PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 67/2003 • 4. Ustavni sud, odlučujući o ustavnoj tužbi, prvo ispituje jesu li prava istaknuta u ustavnoj tužbi ustavna prava u smislu članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona. Ako utvrdi da se radi o ustavnim pravima, Ustavni sud ispituje jesu li ustavna prava povrijeđena.
NN 67/2003 • 5. Prema ustavnom određenju nadležnosti Ustavnog suda (članak 128. stavak 1. podstavak 4. Ustava), kao i prema odredbi stavka 1. članka 62. Ustavnog zakona, ustavna tužba je institut ustanovljen radi zaštite ljudskih prava i temeljnih sloboda, a može se podnijeti ako podnositelj smatra da je pojedinačnim aktom (i postupkom koji mu je prethodio) povrijeđeno neko od Ustavom utvrđenih ljudskih prava i temeljnih sloboda (ustavno pravo).
NN 67/2003 • 6. Konkretno, podnositelj ističe povredu prava zajamčenih člankom 14. stavkom 2. i člankom 26. Ustava. Kao razlog navodi svoju prosudbu da se njegovo pravo nije trebalo utvrđivati prema odredbama Zakona o konvalidaciji i Uredbe za provođenje Zakona o konvalidaciji za upravno područje rada, zapošljavanja, mirovinskog i invalidskog osiguranja, doplatka za djecu, socijalne skrbi i zaštite vojnih i civilnih invalida rata, jer je imao priznat kontinuitet statusa osiguranika.
NN 67/2003 • U postupku koji je prethodio ustavnoj tužbi utvrđeno je da podnositelj nije imao evidentiran položaj osiguranika u odgovarajućim evidencijama »parafonda«, odnosno tijela mirovinskog osiguranja na područjima iz članka 1. Uredbe za provođenje Zakona o konvalidaciji za upravno područje rada, zapošljavanja, mirovinskog i invalidskog osiguranja, doplatka za djecu, socijalne skrbi i zaštite vojnih i civilnih invalida rata, a zahtjev je podnio upravo temeljem odredbe članka 5. te Uredbe.
NN 67/2003 • Stoga, Ustavni sud utvrđuje da osporenom presudom i prethodećim rješenjima podnositelju ustavne tužbe nisu povrijeđena prava zajamčena u članku 14. stavku 2. i članku 26. Ustava.
NN 67/2003 • 7. Podnositelj ističe i povredu odredaba članka 3. i članka 19. stavka 1. Ustava.
NN 67/2003 • Odredbe članka 3. i članka 19. stavka 1. Ustava ne sadrže ljudska prava i temeljne slobode koja se štite u ustavnosudskom postupku pokrenutom ustavnom tužbom temeljem odredbe članka 62. Ustavnog zakona.
NN 67/2003 • 8. Stoga je, temeljem odredbe članka 75. Ustavnog zakona, odlučeno kao u izreci.
NN 68/2003 • Proglašavam Zakon o privatnoj zaštiti, koji je donio Hrvatski sabor na sjednici 9. travnja 2003.
NN 68/2003 • Ovim se Zakonom uređuje način obavljanja djelatnosti zaštite osoba i imovine koju ne osigurava država i iznad opsega koji osigurava država (u daljnjem tekstu: privatna zaštita), propisuju uvjeti za njezino obavljanje, uvjeti i način rada osoba koje obavljaju poslove privatne zaštite, te nadzor njihova rada.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 68/2003 • Pravne osobe i obrtnici koji imaju odobrenje za obavljanje poslova privatne zaštite ne smiju primjenjivati operativne metode i sredstva koje na temelju posebnih propisa primjenjuju Ministarstvo unutarnjih poslova (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) i druga tijela državne uprave.
NN 68/2003 • Pojedini pojmovi u smislu ovoga Zakona imaju sljedeća značenja:
NN 68/2003 • 1. Tjelesna zaštita razumijeva zaštitu osoba i imovine koja se obavlja osobnom nazočnošću osobe koja obavlja poslove zaštite i njegovom zaštitnom aktivnošću, bez dominantne uporabe tehničkih sredstava i naprava.
NN 68/2003 • 2. Tehnička zaštita razumijeva stvaranje tehničkih uvjeta za sprječavanje protupravnih radnji usmjerenih prema štićenoj osobi ili imovini.
NN 68/2003 • 3. Odobrenje Ministarstva za obavljanje privatne zaštite je rješenje kojim se pravnim osobama i obrtnicima za privatnu zaštitu, koji ispunjavaju propisane uvjete, dopušta obavljanje te djelatnosti.
NN 68/2003 • 4. Dopuštenje policijske uprave za obavljanje poslova privatne zaštite je rješenje kojim se osobama koje ispunjavaju propisane uvjete dopušta obavljanje tih poslova.
NN 68/2003 • 5. Unutarnja čuvarska služba je unutarnja ustrojstvena jedinica koju pojedina pravna osoba ili obrtnik ustrojava radi zaštite svojih objekata, prostora i osoba koje borave u tim objektima i prostorima.
NN 68/2003 • Djelatnost privatne zaštite obuhvaća poslove zaštite osoba i imovine koji se obavljaju tjelesnom i/ili tehničkom zaštitom, uz primjenu pravila postupanja propisanih ovim Zakonom i propisima donesenim na temelju ovoga Zakona.
NN 68/2003 • Djelatnost privatne zaštite mogu obavljati pravne osobe koje su registrirane za obavljanje poslova privatne zaštite kod nadležnoga trgovačkog suda, osim tajnih društava.
NN 68/2003 • Obrtnici mogu obavljati poslove tehničke zaštite, a poslove tjelesne zaštite samo za vlastite potrebe sukladno odredbama ovoga Zakona o unutarnjoj čuvarskoj službi.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 84/05, Broj 57/09,
Broj 50/02, Broj 88/01,
Broj 26/99, Broj 9/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE