PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 52/2001 • 4. U konkretnom slučaju nisu sporni rezultati glasovanja za Općinsko vijeće Općine Karlobag glede ukupnog broja birača koji su glasovali, kao i ukupnog broja glasova koji su dobile navedene političke stranke. Sporan je način prema kojem je proveden izračun broja vijećničkih mandata.
NN 52/2001 • 5. Ustavni sud se s pojavom prekomjernog mandata već susreo u izbornom sporu br. U-VII-1244/2001, a u kojem je 29. svibnja 2001. godine donesena odluka o poništenju u tom predmetu osporenih odluka.
NN 52/2001 • Prekomjerni mandati pojavljuju se onda kada je zbroj svih mandata koje su dobile pojedine kandidacijske liste u postupku raspodjele mandata veći od broja mjesta u predstavničkom tijelu. Konkretno, u Općinsko vijeće Općine Karlobag bira se ukupno 11 vijećnika, ali je zbroj mandata, koje su dobile kandidacijske liste u postupku preračunavanja dobivenih glasova u mandate, veći od tog broja i iznosi 12.
NN 52/2001 • Budući da hrvatsko zakonodavstvo ne poznaje i ne priznaje institut prekomjernih mandata, odnosno ne dopušta promjenu broja mjesta u predstavničkom tijelu, Ustavni sud utvrđuje da se, u konkretnom slučaju pojave prekomjernog mandata za izbor članova Općinskog vijeća Općine Karlobag, točan broj mandata koji pripada svakoj kandidacijskoj listi utvrđuje primjenom općih pravila DžHondtove metode za preračunavanje glasova u mandate, koja je metoda ozakonjena u nacionalnom izbornopravnom poretku Republike Hrvatske.
NN 52/2001 • Prema pravilima D’Hondtovog sustava, utvrđivanje točnog broja vijećničkih mjesta koja pripadaju svakoj pojedinoj kandidacijskoj listi za izbor članova Općinskog vijeća Općine Karlobag utvrđuje se u konkretnoj situaciji na sljedeći način: nakon diobe dobivenih važećih glasova s brojevima 1, 2, 3, itd. (do ukupnog broja vijećničkih mjesta), potrebno je utvrditi prvih 11 brojeva po veličini (od najvećeg do najmanjeg – u konkretnom slučaju, jedanaestog po redu). Ti brojevi (zaključno s jedanaestim po redu) označavaju istodobno i osvojene mandate za svaku kandidacijsku listu (u tablici su ti brojevi, odnosno osvojena mjesta označena tamnijom bojom):
NN 52/2001 • Sukladno navedenom, utvrđeno je da je na izborima za članove Općinskog vijeća Općine Karlobag, provedenima 20. svibnja 2001. godine, HDZ osvojio pet (5) vijećničkih mjesta, HSS je osvojio pet (5) vijećničkih mjesta i SDP je osvojio jedno (1) vijećničko mjesto.
NN 52/2001 • 6. Stoga je, u skladu s odredbom članka 128. točke 9. Ustava, članka 88. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99) i članka 51. Zakona o izborima, odlučeno kao u izreci.
NN 53/2001 • Proglašavam Zakon o sustavu obrane od tuče, koji je donio Hrvatski sabor na sjednici 31. svibnja 2001.
NN 53/2001 • Ovim se Zakonom uređuje sustav obrane od tuče (u daljnjem tekstu: obrana od tuče), obveze nositelja poslova obrane od tuče, odnosi nositelja poslova i sudionika u provođenju obrane od tuče, način financiranja obrane od tuče te druga pitanja važna za provedbu jedinstvenosti sustava.
NN 53/2001 • (1) Obrana od tuče od interesa je za Republiku Hrvatsku i provodi se na branjenom području.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 53/2001 • (2) Branjeno područje je cijeli teritorij Republike Hrvatske, a proširenje u odnosu na sadašnje prioritete odredit će Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva u suradnji s lokalnom samoupravnom.
NN 53/2001 • (1) Obrana od tuče obuhvaća poslove istraživanja i poslove operativne obrane od tuče.
NN 53/2001 • 1. izrada planskih i programskih dokumenata vezanih uz istraživanje,
NN 53/2001 • 2. analiza meteoroloških, novčanih i ekoloških podataka te sagledavanje posljedica djelovanja obrane od tuče,
NN 53/2001 • 3. utvrđivanje učinkovitosti i isplativosti obrane od tuče provodit će se prema znanstveno-statističkim pokazateljima i pravilima struke,
NN 53/2001 • 1. izrada planskih i programskih dokumenata vezanih uz operativnu obranu od tuče,
NN 53/2001 • 2. izrada uputa o radu na radarskom centru i postajama obrane od tuče,
NN 53/2001 • 3. prognoziranje vjerojatnosti pojave tuče, te satelitsko i radarsko praćenje olujnih oblaka,
NN 53/2001 • 4. određivanje tučoopasnosti olujnih oblaka, te načina izravnog djelovanja na tučonosne oblake,
NN 53/2001 • 5. provođenje meteoroloških motrenja za potrebe obrane od tuče,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 114/08, Broj 97/09,
Broj 50/91, Broj 84/08,
Broj 51/94, Broj 29/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE