajednice o privremenim izbornim pravilima i načinu biranja zastupnika u Dom naroda ugrozile ravnopravnost hrvatskoga naroda u odnosu na druga dva naroda.


Stranica NN 30/2001

• Hrvatski sabor poziva predstavnike međunarodne zajednice da dijalogom u sklopu već pokrenute inicijative za promjene Ustava entiteta i donošenje izbornoga zakona dosljedno osigura provođenje odluke Ustavnoga suda Bosne i Hercegovine o konstitutivnosti i suverenosti Hrvata, Bošnjaka i Srba u oba entiteta i u Bosni i Hercegovini u cjelini.


Stranica NN 30/2001

• 5. Hrvatski sabor zalaže se da Republika Hrvatska sukladno svojoj ustavnoj obvezi, posebnu pozornost posveti stvaranju uvjeta za povratak prognanih i izbjeglih na cijelom teritoriju Bosne i Hercegovine, njihovoj ravnopravnosti i ostvarivanju njihovih oduzetih ili uskraćenih prava. U tom smislu, na temelju dogovora s Odborom za međunarodna i vanjska pitanja Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, osnovat će se Međuparlamentarna skupina dviju država koja bi se prvenstveno bavila rješavanjem problema vezanih za povratak izbjeglica.


Internet NN 30/2001
• 6. Hrvatski sabor zalaže se za stabilnu demokratsku Bosnu i Hercegovinu, za dosljedno provođenje odluke Ustavnoga suda Bosne i Hercegovine o ravnopravnosti i suverenosti sva tri konstitutivna naroda. Zalaže se za Bosnu i Hercegovinu kao cjelovitu državu u kojoj će njezini građani i tri konstitutivna naroda sve više preuzimati odgovornost za sudbinu vlastite zajedničke države, te da u toleranciji rješavaju sve probleme suprotstavljajući se svakom separatizmu i poticanju nacionalne netrpeljivosti.

Propis NN 30/2001
• Stoga Hrvatski sabor smatra da je u interesu Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine kao i u interesu hrvatskoga, bošnjačkoga i srpskoga naroda i svih građana u Bosni i Hercegovini da se težište suradnje Republike Hrvatske premješta s Federacije Bosne i Hercegovine na Bosnu i Hercegovinu. U tom kontekstu Hrvatski sabor izražava svoju zabrinutost procesima u implementaciji Daytonskoga mirovnog sporazuma, jer se Republika Srpska i dalje razvija kao etnički čista kvazi država srpskog naroda u koju nema povratka ni Hrvata ni Bošnjaka, jer im nije osigurana zaštita nacionalnih interesa.

Propis NN 30/2001 • Hrvatski sabor smatra da proces posebnog povezivanja Republike Srpske i Savezne Republike Jugoslavije vodi obnavljanju stare politike koja oživljava opasnost podjele Bosne i Hercegovine upravo u vrijeme kada je službena hrvatska politika jasno dala do znanja da umjesto sporazuma o posebnim odnosima treba jačati suradnju susjednih država s Bosnom i Hercegovinom u cjelini.
Propis NN 30/2001 • U skladu s takvim stavovima, Hrvatski sabor smatra da sve dosadašnje sporazume o odnosima, pravima i obvezama Republike Hrvatske i Federacije Bosne i Hercegovine treba preispitati i uskladiti s novonastalom situacijom.
Propis NN 30/2001 • 7. Hrvatski sabor smatra da se Republika Hrvatska ne treba ni na koji način miješati u proces implementacije rezultata parlamentarnih izbora u Bosni i Hercegovini i konstituiranje nove vlasti. Zahtjeve koji idu u tom pravcu i pokušaje da se Republika Hrvatska direktno umiješa u rješavanje vrlo zategnutih i složenih odnosa u Bosni i Hercegovini Hrvatski sabor energično odbija.
Propis NN 30/2001 • 8. Hrvatski sabor u skladu s odredbom članka 10. stavak 2. Ustava Republike Hrvatske obvezuje sve državne institucije da težište financijske i svake druge pomoći hrvatskom narodu u Bosni i Hercegovini usmjeri na mirnodopske projekte ostvarivanja njegove ravnopravnosti u Bosni i Hercegovini i čuvanja nacionalnih vrijednosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 30/2001 • NACIONALNI PROGRAM SIGURNOSTI CESTOVNOG PROMETA REPUBLIKE HRVATSKE 2001.–2005. GODINE
Propis NN 30/2001 • 1. RAZLOZI ZA DONOŠENJE NACIONALNOG PROGRAMA 1994.–1996. GODINE
Propis NN 30/2001 • Republika Hrvatska je osamdesetih godina bilježila stalni porast cestovnog prometa, broja prometnih nezgoda te broja stradalih osoba u tim nezgodama, da bi 1990. godine zabilježila rekordna stradanja u prometu. Tako je gotovo 20.000 osoba ozlijeđeno, a 1.360 osoba poginulo 1990. godine.
Propis NN 30/2001 • Ranih devedesetih, s početkom Domovinskog rata, promet je bio u padu zbog ratnih događanja, a posljedično je i broj stradalih osoba u prometnim nezgodama počeo padati. No, bilo je vidljivo da će se sa stabilizacijom stanja u državi i povratkom nesmetanog prometa na cestama, naglo povratiti i prometne nezgode i stradanja u njima. I unatoč ratu, Republika Hrvatska je 1993. godine bila među prometno najnesigurnijim europskim zemljama sa oko 20 poginulih osoba u prometnim nezgodama na 100.000 stanovnika te oko 100 poginulih osoba na 100.000 vozila. Godišnje se događalo oko 60.000 prometnih nezgoda, pogibalo je oko 900 osoba, a bivalo je ozlijeđeno oko 16.000 osoba.
Propis NN 30/2001 • Takvo stanje je bilo neprihvatljivo i nespojivo s europskim standardima i proklamiranom turističkom orijentacijom, a materijalni gubici, uz nemjerljive gubitke zbog ljudskih žrtava, za državu bili su previsoki, pa se u Ministarstvu unutarnjih poslova počelo razmišljati o sustavnom i organiziranom modelu rada na prevenciji u prometu i o trajnoj skrbi o sigurnosti u prometu na način koji je već primijenjen u razvijenim zemljama. Stoga je Vladi Republike Hrvatske predložen Nacionalni program sigurnosti cestovnog prometa, temeljen na pozitivnim iskustvima zapadnih zemalja, s ciljem da se stanje sigurnosti dovede na prihvatljivu europsku razinu.
Propis NN 30/2001 • Vlada Republike Hrvatske prihvatila je, na sjednici održanoj 16. lipnja 1994. g., provedbu Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa Republike Hrvatske u trajanju od dvije godine.
Propis NN 30/2001 • Temeljne značajke Nacionalnog programa ogledale su se u postavljenim kvantitativnim i kvalitativnim ciljevima, definiranim radnim programima, definiranim nositeljima aktivnosti i načinu izvršenja te kroz praćenje rezultata i vrednovanje programa. Radni program oslanjao se na četiri strateške aktivnosti državnog značaja. Strateške aktivnosti usmjerene su na područja najvećeg ugrožavanja, a ujedno su to one sigurnosne aktivnosti koje imaju najpovoljniju »troškovnu učinkovitost«.
Propis NN 30/2001 • – smanjenje brzina vozila i poštivanje najviših dopuštenih brzina,
Propis NN 30/2001 • Osim strateških aktivnosti, trajno prisutnih na državnoj razini, djelovanje Nacionalnog programa dodatno se proširivalo na druga područja, a posebno su definirane sljedeće aktivnosti od posebnog značaja:
Propis NN 30/2001 • – uporaba svjetala u vožnji, bez obzira na uvjete vidljivosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 105/05, Broj 12/09, Broj 60/94, Broj 16/02, Broj 3/91, Broj 46/90


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled