PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 30/2001 • U svrhu osiguranja efikasne provedbe Nacionalnog programa, Vlada Republike Hrvatske odredila je Ministarstvo unutarnjih poslova za koordinatora radne skupine čiji su članovi predstavnici Ministarstva i drugih tijela uključenih u Nacionalni program. Ministar unutarnjih poslova imenovao je 17. listopada 1994. g. u radnu skupinu predstavnike sljedećih ministarstava i stručnih organizacija:
NN 30/2001 • Nakon što je ta radna skupina pripremila i razradila operativne planove za strateške aktivnosti Nacionalnog programa, ministar unutarnjih poslova imenovao je 10. listopada 1995. g. novu radnu skupinu na višoj razini (pomoćnika ministara ili direktora), a uključeni su i predstavnici nova dva ministarstva, i to:
NN 30/2001 • Financiranje Nacionalnog programa odvijalo se na sljedeći način: izdvajanjem iz državnog proračuna Republike Hrvatske do 40% sredstava prikupljenih od novčanih kazni naplaćenih za počinjene prekršaje u prometu, zatim iz preventivnih fondova osiguravajućih društava i iz preventivnih fondova stručnih organizacija (Centar za vozila Hrvatske i Hrvatski auto klub).
NN 30/2001 • U samo dvije godine provedbe, Nacionalni program počeo je ostvarivati prve pozitivne rezultate. Među najznačajnijim treba istaknuti donošenje Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama 1996. godine, čime su stvorene pretpostavke za uspješnu provedbu strateških i ostalih aktivnosti od posebnog značaja Nacionalnog programa. Ujedno, broj nezgoda je blago smanjen, dok je broj poginulih smanjen za oko 10%, a sve to u uvjetima normalizacije i povećanja obujma prometa u državi.
NN 30/2001 • Kako se zaista radilo o kratkom razdoblju provođenja Nacionalnog programa, većina aktivnosti nije bila realizirana u punom obimu, ali je bila uspješno započeta, pa se logično zatražio nastavak provedbe.
NN 30/2001 • Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 12. svibnja 1997. g. prihvatila nastavak provedbe programa do 2000. godine.
NN 30/2001 • U razdoblju od prvog prihvaćanja provođenja Nacionalnog programa do danas dogodilo se niz promjena po pitanju prometa na cestama u Republici Hrvatskoj. U nekoliko grafikona i tablica prikazani su najvažniji trendovi u cestovnom prometu.*
NN 30/2001 • Najvažniji rezultati dosadašnje provedbe Nacionalnog programa mogu se sažeti u sljedeće:
NN 30/2001 • smanjenje najtežih posljedica prometnih nezgoda u uvjetima stalno rastućeg prometa i motoriziranosti;
NN 30/2001 • dovođenje Republike Hrvatske u srednju i najbrojniju skupinu europskih zemalja prema broju poginulih u odnosu na broj stanovnika;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 30/2001 • znatno povećanje preventivnog djelovanja policije, a smanjenje i modernizacija represivnog djelovanja;
NN 30/2001 • podizanje svijesti građana o problemu sigurnosti u prometu putem stalnih promidžbenih kampanja;
NN 30/2001 • uključivanje brojnih državnih tijela i stručnih organizacija u rad na sigurnosti u prometu, interdisciplinarni i međuresorski moderni pristup problemu sigurnosti u prometu.
NN 30/2001 • 5. NASTAVAK PROVO?ENJA NACIONALNOG PROGRAMA SIGURNOSTI CESTOVNOG PROMETA REPUBLIKE HRVATSKE 2001. – 2005. GODINE
NN 30/2001 • Gubici od prometnih nezgoda za društvo su golemi, a danas se procjenjuje da godišnje dostižu iznos u visini od 1,5% do 2% bruto-nacionalnog dohotka. Svaka razvijena zapadna zemlja, a i Europska zajednica u cjelini, nastoji svesti stradanja u prometu na društveno prihvatljivu razinu, zacrtavajući kvantitativne i kvalitativne ciljeve i organizirano djelujući od nacionalne do lokalnih razina.
NN 30/2001 • U Republici Hrvatskoj razina sigurnosti prometa znatno se podigla tijekom provođenja Nacionalnog programa, ali mora se naglasiti da će svako daljnje poboljšanje stanja biti teško ostvariti, a i samo zadržavanje sigurnosti na sadašnjoj razini bit će izuzetno složen i težak posao. Naime, u većini razvijenih zemalja u kojima su pokrenuti programi sigurnosti u prometu na nacionalnoj razini, nakon početnih uspjeha u smanjenju stradanja u prometnim nezgodama, ponovno je zabilježen trend porasta. S druge strane, u zemljama u tranziciji također su zabilježeni početni uspjesi u smanjenju stradanja u prometu, ali je neposredno nakon njih, ponovno došlo do porasta stradanja.
NN 30/2001 • Za očekivati je da će i u Republici Hrvatskoj doći do porasta stradanja u prometu, a ukoliko se ne nastavi sa sustavnim radom na sigurnosti u prometu i ukoliko se ne iznađu trajni modaliteti osiguranja potrebnih sredstava za provedbu programa, neminovno je da će trend stradanja u prometu biti još veći.
NN 30/2001 • Na temelju prethodnog obrazloženja, Nacionalni program produljuje se na još pet godina, do isteka 2005. godine, a načelno će se provoditi u dosadašnjim okvirima, uz neke nove inicijative i to u dvije faze. Prva faza provodit će se do kraja 2003., a druga do kraja 2005. godine. Kvantitativni ciljevi zacrtani su u skladu s europskim ciljevima za isto razdoblje, a koji se odnose na broj poginulih u odnosu na broj stanovnika. Cilj Europske zajednice je smanjiti stradanja u prometu do 2010. g. na razinu od 7 poginulih na 100.000 stanovnika. Hrvatska bi, optimalno, trebala težiti europskom cilju, no obzirom na brojne specifičnosti, puno realnije je postaviti cilj od 8 poginulih na 100.000 stanovnika 2010. godine. Kako za ostvarenje tog rezultata u Republici Hrvatskoj visina sredstava koja se planiraju izdvojiti nije niti približna sredstvima koje izdvajaju zapadnoeuropske zemlje, prihvatljivi rezultat Nacionalnog programa bio bi broj od 11 poginulih na 100.000 stanovnika po završetku 2005. godine, odnosno zadnje godine za koju će se podnijeti izvješće Vladi Republike Hrvatske.
NN 30/2001 • Slijedi grafički prikaz postupnog približavanja Europske zajednice i Republike Hrvatske zacrtanim ciljevima:
NN 30/2001 • Strateške aktivnosti su donekle redefinirane i modificirane sukladno zacrtanim ciljevima, uočenim kretanjima i predviđenim potrebama, a potencirane su i ostale aktivnosti, iako je u ovom materijalu opisana samo okosnica djelovanja. Prilikom provedbe strateških i ostalih aktivnosti, obveza je u ovoj fazi provedbe Nacionalnog programa, postići veći angažman na lokalnim razinama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 13/90, Broj 131/09,
Broj 31/90, Broj 158/98,
Broj 8/96, Broj 12/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE