PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2004 • (4) Kad je primatelj nesposoban za pisanje zbog nekog tjelesnog nedostatka, primitak pošiljke potvrđuje svjedok čiji se identitet utvrđuje sukladno odredbama ovog Pravilnika.
NN 151/2004 • (5) Kad pošiljku, u ime primatelja, preuzima njegov opunomoćenik, član kućanstva ili kod primatelja stalno zaposlena osoba, radnik davatelja poštanskih usluga mora, na odgovarajućoj ispravi, označiti i odnos prema primatelju (npr. opunomoćenik, bračni drug, otac, sin i sl.).
NN 151/2004 • (6) Primitak pošiljke za pravne osobe, državna i druga tijela potvrđuje ovlaštena osoba svojim potpisom uz otisak pečata ili štambilja pravne osobe. Otisak pečata ili štambilja nije potreban kad se pošiljke uručuju ili uputnice isplaćuju opunomoćeniku.
NN 151/2004 • (7) Primitak pošiljke za fizičke osobe koje obavljaju registriranu djelatnost (obrtnici, trgovci-pojedinci, liječnici, javni bilježnici i sl.) potvrđuje osobno primatelj ili ovlaštena osoba svojim potpisom uz otisak pečata ili štambilja.
NN 151/2004 • (8) Pošiljke s povratnicom uručuju se uz potvrdu primitka stavljanjem datuma i potpisom na odgovarajućoj ispravi davatelja poštanskih usluga i na povratnici.
NN 151/2004 • (1) Primatelj, te pošiljatelj u slučaju vraćanja pošiljke, mogu odbiti primitak pošiljke, ako posebnim zakonom ili drugim propisom nije drukčije određeno.
NN 151/2004 • (2) Ako primatelj ili pošiljatelj odbije primiti pošiljku radnik davatelja poštanskih usluga stavlja na pošiljku oznaku »NE PRIMA« i to ovjerava svojim potpisom i otiskom žiga.
NN 151/2004 • Slanje poštanskih pošiljaka za primateljem i postupanje po zahtjevu pošiljatelja i primatelja
NN 151/2004 • (1) Davatelj poštanskih usluga je obvezan poštanske pošiljke, osim paketa i brzojavne uputnice slati za primateljem koji je otputovao ili preselio, ako sazna njegovu novu adresu.
NN 151/2004 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je postupiti s pošiljkom prema pisanom zahtjevu pošiljatelja ili primatelja, podnesenom prije uručenja pošiljke (slanje pošiljke za primateljem, povrat pošiljke, čuvanje prispjele pošiljke i sl.). Postupak sa zahtjevima pošiljatelja i primatelja propisuje davatelj poštanskih usluga svojim općim uvjetima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 151/2004 • (3) U međunarodnom prometu se slanje poštanskih pošiljaka za primateljem i postupanje po zahtjevu pošiljatelja ili primatelja obavlja na način propisan aktima Svjetske poštanske unije i općim uvjetima davatelja poštanskih usluga.
NN 151/2004 • (1) Ako pošiljatelj nije drukčije odredio, davatelj poštanskih usluga vraća poštansku pošiljku pošiljatelju u slučaju kada je primatelj:
NN 151/2004 • (2) Pošiljka se vraća pošiljatelju i u slučaju kada se nije mogla uručiti primatelju zbog nepotpune adrese.
NN 151/2004 • (3) Iznimno od odredbe iz stavka 1. točka 4. ovog članka obična pismovna pošiljka može se uručiti članu kućanstva umrlog primatelja.
NN 151/2004 • (4) Ako se paket, vrijednosno pismo ili otkupna pošiljka vraća pošiljatelju zbog nemogućnosti uručenja primatelju, od pošiljatelja se naplaćuje povratna poštarina prema cjeniku poštanskih usluga osim poštarine za uslugu koja se u povratu ne obavlja.
NN 151/2004 • (5) Davatelj poštanskih usluga obvezan je na omotu pošiljke naznačiti razlog vraćanja pošiljke (nepoznat, otputovao, adresa nedovoljna i sl.) i to ovjeriti otiskom žiga.
NN 151/2004 • (1) Neuručive pošiljke su poštanske pošiljke koje davatelj poštanskih usluga ne može uručiti primatelju niti vratiti pošiljatelju.
NN 151/2004 • (2) U slučaju kad primatelj i pošiljatelj odbiju primitak poštanske pošiljke, smatra se da su se odrekli prava vlasništva pošiljke u korist davatelja poštanskih usluga. Davatelj poštanskih usluga može takve pošiljke odmah uništiti ili sadržaj prodati.
NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je za rješavanje neuručivih pošiljaka osnovati komisiju za otvaranje neuručivih pošiljaka. Komisija je obvezna pregledati neuručive poštanske pošiljke radi pronalaženja adrese primatelja ili pošiljatelja, te voditi godišnji popis neuručivih pošiljaka za koje se izdaje potvrda o primitku pošiljke.
NN 151/2004 • (4) Ako se pronađe adresa pošiljatelja ili primatelja pošiljka se otprema na tu adresu uz stavljanje odgovarajuće obavijesti korisniku na pošiljci.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 139/09, Broj 123/08,
Broj 112/08, Broj 47/98,
Broj 143/09, Broj 128/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE