PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 110/1996 • (4) Nadzorni list odložen u okvir sukladno odredbi stavka 3. ovog članka mora se vidno istaknuti u predprostoru zahoda pored vrata.
NN 110/1996 • (5) Nadzorni list ispunjava se dnevno, na način da sadrži podatke o obavljenom nadzoru zahoda tijekom radnog vremena ugostiteljskog objekta određenog dana.
NN 110/1996 • (6) Grafičko rješenje nadzornog lista s pripadnim sadržajem nalazi se u Prilogu XII, koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
NN 110/1996 • (7) Okvir nadzornog lista je standardiziran. Nadležnost nad izradom standardiziranih okvira nadzornog lista ima Ministarstvo turizma.
NN 110/1996 • (1) Osoba, koju voditelj poslovanja zaduži za nadzor zahoda (higijeničarka ili druga osoba) mora tijekom radnog vremena nadzirati održavanje zahoda sukladno odredbi članka 63a. stavka 1. ovog Pravilnika.
NN 110/1996 • (2) Ako stanje u zahodu udovoljava uvjetima sukladno odredbi članka 63a. stavka 1. ovog Pravilnika, osoba zadužena za nadzor održavanja zahoda, to potvrđuje upisivanjem vremena obavljenog nadzora i vlastoručnim potpisom u odgovarajući odjeljak nadzornog lista.
NN 110/1996 • (3) Ako stanje u zahodu ne udovoljava uvjetima sukladno odredbi članka 63a. stavka 1. ovog Pravilnika, osoba zadužena za nadzor održavanja zahoda mora odmah otkloniti nedostatke (zahod počistiti i urediti, dopuniti nedostatna sredstva i sl.).
NN 110/1996 • (4) Nadzor održavanja zahoda mora se obavljati najmanje svaka dva sata tijekom cijelog radnog vremena ugostiteljskog objekta.
NN 110/1996 • (5) Nadzorni list čuva se najmanje 48 sati nakon završenog radnog dana ugostiteljskog objekta.
NN 110/1996 • (6) Voditelj poslovanja ugostiteljskog objekta odgovoran je za održavanje i nadzor održavanja zahoda u ugostiteljskom objektu sukladno odredbama ovog Pravilnika."
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 110/1996 • Iznimno od odredbi stavaka 1. i 2. ovoga članka, ugostiteljski objekti vrste: zdravljak, zalogajnica, pečenjarnica, pizzeria, slastičarnica, objekt brze prehrane tip I, caffe-bar, buffet, krčma, konoba i klet kojima je prostorija za usluživanje površine do 50 m2, moraju imati najmanje jedan zahod s pisoarom, te predprostor s umivaonikom, ako ovim Pravilnikom nije drukčije propisano.
NN 110/1996 • U članku 65. iza stavka 3. dodaje se novi stavak 4. koji glasi:
NN 110/1996 • Pisoar i zahodska školjka nalaze se u odvojenim (zasebnim) prostorijama.
NN 110/1996 • U predprostoru zahoda mora biti umivaonik s tekućom vodom, tekući sapun, papirnati ubrus ili uređaj s platnenim ubrusom u roli ili platneni ubrus za jednokratnu uporabu ili uređaj za sušenje ruku, ogledalo, posuda za otpatke i polica za odlaganje stvari.
NN 110/1996 • Iza članka 80. dodaje se podnaslov i članak 80a. koji glase:
NN 110/1996 • (1) Kapacitet sobe određuje se prema broju osoba, a vrsta prema broju postelja. Soba za jednu osobu ima jednu postelju (u daljnjem tekstu: jednoposteljna soba), soba za dvije osobe ima dvije postelje (u daljnjem tekstu: dvoposteljna soba) i sl. ako ovim Pravilnikom nije drukčije propisano.
NN 110/1996 • (2) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, soba za dvije osobe može imati jednu postelju za dvije osobe (u daljnjem tekstu: soba s posteljom za dvije osobe), Soba s posteljom za dvije osobe smatra se također dvoposteljnom sobom (na nju se primjenjuju odredbe ovog Pravilnika kojima se određuje dvoposteljna soba).
NN 110/1996 • Dosadašnji stavci 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. i 10. postaju stavci 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10. i 11.
NN 110/1996 • U članku 91. u stavku 1. točke 1. i 2. mijenjaju se i glase:
NN 110/1996 • Iza članka 91. dodaje se podnaslov i članak 91a. koji glase:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 48/08, Broj 30/90,
Broj 11/99, Broj 13/93,
Broj 127/98, Broj 80/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE